NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓
NOVO – ZAČNEMO 9.9.
Zemljevid do legendarnega branda
Se že dlje časa trudiš na svoji poslovni poti, a rezultatov kar ni? Potem si na pravem mestu. Na tem intenzivu bom s teboj delila vse ključne korake, ki jih potrebuješ za ustvarjanje magnetično privlačnega branda z vrsto strank, ki komaj čakajo, da kupijo od tebe.
NOVO
7 napak pri gradnji branda, ki podjetnike/ce stanejo prepoznavnosti in strank
(+ rešitve, kaj lahko narediš že ZDAJ, in 5 manj očitnih načinov, kako lahko povečaš prepoznavnost in prideš do več strank brez dodatnih €)
ZIMZELENO
Izstopi iz sence
Pusti trajen pečat & ustvari dohodek, ki si ga želiš ↓
BREZPLAČNO!
Od neznane, dobro varovane skrivnosti do #1 zaželenega branda
BREZPLAČEN IZZIV
Od neznane, dobro varovane skrivnosti do #1 zaželenega branda
BREZPLAČEN KVIZ
Kako dober prodajalec je tvoja spletna stran?
5-min kviz, ki ti bo pomagal transformirati spletno stran v najboljšega prodajalca in asistenta.
BREZPLAČEN 10 DNEVNI AVDIO TRENING
Transformacija branda
Od neprepoznavnega do magnetično privlačnega branda.
5 stebrov uspešnega branda
Da ustvariš uspešen in prepoznaven brand, ki bo resnično odmeval pri tvoji ciljni publiki, je ključno, da gradiš na petih temeljnih stebrih. Ti stebri delujejo kot osnova tvojega branda in so temelji za vse nadaljnje aktivnosti in strategije. Tukaj so vsi potrebni stebri in kako jih lahko učinkovito uporabiš pri gradnji tvojega branda.
1. Vizija
Vizija je tvoja severna zvezda. Je tisto, kar te vodi in usmerja v vseh tvojih aktivnostih. Predstavlja sliko tega, kaj želiš doseči, kakšen vpliv želiš imeti in koga želiš s svojim delovanjem navdihniti. Tvoja vizija mora biti jasna, navdihujoča in predvsem avtentična. Tukaj ne gre zgolj za finančne cilje, ampak za to, kakšno vrednost prinašaš svetu okoli sebe.
Vizija je eden izmed najbolj pomembnih delov, ki bo določil smer v katero želiš delovati in ti dal zagon, motivacijo, da nadaljuješ tudi, ko pridejo morda bolj težki trenutki v poslu.
2. Temelji
Temelji branda so tvoje vrednote, poslanstvo, komu želiš služiti, na kakšen način in kakšen brand želiš ustvariti. Ne gre za zavajanje, ampak predvsem jasnost kaj želiš ustvariti. So jedro tvojega delovanja in tisto, kar tvoj brand loči od konkurence. Tvoje vrednote so tiste, ki te bodo vodile pri vseh odločitvah in zagotavljale, da ostajaš zvest/a sebi in svoji viziji.
3. Celostna grafična podoba (CGP)
Celostna grafična podoba je vizualna predstavitev tvojega branda. Vključuje vse od logotipa, barvne sheme, tipografije do uporabe slik in drugih grafičnih elementov. CGP je tisto, kar naredi prvi vtis na tvoje potencialne stranke in predvsem pritegne prave, zato mora biti skrbno načrtovana in usklajena z vrednotami tvojega branda. Skozi CGP komuniciraš svojo profesionalnost, kreativnost in unikatnost.
4. Spletna stran
V digitalni dobi je tvoja spletna stran tvoja online poslovalnica oz. tvoj asistent in prodajalec – no, vsaj naj bi bila, če še ni, potem potrebuje dodatno pozornost.
5. Rast in razvoj
Zadnji, a nikakor ne najmanj pomemben steber uspešnega branda je stalna rast in razvoj. Svet se nenehno spreminja in z njim tudi potrebe tvojih strank. Tvoj brand mora biti živ organizem, ki se razvija, uči in prilagaja. Bodi pozoren/a na trende, poslušaj svoje stranke in bodi pripravljen/a inovirati. Rast in razvoj sta ključna za dolgoročni uspeh in prepoznavnost tvojega branda.
Uspešen brand se običajno ne zgodi čez noč. Je rezultat trdega dela, jasne vizije in neomajne zavezanosti vrednotam, ki jih želiš deliti s svetom. In ti stebri ti bodo pomagali do uspešnega branda.
Komentiraj