KAJ JE NAJVEČJI PROBLEM BRANDA?
BREZMEJNI: rast in razvoj branda
Veliko podjetnikov nima časa za razvoj in rast svojega branda.
Z rednimi mesečnimi akcijskimi načrti in izvedbo ti pomagam do nenehno rastočega, bolj profitabilnega branda in več prostega časa.

Si želiš “in-house” dizajnerja, ki bi ti oblikoval, kar potrebuješ?
Ali pa nekoga, ki bi s tabo naredil “brainstorm” za razvoj branda v posameznem mesecu in potem to tudi izvedel?
Razvoj in rast branda, brez prave pomoči ni lahka. In popolnoma te razumem.
↓
Pri delu s strankami večinoma naletimo na problem, da npr. po otvoritvi spletne strani potrebujejo dodatno pomoč.
→ Ali pa imajo za oblikovati dodatna gradiva in želijo, da zgledajo vrhunsko.
→ Ali pa samo dodatne ideje pri marketingu.
→ Oblikovati in postaviti novo pristajalno stran z novo ponudbo.
→ Dodati novo objavo na blogu.
→ Strateško načrtovati objave za blog in družabna omrežja.
→ Par drugih oči, ki bi pogledal besedila in podal mnenje.
→ Tehnično podporo na online dogodkih.
….
In na eni strani je to za stranke preobremenitev ali/in na drugi neznanje in želijo to delo enostavno predati naprej.


Kaj pa, če ti povem, da obstaja pot, kjer lahko brez, da zaposliš oblikovalca in mojstra za spletne strani dobiš pomoč in razviješ posel na nov nivo – VSAK MESEC?
To je pot, ki v poslu hitreje prestavi brand na nov nivo. Strategija, dizajn in implementacija na spletni strani gredo z roko v roki.

Skoraj si upam staviti, da če nimaš zaposlenega ali podpore pri oblikovanju, urejanju spletne strani in marketingu, se velikokrat srečaš z….
↓
pomanjkanjem časa (ker pač vse želiš narediti sam/a ali potrebuješ milijon revizij, da izgleda v skaldu z brandom);
↓
nepotrebenim stresom (vrtiš se na mestu in skušaš ugotoviti, katera marketinška strategija bo profitabilna, ali mečeš špagete v zid in ugotavljaš, kateri bodo obstali);
↓
velik minus v prihodkih ali izgubljene poslovne priložnosti (ker enostavno nimaš časa, volje ali energije za pridobivanje novih strank).
Včasih se zdi rast branda skoraj nemogoča, sploh če nimaš jasnega načrta in podpore, da zgradiš posel na najvišji nivo.
Ker pač ne obstaja čarobna paličica, ki bi pomagala pri rasti branda…
…zato je čas, da si rečeš “JA” in si podariš darilo pomoči do brezmejno rastočega branda. ⤵
Nehaš zapravljati čas (ker je to edino, kar ne moremo dobiti nazaj).
In izpuščati nore mesečne priložnosti za rast in razvoj branda.
Čas je, da tudi tvoj brand postane…
↓
BREZMEJNI
Rast in razvoj branda
1:1 strateška podpora in izvedba za rast in razvoj tvojega branda.

Kjer vsak mesec narediva strategijo in dogovorjeno tudi izvedem (ja, strategija in izvedba na enem mestu), da bo tvoj brand konsistentno rastel, imel več zadovoljnih strank, ti pa večji prihranek časa, da počneš tudi tisto, kar je zate pomembno.
BREZMEJNI
TAKŠEN JE POSTOPEK, KO SE PRIDRUŽIŠ
↓

01
MESEČNI PLAN USPEHA
✓ 30 min mesečni 1:1 posvet vsak prvi ponedeljek v mesecu, na katerem narediva plan za promocijo oz. druge aktivnost uspešnega mesca.
✓ Dodatne ideje in strategije za bolj počasne mesece (prilagojene za tvoj posel), ki ti bodo pomagale, da bodo tudi tisti bolj počasni meseci bolj profitabilni ali dobra odskočna deska za nadaljnje projekte (kaj bi se izvedlo, pa je popolnoma tvoja odločitev).
✓ Strateški načrt meseca, ki ti bo pomagal, da bo kristalno jasno, kaj je fokus tega meseca in kaj je treba narediti za dosego cilja.

02
33 TOČK ZA USPEH
✓ 33 točk, ki jih poljubno unovčiš vsak mesec, glede na potrebe tistega meseca. Lahko jih unovčiš za oblikovanje, urejanje spletne strani, dodajanje novega lijaka, strateško postavljanje nove kampanje in izvedbo… Kot bi imel/a zaposlenega designerja, stratega in strokovnjaka za spletno stran.
✓ Seznam možnih nalog in vrednosti posamezne naloge v točkah, tako da lahko zmeraj načrtuješ svoje investicije za naslednji mesec (točkovnik ni omejen, po dogovoru so možne tudi druge storitve).
03

DARILO: Organiziraj in avtomatiziraj svoj posel
✓ Dostop do spletnega programa “Organiziraj in avtomatiziraj svoj posel”, da organiziraš svoj posel v organizirano in avtomatizirano celoto, ki ti bo generirala veliko prostega časa in profita.
04

DARILO: E-mail podpis po meri zate
✓ E-mail podpis po meri zate, ki bo izkoristil vse potenciale podpisa (ker njegova funkcija ni le lepotna, ampak tudi, da pomaga konvertirat stranke in krepiti odnose).
POGLEJVA ŠE KAKO BO POTEKALO DELO
1
MESEČNI PLAN USPEHA
Prvi ponedeljek v mesecu je čas za strateško načrtovanje, kaj bo fokus novega meseca in na kakšen način lahko spraviva brand na nov nivo.
2
IZBIRA NALOG ZA IZVEDBO
Glede na zastavljen načrt izbereš dela, ki jih zate naredim jaz.
Za ta del imaš na voljo 33 točk, vsaka storitev je vredna določeno število točk. Koliko točk potrebuješ za posamezno storitev je vnaprej znano in dogovorjeno, tako da zmeraj veš, koliko točk je porabljenih. Uporabiš jih lahko tudi za sprotna, nenačrtovana dela.
3
IZVEDBA ZA USPEŠNI MESEC
Vse dogovorjeno, potem uredim zate. Če potrebuješ čez mesec nenačrtovano dodatno storitev (npr. oblikovanje oglasa ali nove prodajne strani…), lahko točke porabiš tudi na ta način.
Za nedogovorjene storitve je potrebno edino, da mi sporočiš dovolj prej.
DOLGOROČNO ŽE SODELUJEM S STRANKAMI IN TO SO POVEDALE
↓

POT NAVZNOTER
Tina košir
Čisto resno pa mislim, da sem ti res fuuuuul hvaležna za vso pomoč in mi ni niti najmanj samoumevno + vsak mesec bolj ozaveščam, koliko me je najino sodelovanje že zdaj “premaknilo” in v mindsetu in v konkretnem delovanju … veliko možnosti za rast pa še imam, ampak zdaj tudi veliko več jasnosti, kaj je treba naredit/dodelat/spremenit/se naučit + samozavest, da bom to zmogla 💪 Tudi zato, ker lahko tebe vprašam za nasvete in/ali prosim za pomoč pri izvedbi. NEPRECENLJIVO!

Intimi in kundalini joga
Sandra Laznik
ČAROBNA VILA INTERNETA
V zadnjih treh letih sem zapravila sem že več kot 15.000 evrov pri različnih “designerjih spletnih strani” pa mi nobeden niti 5% ni znal pristopiti nasproti, pomagati, svetovati in tako hitro in prijazno speljati stvari, kot je to naredila Maja. Vsak komentar, konstruktivno informacijo in željo, ki sem ji jo dala, je vestno pregledala in izpeljala. Da ne govorim o njeni graciozni natančnosti, absolutni organiziranosti in sistematičnosti, ki še tebe inspirira, da si stvari “pošlihtaš” (op. tako mi v Savinjski rečemo urediš). Cenim njeno poštenost in komaj čakam, da jo zasujem z dodatnim delom.

fotografinja in videografinja
Sara Tekavc
Ponavadi točno vem kaj hočem, četudi naslednji dan hočem nekaj drugega. Ampak točno vem kaj hočem, in to ugotavljam sproti, ker imam vedno še en kup idej. In ko spet točno vem kaj hočem, se naslednji dan spomnim še nekaj. Med vsem tem kar hočem, včasih že kar malo z slabo vestjo pišem:
Maja, daš prosim to vse stran in narediš takole 🙃…
Ona pa nazaj:
Urejeno, bo tako ok?🙂
Jaz: Waaaw, jaaa, super hvala!! A veš kaj bi še … 😅
No, tako se dela dober biznis. Odzivnost, preizkušanje, razvijanje, testiraranje, zaupanje, kreativnost, direktnost.
Bravo Maja! Ps: A veš kaj bova še … 😎 🤙

Zdravilna moč glasu
Sabrina Janežič
Z Majo je bilo enostavno čudovito sodelovati! Zares, lahko uporabljam same superlative! Projekt je tako lahkotno tekel, da je res zasijal in že kmalu začel prejemati super odzive in rezultate. Kar najbolj cenim pri Maji, je njena izjemna iskrenost, pristnost, preprostost in srčnost. Tekom celega projekta je bila zelo odzivna, znala je usmerjati, pomagati z nasveti in ideje realizirati v kvalitetno vsebino in obliko. Je izjemno celostna, kar je bilo meni pomembno, saj se čuti, da ni to zgolj delo, temveč je pomembna tudi energija, vsebina, ki jo bomo predali, da bo prišla do tistih ljudi, ki jo iščejo in ki jim bo lahko pomagala. Hvala ti, Maja, zares sem hvaležna, da sem te spoznala in nadaljujeva še naprej! ❤️

avtorica knjige Veganski priročnik
Barbara Kokelj
Res sem imela zadržek, ali spletno stran res potrebujem. Vidim, da brez nje nisi opazen. Vsak, ki mu projekt predstaviš osebno ali preko e-maila, gre pogledati tudi www. stran, da se prepriča in v miru pregleda vse vsebine.
Vesela sem, da sem se odločila zate, res.

psihologinja, coachinja, mentorica, predavateljica in raziskovalka
Mateja Videčnik
Maja super izbira. Ker ima prijazno energijo, te nežno priganja k nalogam, si vzame čas zate in na vsa tvoja vprašanja odgovori hitro in razumljivo.
Torej… kaj lahko BREZMEJNI naredi zate in tvoj posel?
Z rednimi mesečnimi akcijskimi načrti in izvedbo lahko prideš do nenehno rastočega, bolj profitabilnega branda in več prostega časa.
Pomaga ti pa tudi…
✓ povečati število kupcev (ne le sledilcev), ki se bodo z veseljem vračali;
✓ razbremeni tehničnih del posla in grafično oblikovanje, da se fokusiraš na delo, ki je tvoja strast,
✓ povečati obiskanost in pojavnost pred večjim številom idealnih strank, da bo prodaja še bolj zacvetela;
✓ podporo in spodbudo, ko ti upadeta motivacija in energija (vsi imamo taka obdobja).
Pridruži se programu “BREZMEJNI: rast in razvoj branda” čim prej.
Zaradi dela 1:1 so prosta mesta zelo omejena.
↓
1 | MESEČNI PLAN USPEHA
Vrednost: 250€
2 | 33 TOČK DO USPEHA
Vrednost: 1500€
3 | DARILO: Organiziraj in avtomatiziraj svoj posel
Vrednost: 159€
4 | DARILO: E-mail podpis po meri zate
Vrednost: 50€
Skupna investicija: 1959€ 650€/mesec
Minimalno 3-mesečno sodelovanje, točke se med meseci ne prenašajo.
KAJ SLEDI?
1
Klikni na gumb “REZERVIRAJ BREZPLAČNI STRATEŠKI POSVET”, izpolni obrazec in izberi termin, ki ti najbolj ustreza.
2
Pridruži se mi na strateškem posvetu, kjer bova ugotovila/i ali sva pravi fit.
3
Podpiševa pogodbo in začneva projekt.

S KOM BOŠ SODELOVAL/A?
Hej, moje ime je Maja.
In verjamem, da bi vsakdo moral početi tisto, v čemer uživa in v čemer je dober. Druge stvari pa prepustiti drugim.
No, moja strast je grafično oblikovanje in spletne strani, ki imajo svoj namen in naloge (so podprte s strategijo).
Sodelujem le z brandi, ki imajo vsaj osnovno vizijo za svoj posel. Brandi, ki jim je pomembno, da delamo naš planet in življenje na njem lepše. Običajno so to področja wellness, wellbeing in culinary, ni pa strogo omejeno samo na ta področja.
Z večino strank sodelujemo dolgoročno in verjamem v to, da s tem, ko pomagamo drug drugemu, tudi skupaj rastemo.
Samo nebo je meja (ali pa še to ne 😉).
POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI:
Je obveza dolgoročna?
Obveza je minimalno 3 mesece, ker verjamem, da dolgoročno sodelovanje lahko obrodi najboljše sadove in želim sodelovati s posamezniki, ki so predani in imajo dolgoročno vizijo. Šele takrat, se tudi jaz lahko 100% posvetim posamezni stranki in nenehno iščem najboljše rešitve za njo.
Kaj se zgodi po 3-eh mesecih sodelovanja?
Če je sodelovanju uspešno, lahko podaljšava za naslednje 3 mesece. Če ne, pa si hvaležno pomagava v slovo. 🙂
Kaj pa, če mi tvoje ideje niso všeč?
Trudim se, da za vsako stranko poiščem najboljše ideje in strategije za razvoj. In v dolgoročnem sodelovanju se dovolj spoznamo, da mi je jasno, kaj je primerno za posamezni brand in kaj ne. Seveda pa vsako stranko spodbudim tudi v kaj novega (izven cone udobja), če vem, da je to dolgoročno res dobro. Končna odločitev je pa zmeraj tvoja.
Kaj pa, če želim, da mi oblikuješ ali narediš nekaj, kar ni v točkovniku?
Ni problema. Točkovnik je samo za osnovno orientacijo in ideje. Po dogovoru so možne tudi druge storitve, podpora in pomoč.