V TEJ EPIZODI …
Če tvoj brand ne izstopa, je verjetno eden od razlogov ta, da nimaš jasnega sporočila, ne nagovarjaš prave publike ali pa ne veš, kaj te res loči od konkurence. V epizodi razkrijem 5 ključnih znakov, da tvoj brand izgublja moč – in ti pokažem, kako jih prepoznaš in popraviš. Od enostavčnega opisa, kdo si in kaj počneš, do ustvarjanja vsebinskih stebrov, ki ti pomagajo komunicirati avtentično in učinkovito – vse z namenom, da postaneš magnet za svoje idealne stranke.
Omenjeni linki:
- Kratka predstavitev: https://www.mod.si/5-znakov-brand-ne-izstopa/#predstavitev
- Pomočnik za ustvarjanje 10 vsebin, oz. 10 načel branda 👇
V tej vaji pomagaš oblikovati seznam 10 močnih, deklarativnih in polarizirajočih lekcij, izjav ali kosov modrosti, ki jih lahko znova in znova deli s svojo občinstvom v različnih formatih, sporočilih in medijih – s tem izstopaš in gradiš prepoznavnost po teh načelih.
NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓
// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
5 znakov, da brand ne izstopa (in kako izboljšati)
Imaš občutek, da tvoj brand enostavno ne pritegne prave pozornosti? Mogoče se trudiš, pa trudiš z različnimi triki in taktikami, kako izstopiti iz množice, pa nekako ne gre.
V tej epizodi s tabo delim pet konkretnih opozorilnih znakov, da tvoj brand izgublja moč – in pa tudi rešitve, kako to izboljšati, da lahko potem zasiješ v svoji moči in izstopiš iz množice.
Hej, dobrodošel, dobrodošla v podjetniškem podcastu Legendarni, ki je namenjen vsem, ki želite s svojim delom pustiti trajen pečat in ustvariti več kot le uspešen posel.
Če se še ne poznava – moje ime je Maja in podjetnikom in podjetnicam pomagam zgraditi brand: od temeljev, do celostne grafične podobe, spletne strani, ki konvertira obiskovalce v stranke, ter pri rasti in razvoju branda.
Velikokrat se pogovarjam s podjetniki in podjetnicami, ki delajo res s srcem. Zdravilci, terapevti, tisti, ki pomagajo pri bolečinah, energijskih težavah … Skratka, delajo pomembne premike v svetu – ki jih, verjamem, danes še kako potrebujemo. A pogosto nimajo prepoznavnosti, ki si jo želijo – in zaslužijo.
Če se tudi ti znajdeš med njimi, je ta epizoda zate. Zdaj bom s tabo delila pet opozorilnih znakov in tudi rešitve, kako lahko izstopiš iz množice.
Preden gremo v vsebino, želim poudariti: ne govorim o manipulaciji ali trikih, da nekoga pretentaš. Govorim o tem, da si avtentično ti – in da tvoj brand to izraža.
Če si ti glavna oseba v brandu, je zelo pomembno, da ohraniš avtentičnost. To je eden izmed najboljših načinov, da izstopiš iz povprečja.
Verjetno, če poslušaš to epizodo, si želiš posvetiti energijo svojemu delu – ne toliko marketingu in pridobivanju strank. Kar je čisto razumljivo.
Ampak tudi to je del posla. In lahko je lahkotno – po tvoji meri – in deluje kot magnet za tvoje idealne stranke.
Poglejva torej 5 znakov, da tvoj brand ne izstopa – in kako jih odpraviti:
1. znak: Ne znaš jasno povedati, kaj počneš
Velikokrat podjetniki dobijo vprašanje: “Kaj pa točno počneš?” – in ne znajo odgovoriti v enem stavku. Ponudba je preširoka, sporočilo nejasno, identiteta meglena.
Če ti ne znaš jasno povedati, kaj počneš, zakaj bi to vedel kdo drug? Zmeden um ne kupuje – in tudi ne priporoča.
Rešitev? Jasno definiraj, komu služiš in kako pomagaš. V enem stavku.
Jasna predstavitev (“Elevator Pitch”) – do 30s: razvij jasno in kratko predstavitev tega, kaj počneš, ki jo lahko deliš v 30 sekundah ali manj – poglej kako:
2. znak: Si všeč vsem, a nikomur res ne ostaneš v spominu
Če tvoje objave ne sprožajo nobene reakcije … če tvoja vizualna podoba nikogar ne pritegne … če vse deluje “ok” – a nič posebnega – imaš generičen brand.
Tvoja sporočila morajo polarizirati. To ne pomeni, da boš delil ljudi, ampak da boš točno določenim osebam res ustrezal – drugim pa ne. In to je v redu.
Rešitev? Določi, kdo je tvoja idealna stranka in ustvari sporočila ter vizualno podobo prav zanjo.
3. znak: Tvoje sporočilo je megljeno
Če stalno iščeš “prave besede” in nisi prepričan, kako se izraziti, je tvoje sporočilo verjetno megljeno in povprečno.
Rešitev? Ustvari 10 stebrov komunikacije – tematik, ki izražajo tvojo vrednost in tvoj pogled na svet. To ti olajša pisanje, objave in pogovore s strankami.
Pod to epizodo sem dodala tudi ChatGPT pomočnika, ki ti pomaga definirati teh 10 vsebinskih stebrov za tvoj brand.
Tukaj lahko pridobiš:
V tej vaji pomagaš oblikovati seznam 10 močnih, deklarativnih in polarizirajočih lekcij, izjav ali kosov modrosti, ki jih lahko znova in znova deli s svojo občinstvom v različnih formatih, sporočilih in medijih – s tem izstopaš in gradiš prepoznavnost po teh načelih.
4. znak: Misliš, da je tvoja ponudba za vse
Če praviš: “Moje storitve so za vse,” te nihče ne bo slišal. Tudi če imaš nekaj, kar bi teoretično lahko koristilo vsakomur – to ne pomeni, da moraš vse nagovarjati.
Primer: če te boli zob, greš k zobozdravniku – ne k splošnemu zdravniku. Ker je specialist. Tudi ti potrebuješ fokus.
Rešitev? Ne išči idealne stranke – ustvari si jo. Zamisli si osebo, s katero ti je največji užitek delati in ji lahko najbolj pomagaš.
5. znak: Ne znaš povedati, zakaj si drugačen od drugih
Če kot svoj “X-faktor” navedeš certifikate, si verjetno zgrešil bistvo. Stranke ne zanimajo papirji – zanima jih rezultat.
Rešitev? Ugotovi, kaj je tvoja osebna supermoč. Vprašaš lahko stranke, bližnje, spremljaš, zakaj so se odločili prav zate. To vključuj v svojo komunikacijo.
Če si v tej epizodi prepoznal katerega izmed teh znakov, bom vesela, če deliš, katerega boš najprej izboljšal. Rada praznujem tvoje napredke!
In če imaš kakšno temo, ki bi jo rad/a slišal/a v eni izmed naslednjih epizod – napiši mi.
Želim ti veliko uspehov. Čau čau!
Komentiraj