Kako dober prodajalec je tvoja spletna stran?
5-min kviz, ki ti bo pomagal transformirati spletno stran v najboljšega prodajalca in asistenta.
A veš, da je lahko spletna stran ogromen strošek?
Res je, nekateri podjetniki/ce še zmeraj vztrajajo in znova in znova spreminjajo njeno podobo (in s tem ogromno €), kljub temu, da želenih rezultatov ni.
🙈
Veliko podjetnikov/c je prepričanih, da morajo imeti spletno stran, če imajo svoj posel in uspešnost spletne strani je odvisna od vizualne podobe.
Kar pa potem pomeni, da še zmeraj nimajo učinkovitega asistenta in prodajalca, ki bi jim osvobodil čas, da bi se lahko raje posvetili strankam in projektom, ki bodo naredili resnične spremembe.
Če se najdeš med njimi, potem imam nekaj zate: kviz “Kako dober prodajalec je tvoja spletna stran?”, ki ti bo pomagal odkriti, na kateri stopnji je v resnici tvoja spletna stran in kako jo transformirati v najboljšega prodajalca in asistenta.
↓
Kakšne rezultate lahko pričakuješ?
💰
Več dohodkov, ki ti jih omogoči spletna prodaja in to ne glede na to, ali prodajaš izdelke, ponujaš storitve ali kombinacijo obojega.
👯♀️
Več strank in to (skoraj v celoti) avtomatsko, kar pomeni, da se lahko strankam veliko bolj posvetiš, da bodo imele še boljše rezultate, ti pa odlična priporočila.
⏳
Več časa, ker bodo potencialne stranke našle vse informacije na tvoji spletni strani in celo opravile nakup, tebi bi pa ostal čas, da se lahko posvetiš projektom, ki si jih želiš ali pa si vzameš več časa zase in svoje najbližje.
💯
Jasnost, ki ti bo pomagala razumeti, kakšno je trenutno stanje, da se več ne boš spraševal/a, kaj bi bilo treba spremeniti na spletni strani, da bo prodaja končno stekla.
🔮
Širšo sliko, ki ti bo razjasnila, kje v tvojem brandu je težava in kam je najboljše, da usmeriš več pozornosti – to pomeni veliko olajšanje, ker ti bo pot kristalno jasna.
🎯
Najbolj smiselni naslednji korak, ki je prilagojen na stopnjo, na kateri se trenutno nahajaš, da ti ne bo treba razmišljati in testirati, kaj bi prineslo največje rezultate.
Če še vedno misliš, da vsaka dobra spletna stran ok in prinaša rezultate, poglej še to:
↓
“Uporabniki potrebujejo le 50 milisekund, da oblikujejo mnenje o tvoji spletni strani” (in posledično tudi o tvojem brandu)
Vir: Taylor and Francis online
“70% malih podjetij nima klica k akciji (CTA) na svoji domači strani spletne strani.”
Vir: Business2Community
“46% uporabnikov poroča, da je nejasna ali pomanjkljiva komunikacija glavni razlog, da zapustijo spletno strani.“
Vir: Komarketing
“89% potrošnikov je preklopilo na spletne strani konkurentov zaradi slabe uporabniške izkušnje.“
Vir: WebFX
Zdaj je pravi čas za več dohodkov, več strank in več časa s pomočjo spletne strani. 👇
Začni kviz in odkrij, kako dober prodajalec je tvoja spletna stran
P.s. samo predstavljaj si, če začneš zdaj, kakšne rezultate že lahko imaš naslednji mesec! Že veš, kaj bi z dodatnimi € in več časa?