Engagement na družabnih omrežjih

Engagement na družabnih omrežjih

Engagement na družabnih omrežjih

Kar nekaj izmed vas, vas je v anketi izrazilo željo, o več objavah o družabnih omrežjih. In danes pišem o engagement na družabnih omrežjih – predvsem za podjetnike, kreativce in blogerje.

 
*Pametnega prevoda za Engagement žal ne najdem, zato bom uporabila kar tega.
 
Engagement na družabnih omrežjih
 

Kaj je engagement na družabnih omrežjih?

Kot že samo ime družabno omrežje pove, so omrežja namenjeno druženju, komunikaciji, spoznavanju novih ljudi… Engagement bi lahko opredelila kot interakcijo med uporabniki v obliki všečkov, komentarjev, direktnih sporočil, deljenja objav…
 

Kako izboljšati engagement?

Omrežja niso namenjena bombandiranju – enosmernemu objavljanju promocijskih vsebin. So za druženje, grajenje odnosov in za to je potreben tudi engagement.
 
Engagement lahko izboljšaš tako, da redno spremljaš posamezno omrežje in si tam tudi aktiven/a, torej lajkaš, napišeš kakšen relevanten komentar, deliš relevantne vsebine…
 
3 najpomembnejši dejavniki, ki jih lahko narediš, da izboljšaš engagment so:
✔ všečkaš vsebine, ki so ti všeč
✔ komentiraš (pustiš relevantne in kvalitetne komentarje)
✔ spodbujaš debato (npr. v svoji objavi dodaš vprašanje, vprašaš za mnenje…)
 

Kako meriti engagement?

Statistike na družabnih omrežjih zame niso na prvem mestu, so pa informativni pokazatelj, kaj se dogaja, kaj je moji družbi na družabnih omrežjih všeč in kaj ne. Tako lahko potem ustvarjam več všečnih vsebin.
 
Za merjenjenje oz. spremljanje uporabljam kar navadno tabelco, v katero (največ) enkrat tedensko pogledam in zapišem osnovne informacije. Če te zanima, kakšno tablo uporabljam jaz in želiš predlogo, jo lahko najdeš 👉🏻 Blog in družabna omrežja v številkah: Google Sheets Predloga
 

Ok, kako jaz upravljam omrežja?

Vsak dan na koledarju rezerviram čas za družabna omrežja (npr. Insta pavza + kava/matcha) in ta čas posvetim odgovarjanju na komentarje, DM, pregledu feeda, komentiranju… Čeprav obstaja kar nekaj aplikacij za upravljanje (npr. Buffer, Hootsuite…) večinoma uporabljam, kar direktno omrežja. Simple! 😉
 
P.s. katero je moje najljubše omrežje? Instagram! Sevada…Pridruži se mi 👉🏻 @majaojstersek
  

Želiš nedeljske novičke? + brezplačen dostop do vseh freebies.
JA, SEVEDA! >>

No Comments

Post A Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.