10 NAJDRAŽJIH NAPAK
pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
Velikokrat se zgodi, da me kontaktirajo podjetniki, ki bi želeli, da jim pomagam pri njihovi spletni strani ali z grafičnim oblikovanjem.
Običajno niso zadovoljni s prejšnjimi izvajalci.
Zaradi slabe izvedbe, nedosegljivosti, nezaupanja…
Razlogi so zelo različni!
Pri vseh pa so se začele pojavljati skupne – problematične točke.
Kjer so zaradi nevednosti ali slabega poznavanja, sklenili posel, ki je prinesel ogromno slabe volje in postal velik finančni zalogaj.
Brez pravega rezultata.
Npr. ugotovili so, da sploh nimajo dostopa do celotne spletne strani, ali domena sploh ni v njihovi lasti.
Pred kratkim sem celo imela stranko, ki je ugotovila, da domena ni v lasti njenega podjetja. Ponudnik, ki ji je to urejal pa več ni bil dosegljiv – v odgovor je celo dobila, da se več ne ukvarja s tem…
In želela je le prenoviti zastarelo spletno stran.
Štartati je morala iz nule!
Pozabiti na ves spletni promet, ki ga je čez leta ustvarila.
Pozabiti celo na domeno z imenom njenega posla…
Si sploh predstavljaš, da je bilo vse zaman, in če ne želiš na sodišče, moraš začeti iz nule?
Tega res ne privoščim nikomur.
Zato delim teh 10 napak pri izbiri grafičnega oblikovalca in izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori in te ne stanejo le ogromno finančno, ampak tudi časovno in energijsko!
Tukaj so…
↓
10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
In ker pogosto dobim tudi…
“Ej Maja, kaj pa sploh naj vprašam, jaz se res ne spoznam na to?”
Sem za vsako točko dodala tudi vprašanja, ki jih lahko vprašaš in odgovore, ki bi jih bilo fino slišati.
Vse to popolnoma brezplačno!
↓