Se kdaj vprašaš, zakaj stranke kupujejo in zakaj ne?
Kaj vse je potrebno, da pride do nakupa?
Mogoče imaš vrhunsko ponudbo, ampak ni nakupov?
Potrebne so 3 – ključne sestavine, ki odločajo o tem, ali se bo potencialni kupec odločil za nakup ali ne.
Uganeš, katere tri so to? Klikni pavzo in zapiši v komentar. Zelo ti bom pa hvaležna tudi, če klikneš subscribe in me tako podpreš, da še naprej ustvarjam vsebine zate.
Torej, poglejmo vse 3 ključne sestavine:
1 | Sestradano in rastoče občinstvo
Ok, preden me čudno pogledaš, naj ti razložim, kaj mislim s tem.
S tem mislim, da služiš občinstvu, ki ima problem, ki ga ti rešuješ. Da torej sploh obstajajo ljudje in obstaja problem, ki ga ti rešuješ.
Ali še bolj po domače povedano, da za tvojo ponudbo obstaja povpraševanje oz. kupci.
Zraven tega pa mora biti to občinstvo v fazi rasti ali vsaj stagnacije. Torej je fino, da teh ljudi ni zmeraj manj.
Ti dam za lažjo predstavo še en primer: če razmišljaš o videoteki, si najbrž misliš, da obstajajo ljudje, ki želijo gledati filme.
Res je.
Ampak, problem je, ker takšno občinstvo močno zamira (če še sploh obstaja). V današnji dobi bi verjetno še zelo mali ljudi, ki bi šli v videoteko po film in na drugi strani obstaja vedno manj tehnologije, ki sploh podpira tista velike kasete.
Na kratko: potrebuješ torej sestradano občinstvo, ki ima velik, trdovraten problem, ki se ga neizmerno želi rešiti in fino je, da je tega občinstva zmeraj več.
2 | Magnetično privlačno ponudbo
Zdaj, ko ti je jasno, da imaš občinstvo in ti je tudi kristalno jasen njihov problem, je čas, da točno za njih pripraviš ponudbo.
To je ponudba, ki je pisana njim na kožo.
In ta ponudba naj ne bo tehnika oz. proces, ampak rešitev, ki jo iščejo.
Ali drugače povedano: nihče si ne želi mesečne naročnine za telovadnico, želijo pa si shujšati ali npr. oblikovati telo.
In, če ponujaš mesečno naročnino na fitnes, ponudi namesto mesečne vstopnice, raje rešitev.
Ok, vem da je to zelo plastičen primer, ampak mislim, da zdaj razumeš, kaj sem imela v mislih.
3 | Učinkovit marketing
Če imaš fantastično ponudbo in občinstvo, ki komaj čaka, da kupi tvojo rešitev, ampak nihče ne ve za tvojo ponudbo, potem tvoj posel ne bo preživel in tudi občinstvo in krasna ponudba ne koristita kaj veliko.
Zato je nujno potrebno, da poskrbiš tudi za učinkovit marketing.
Kaj mislim s tem?
Da redno iščeš ljudi, ki imajo problem, ki ga ti rešuješ in z njimi gradiš dobre odnose in jim pomagaš na poti do rešitve!
Evo to so 3 ključne sestavine, ki jih potrebuješ. Zaupaj mi spodaj v komentar, katera izmed teh je zate najtežja. Zelo ti bom pa hvaležna tudi, če klikneš Subscribe in me tako podpreš, da še naprej ustvarjam vsebine zate. YouTube pa ti bo predlagal naslednji video.
Tea pravi
Zame je najtežja učinkovit lmrketning.
Maja Ojsteršek pravi
Res je lahko precej težko, sploh če ni pravih temeljev ali strategije.