V VIDEU:5 razlogov zakaj so lahko skupinski programi veliko boljši – moja osebna izkušnja. Kot (verjetno) vsi podjetniki, se tudi jaz redno izobražujem, izboljšuje… da lahko potem tudi svojim strankam dam zmeraj več. In zraven knjig, tečajev, so tukaj še mentorji in skupinski mentorski programi. In moram priznati, da sem najprej imela pomisleke kako bo […]
Blog
Kako do več časa za svoj brand
O VIDEU:Velikokrat slišim: “Ah, nimam časa, da bi se ukvarjal/a še s svojim brandom, niti delal/a na razvoju”Če je tudi pri tebi tako, potem ti bo ta sistem pomagal, da si osvobodiš čas, ki ga lahko investiraš v svoj brand (ali kaj drugega, kar ti je zelo pomembno). 😉Le zakaj bi svoj urnik zapolnili z […]
5 preverjenih strategij, da zagotovo ostaneš na mestu
O VIDEU:O 5-ih strategijah, ki delujejo in ti bodo zagotvo pomagale, da ostaneš na mestu. Če to ni tvoj cilj, pa jih lahko uporabiš in obrneš vse na glavo. Ok malo za hec, zlo za res. Tudi če se ti te točke zdijo malo pretirane, ne delam se norca, včasih moramo pogledati iz druge perspektive. […]
3-je hitri načini za povračilo investicije
O VIDEU:Če razmišljaš o investiciji, potem s tabo delila 3 načine, ki jih lahko že danes implementiraš in si tako povrneš investijo!Ja, podjetniki/ce imamo to svobodo in gremo v akcijo Live je bil bonus del programa Magnetično privlačen brand in ker vem, da bo koristen širši množici, je tukaj za vse! 🙂
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba
OMENJENO V VIDEU: 25.7.2023 od 9:00-13:00 – BREZPLAČEN SEMINAR IZ OBISKOVALCEV V STRANKE KAKO DO VEČJE OBISKANOSTI IN KONVERZIJE NA SPLETNE STRANI Brezplačen spletni seminar, kjer ti pokažem, kako na spletni strani obiskovalce pretvoriti v stranke + primere, kjer bomo na dejanskih primerih pogledali najpogostejše napake in kako jih izboljšati (pogledamo lahko tudi tvojo spletno […]
Poletje = Odklop? Akcija? Oboje!
OMENJENO V VIDEU: 10.-13.7.2023 BREZPLAČEN 3-DNEVNI PROGRAM MAGNETIČNO PRIVLAČEN BRAND: BREZPLAČNO VSTOPNICO LAHKO REZERVIRAŠ NA👇www.mod.si/brand Če imaš mnenje, da se počitek in delo/akcija v času poletja izključujeta, potem ti še posebej toplo priporočam, da pogledaš zgornji video (live druženje). Res bi bilo škoda, da gre poletje 2023 mimo tebe. V videu smo govorili tudi o […]
Najkrajša pot do strank
V VIDEU:01:32 Prva skrivnost02:10 Druga skrivnost02:54 Tretja skrivnost REZERVIRAJ SVOJO BREZPLAČNO VSTOPNICO 👇www.mod.si/najkrajsa-pot-do-strank A veš, da približno polovica podjetij propade v prvih petih letih in od tega jih polovica (42% bolj natančno) propade zaradi pomanjkanja strank? Vem, da se to sliši malo noro, ker velikokrat slišimo, da so problemi pri sami kakovosti ponudbe in seveda […]
3 ključne sestavine, da pride do nakupa
V VIDEU:00:29 Sestradano in rastoče občinstvo01:28 Magnetično privlačno ponudbo02:03 Učinkovit marketing Se kdaj vprašaš, zakaj stranke kupujejo in zakaj ne? Kaj vse je potrebno, da pride do nakupa? Mogoče imaš vrhunsko ponudbo, ampak ni nakupov? Potrebne so 3 – ključne sestavine, ki odločajo o tem, ali se bo potencialni kupec odločil za nakup ali ne. […]
Tvoja spletna stran izpolnjuje pravilo 5 sekund?
V VIDEU:01:06 Kaj je bistvo spletne strani?01:29 Je relevantna?01:55 Lahko zaupam tej spletni strani?02:53 Kaj moram narediti?03:21 Je spletna stran dovolj hitra? Danes govorimo o pravilu 5s in ne to ni tisto pravilo od Mel Robbins. Čeprav je super pravilo, sem danes želela govoriti o pravilu 5s na spletni strani. Tvoja spletna stran izpolnjuje pravilo […]
Od agresivne do naravne prodaje na spletni strani
V VIDEU:00:50 FILTER03:20 ODNOSI06:38 KLIC K AKCIJI (CTA) Tudi ti ne maraš prodaje in se na vsak način izogibaš gumbom “kupi” na svoji spletni strani? Potem te vabim, da z odprto glavo pogledaš ta video in pristopiš k prodaji na svoji spletni strani drugače. Dajmo najprej pogledat: kaj je prodaja? Če razumeš prodajo kot manipulacijo, […]
Kje začeti pri gradnji branda?
V VIDEU:00:17 Vizija00:59 Temelji branda, strategija02:08 Celostna grafična podoba03:02 Sistem za avtomatsko pridobivanje strank03:27 Spletna stran, ki bo delovala kot tvoj najboljši prodajalec 24/704:09 Grajenje skupnosti in tiste prave spremembe v svetu Si predstavljaš, da bi imel/a zemljevid in vse potrebne korake, kako ustvariti brand? In ne glede na to ali šele začenjaš, ali se […]
Podcast: kaj je, kako ga uporabiti za posel, kaj potrebuješ, kako začeti
V VIDEU:00:14 Kaj je podcast?00:41 10 razlogov, zakaj je lahko koristen za podjetja04:17 Kaj oz. katero opremo potrebuješ za podcast?08:00 Kako posneti prvi podcast? Če razmišljaš o podcastu za svoj posel ali kar tako, potem je tale video točno zate. V tem videu ti povem, kaj podcast sploh je, kako ga lahko izkoristiš za svoj […]
Transformiraj življenje v 12 tednih: Metoda 12-tedensko leto
V VIDEU:02:11 1 korak: cilji04:14 2 korak: planiranje05:57 3 korak: izvedba Kaj če ti povem, da obstaja sistem, po katerem lahko dosežeš cilje v 12-ih tednih? Se sliši dobro, ane? V tem videu ti predstavim zelo močno metodo, ki lahko popolnoma spremeni tvoje življenje – in to na vseh področjih – osebnem in poslovnem in […]
Kako uporabiti umetno inteligenco za blog in družabna omrežja
V VIDEU:02:57 KORAK 1: Določi temo vsebine03:50 KORAK 2: Prijava in dostop do ChatGPT04:47 KORAK 3: Vpiši iskalni niz oz zahtevano akcijo06:12 KORAK 4: Generiraj vsebino06:50 KORAK 5: Urejanje vsebine V tem videu ti pokažem kako lahko ChatGPT izkoristiš pri pisanju vsebin za spletno stran, kot je npr. blog ali objave za družabna omrežja kot […]
5 najhitrejših načinov, da izgubiš potencialno stranko na spletni strani
V VIDEU:00:06 Prvi način00:26 Drugi način01:01 Tretji način01:42 Četrti način02:28 Peti način Želiš 5 najhitrejših načinov, kako izgubiš potencialno stranko na spletni strani? Tukaj so: 1. Na spletni strani odstrani vse klice k akciji. Najboljše je uporabiti sistem “znajdi se, kakor veš in znaš”. To je sistem, kjer se obiskovalec znajde sam, če želi opraviti […]
Kako izboljšati spletno stran v 1h
Ne potrebuješ spletne strani, potrebuješ pa spletno stran, ki konvertira obiskovalce v stranke. In v tem videu ti pokažem, kako lahko izboljšaš svojo spletno stran v 1h. Naloga tvoje spletne strani je, da je tvoj najboljši online prodajalec, ki deluje 24/7, tudi čez vikende, praznike, brez bolniških in dopustov. In ker veliko spletnih strani nima […]
Kako do profitabilnega branda z misijo (brez da se skuriš in zapraviš tone denarja)
Omenjeno v videu:01:22 Prva skrivnost02:04 Druga skrivnost03:01 Tretja skrivnost04:00 Rešitev in dariloBREZPLAČNA VSTOPNICA ZA PODJETNIŠKI POSPEŠEVALNIK TUKAJ Hej, a veš, da za svoj posel ne rabiš spletne strani? Vem, da se to sliši čudno, sploh ker se ravno s tem ukvarjam in pogosto slišimo, da to pomembno za našo prepoznavnost. In čeprav je spletna stran […]
Si termometer ali termostat svojega posla?
Omenjeno v videu:Kdo je tvoja idealna stranka Veš kakšna je razlika med termometrom in termostatom? Termometer je naprava, ki izmeri temperaturo in jo potem prikaže. Termostat pa naprava, ki spremlja temperaturo in jo potem prilagodi na željeno. In kakšno ima to vezo s tvojim poslom in brandom? Podjetniki delujemo podobno. Včasih smo bolj podobni temostatu […]
Brand brez roka trajanja
Omenjeno v videu:Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza3-dnevni mini trening:Facebook skupina: https://www.mod.si/fbskupinaYoutube: https://www.mod.si/youtube V današnji poplavi vseh informacij je kritično, da se tvoj brand razvija in raste, da preživi in seveda tudi cveti. Ampak kaj v resnici to pomeni in zakaj je tako pomembno? V tem video bomo raziskali ključne strategije in prednosti […]
6 nujnih elementov strani “O meni/nas”
V tem videu:1:19 1. Privlačen naslov2:11 2. Zagotovilo, da so na pravem mestu2:34 3. Zakaj ti3:20 4. Predstavi sodelovanje4:10 5. Tvoja osebnos ali osebnost tvojega branda5:52 6. Klic k akciji6:31 Bonus nasveti7:53 Kaj nikoli ne vključit na stran “O nas”? Omenjen video: Formula za poimenovanje ponudbe, ki pritegne pozornost Stran “O nas/meni” je običajno 2. […]
Formula za poimenovanje ponudbe, ki pritegne pozornost
V tem videu:02:15 KATEGORIJA: MAGNETIČNI RAZLOG03:06 KATEGORIJA: IDEALNA STRANKA03:44 KATEGORIJA: CILJ/REZULTAT04:28 KATEGORIJA: INTERVAL04:56 KATEGORIJA: OPREDELITEV06:07 KAKO SESTAVITI NASLOV Če naslov tvoje ponudbe ni neustavljivo privlačen za tvojo idealno stranko, potem najverjetneje ne bo sploh kliknila in prišla do podrobnosti, da je tvoja ponudba v resnici vrhunska! V tem videu s tabo delim formulo, ki ti […]
Velikost e-mail liste ni pomembna
V tem videu s tabo delim, zakaj velikost mailing liste ni najbolj pomembna za tvoj posel. Velika mailing lista je super, ni pa najbolj pomembna za tvoj posel. Kaj je še bolj pomembno? Še bolj pomembna je KVALITETA tvoje mailing liste. Zakaj? Predstavljaj si, da je na tvoji mailign listi 100 naročnikov, potem pa si […]
Kako ustvariti novo resničnost (zase ali brand)?
Začne se pri novih MISLI oz. novih informacijah. In ko imaš nove informacije, lahko sprejmeš nove ODLOČITVE. Ko sprejmeš nove odločitve, lahko narediš drugačna DEJANJA in s tem prideš do novih IZKUŠENJ, zaradi katerih doživiš nova ČUSTVA. In, ko si npr. v visokih čustvih so tudi tvoje misli drugačne, kar sklene krog in začneš ustvarjati […]
“Nimam časa, sem bizi bizi” → to te lahko pripelje do izgorelosti
Prosim ne verjemi, temu omejujočemu prepričanju, da je trdo delo brez prave usmeritve edina pot. Obstaja drugačna pot in v tem videu s tabo delim, kako lahko greš čez to prepričanje, ki te drži na mestu. V videu omenjam 5-dnevni podjetniški pospeševalnik. Brezplačna vstopnica je na voljo tukaj: www.mod.si/pospesevalnik
“Tvoja cena je previsoka!” Tudi ti dobiš kdaj tak odziv?
Če kdaj naletiš na komentar, da so tvoje cene previsoke in se ob tem ne počutiš ok, potem je ta video nujen zate. V tem videu s tabo delim, kako se soočiti s tem + BONUS kako se odzvati, da ohraniš dobre odnose.
Kako do magnetično privlačne ponudbe
Če je tvoja ponudba enaka, kot ponudba od konkurence, zakaj bi se nekdo sploh odločil zate? Tukaj je postopek, kako lahko kreiraš svojo manetično privlačno ponudbo, v videu pa zraven razlage najdeš še bonus, kako še dodatno dodelati ponudbo, da se bo tvoja idealna stranka lažje odločila za tebe. Opomba: nikoli ne govorim o kakršnemkoli […]
3-je glavni stebri posla, ki jih ne smeš zanemariti
V videu:01:16 Steber 102:15 Steber 202:50 Steber 304:10 Bonus formula Vsako leto propade ogromno podjetij. Naj ne bo tudi tvoje med njimi. Poskrbi za vse 3 ključne stebre, ki bodo naredili tvoj posel uspešen! Največji razlogi za propad so premalo strank, če imaš premalo strank, ne moreš preživeti na dolgi rok. Drugi: premalo dobička, kar […]
5 načinov, kako zaslužiti več, brez dodatnega dela
Še preden gremo v akcijo prodaje je dobro razmisliti še o kakšnem sistemu, kjer bi prodali več in to brez dodatnega dela. Torej, da je sistem avtomatiziran. Se sliši dobro, ane? Evo tukaj je 5 načinov, kako lahko prodaš oz. zaslužiš več brez dodatnega dela: UpsellingJe tehnika, ki se uporablja, da kupec kupi dražji (in […]
Povečaj produktivnost in zmanjšaj stres
V tem videu ti pokažem sistem, ki ti bo pomagal povečati produktivnost. Pomagal ti bo tudi počistiti tvojo to-do listo, tistih nalog, ki niso najbolj pomembne in s tem zmanjšati stres. Sistem, ki ga delim s tabo Eisenhower-jeva matrika, ki ti bo pomagala, da lahko lažje prioritiziraš, kaj je pomembno in kaj ne. In ta […]
5 trikov za višjo uvrstitev na Googlu v 2022
OMENJENI LINKI V VIDEU: ⟡ Kako izbrati ključne besede⟡ Optimizacija spletne strani za Google Glavni faktor, ki vpliva, na katerem mestu med rezultati na Googlu bo tvoja spletna stran je SEO. SEO je optimizacija spletne strani za Google in druge iskalnike. In zakaj je sploh pomembno, na katero mesto se uvrščaš na Googlu? Prvi zadetki […]
7 načinov, da se izogneš izgorelosti (za podjetnike/ce)
Če imaš svoj posel potem, si verjetno že kdaj prišel/a do preobremenjenosti oz. tistega občutka, ko je kar naenkrat vsega preveč… In ne glede na to kako zelo obožuješ svoje delo je potrebno poskrbeti za pravo mero ravnovesja. Tukaj je 7 načinov, da se izogneš izgorelosti (za podjetnike/ce): 1. Določi delavnik Če še nimaš si […]
4 vrste zvestih strank in kako jih obdržati
Zakaj so zveste stranke v poslu pomembne, najbrž ne rabim zelo razlagati. Na eni strani iz finančnega pogleda, saj je veliko lažje prepričati v nakup obstoječo stranko, kot pa popolno novo. Tisto mrzlo občinstvo, ki zate še sploh ni slišalo. Na drugi stani so tiste najbolj zveste stranke – tvoji fani tudi tvoji največji promotoji. […]
Iz “Naj sodelujem s tabo?” v “Kako lahko sodelujem s tabo?”
Naroči se na moj YouTube kanal in ne zamudi naslednjega videa! Te zanima, kako lahko spremeniš vprašanje idealne stranke iz “Naj sodelujem s tabo?” v “Kako lahko sodelujem s tabo?” ? Trik je v tem, kako predstaviš svojo ponudbo. Ko je ponudba predstavljena, kot samostojni element – torej samo ena ponudba, bo tvoja idealna stranka […]
Ključna akcija, ki jo obiskovalec mora narediti na spletni strani
Ko nov obiskovalec pride prvič na spletno stran, je zelo mala verjetnost, da bo opravil nakup. Super je, če prebere tvoje super uporabne vsebine. Ampak pričakovati, da se bo spomnil in redno pogledal na tvojo spletno stran, če so na voljo nove vsebine, je skoraj malo hecno. Vsi imamo v življenju različne aktivnosti in potrebujemo […]
Spremeni velikost besedila – WordPress nasvet
Tekst na spletni strani je zelo pomemben in velikokrat se zgodi, da želiš imeti font večje ali manjše velikosti. Kako pa lahko določiš velikost, pa v tej objavi. 1 – izbereš blok s tekstom, ki ga želiš izbrati 2 – izbereš velikost V tem videu ti pokažem kako: Naroči se na moj YouTube kanal in […]
Kako 5x povečati konverzijo obiskovalcev v kupce na spletni strani
Kaj pomeni konverzija na spletni strani? To pomeni, da obiskovalec naredi tisto, kar od njega želiš – običajno je to, da se obiskovalce na spletni stranko kovertira v stranko, torej opravijo nakup. Kot sem že večkrat delila… Glavna naloga spletne strani je pridobivanje novih strank. In razmerje med številom obiskovalcev in število kupcev je zelo […]
3-je načini, da bo spletna stran delala zate
Čudovita in privlačna spletna strani, ni dovolj za uspešen posel! In če je glavna naloga tvoje spletne strani čudovit okras posla, potem… Se sploh zavedaš, koliko denarja puščaš na mizi? Koliko neizkoriščenih priložnosti? Koliko prostega časa? Privlačna in lepa stran ni dovolj. Njena glavana naloga je, da pridobiva nove stranke, kot tvoj najboljši prodajalec, ki […]
Enovrstični in dvovrstični presledek – WordPress nasvet
Včasih se zgodi, da potrebuješ npr. pri pisanju naslova ali kontaktnih podatkov, podatek samo v naslednji vrstici in ne, da je med vrsticami še prazen prostor. Primer: Enovrstični presledek Maja OjsteršekRožna ulica 117777 Cvetlično mesto Dvovrstični presledek V tem videu ti pokažem kako: Naroči se na moj YouTube kanal in ne zamudi naslednjega videa!
5 lukenj na spletni strani, kjer ti odtekajo € in stranke + rešitve
Lepa spletna stran je dandanes že skoraj nujna, da sploh pritegne obiskovalce. Zraven tega pa bi morala imeti še eno funkcijo… Naj ti povem najprej eno skrivnost: za svoj posel ne potrebuješ spletne strani. Potrebuješ pa spletno stran, ki konvertira obiskovalce v kupce. In zdaj, ko poznaš to skrivnost… Če tvoja spletna stran, ni generator […]
Spletna trgovina vs spletna stran
V tej objavi ti pojasnim razliko med spletno stranjo in spletno trgovino, ki ti bo pomagala, da se lažje odločiš, kaj je prava izbira zate in tvoj posel. Čisto enostavno povedano je spletna trgovina nadgradnja spletne strani, ki ima več funkcionalnosti. Na prvi pogled morda te funkcionalnosti niso vidne ali jih morda sploh ne opaziš, […]
Prikaz fotografij v galeriji – WordPress nasvet
Fotografije lahko dodajamo tako na posamezno stran kot tudi prispevek. Uporabimo pa lahko posamezno fotografijo ali v obliki galerije. 1 | Za galerijo izbereš najprej blok “Galerija” 2 | Naložiš fotografije iz računalnika ali izbereš fotografije iz knjižnice. 3 | Dodaš meta podatke in vstaviš galerijo. 4 | Izbereš št. stolpcev, če želiš obrezane fotografije […]
Kako deluje prodajni lijak
Kaj je prodajni lijak? To je super “avtomat”, ki pretvarja obiskovalce spletne strani v stranke! Si želiš tak avtomat? Super! Najprej pa je fino, da razumeš, kateri so sploh glavni deli takega lijaka? Kako deluje spletni lijak in kaj so njegovi glavni deli? 1 | Kako te idealne stranke najdejo? Prvi korak pred je zmeraj […]
Kdaj je pravi čas za branding strategijo?
Strategija branda je usmeritev in jasna slika samega branda. Z dobro strategijo lahko tvoj brand doseže veliko število idealnih strank in jih tudi fenomenalno služi (rešuje njihov problem). Pa na začetku večina podjetnikov ne razmišlja kaj veliko o strategiji. Na neki točki pa morda pride do tega, da tvoj brand pozna le malo število strank […]
3 vprašanja, na katera mora takoj odgovoriti vsaka spletna stran
Vsebina na spletni strani mora biti zmeraj enostavna, razumljiva in jasna. Celo tako zelo, da bi jo razumela tudi babica (tista, ne preveč računalniško pismena). Če bi babica pogledala to spletno stran in znala odgovoriti na spodnja tri vprašanja, je to to! Tukaj pa so 3 vprašanja, na katera mora takoj odgovoriti vsaka spletna stran: […]
Preklop pogleda urejevalnika – WordPress nasvet
Pri urejanju vsebine spletne strani in bloga lahko nastaviš v urejevalniku različne poglede, tako da bo urejanje še bolj enostavno. Včasih se namreč zgodi, da ti privzeti pogled enostavno ni všeč, ali nima na voljo vseh možnosti. V tem videu ti pokažem kako preklopiš in kaj imaš na izbiro: Naroči se na moj YouTube kanal […]
Kako pogosto moram preoblikovati mojo spletno stran?
Veliko podjetnikov ima prepričanje, da je potrebno spletno stran spreminjati zelooo pogosto. Celo vsak mesec. Pa to mislim bolj oblikovno (oz. “Redesign”) in spreminjanje ponudbe. S tem pa lahko naredijo veliko zmede med obiskovalci. Samo predstavljaj si, če bi tvoja najljubša trgovina s prehrano imela vsakič, ko jo obiščeš čisto novo razporeditev in izgled. To […]
MOD chat: Nives Uljan, ustvarjalka
MOD chat: Nives Uljan, ustvarjalkawww.nivesuljan.si Povej o sebi, da te spoznamo… Nemiren in živahen duh, ki ga v in o življenju zanima prav vse, v vsaki stvari iščem globlji smisel, če ga ni, ga pa naredim 😊. Obožujem vonj cvetoče akacije in jasmina, pa gozdnih jagod🥰. To me navdihne z občutki svobode in povezanosti. Najraje […]
Tri glavne prednosti SEO (optimizacija za iskalnike-Google) in zakaj je tako pomemben
Spletno stran je potrebno optimizirati za iskalnike, kot je Google. Zakaj? Tukaj so tri glavne prednosti SEO (optimizacija za iskalnike – Google) in zakaj je tako pomemben: 1 | SEO poveča organsko rast obiskanosti spletne strani in bolj kakovostne obiskovalce Dobro optimizirane spletne strani z dobrimi vsebinami, rednimi posodobitvami… in vse kar spada pod SEO […]
Kako zaščititi stran z geslom – WordPress nasvet
Dostop do posamezne strani lahko zaščitiš z geslom. Kdaj pride to prav? Če pripraviš vsebino (npr. ponovni ogled video workshopa), ki je na voljo samo določenim posameznikom. Na stran z vsebino (npr. video posnetek) lahko potem dostopajo le, če imajo geslo. To geslo je enako za vse uporabnike. Kako dodaš geslo? Na zavihku “Stran” pod […]
MOD chat: Ingrid Jaksetič Kovačič, Kožaboža
MOD chat: Ingrid Jaksetič Kovačič, Kožabožawww.kozaboza.si Povej o sebi, da te spoznamo… Sem Ingrid. Za mano je 18 let izkušenj v negi telesa in medicinski pedikuri. Delo, ki ga opravljam je vir moje osebne moči. Četudi mi veliko jemlje, mi ogromno daje. Rada imam ljudi, živali, naravo in umetnost. Odkar pomnim je moje življenje povezano […]
Najboljši format izjav za tvojo spletno stran
Izjave na spletni strani so lahko zelo koristne, ampak to že najbrž veš. Mogoče pa se ob pridobivanju izjav, kdaj vprašaš, v kakšnem formatu bi jih bilo najboljše pridobiti. Kateri format je najbolj priporočljiv? Seveda je format odvisen tudi od stranke, nekateri npr. zaradi sramežljivosti ne želijo dati izjave v video formatu, z veseljem pa […]