Verjetno si že slišal/a za celostno grafično podobo, ane?
Morda tudi osebnost blagovne znamke?
Pa veš, kakšna je razlika in če katero potrebuješ pri svojem poslu?
Moj odgovor: da, in to obe!
Ok, naj ti najprej na kratko razložim, kakšna je razlika:
Celostna grafična podoba
Celostna grafična podoba so vsi grafični elementi, ki predstavljajo podjetje. Od samih barv, logotipa, letakov, oglasov, objav, grafičnih elementov, spletne strani, vizitk, računov…
Vse, kar vizualno predstavlja blagovno znamko.
To je torej celostna grafična podoba blagovne znamke.
Osebnosti blagovne znamke
Osebnost blagovne znamke pa se nanaša na značilnosti in čustva, ki jih kupci povezujejo z blagovno znamko.
Npr. način komunikacije, predstavitve, pa tudi same ponudbe…
Lahko si predstavljaš tako… če zapreš oči in pomisliš na blagovno znamko, kakšna je njena osebnost?
Je prijazna, dostopna, zabavna, je tvoja najljubša…?
Enako kot ljudje ima lahko tudi blagovna znamka svojo osebnost.
Ampak.. sploh potrebuješ to?
Ja, nujno! In to oboje. Zakaj?
Na podlagi osebnosti se potem gradijo vizualni elementi, ki zajemajo to sporočilo. Oboje je med seboj torej zelo tesno prepleteno. Seveda… če govorimo o dobrih blagovnih znamkah.
Kako se lotiti? Kje začeti?
Na začetku – pri temeljih in osnovah blagovne znamke.
Potrebno je zastaviti samo strukturo oz. strategijo kako želiš, da bodo idealne stranke dojemale tvojo blagovno znamko. Na podlagi tega se potem gradi celostna grafična podoba.
Seveda, te ne pustim v temi, da odkrivaš toplo vodo in odkrivaš toplo vodo…
Pripravila sem ti spletni program, ki ti bo pomagal, ne samo postaviti osebnost blagovne znamke, ampak tudi oblikovati profile idealnih strank (ja, ne samo enega).
Zanje pripraviti idealno ponudbo, postaviti cilje za svoj posel in postaviti sistem, ki ti bo pomagal, da tvoja potencialna stranka, ki prvič sliši zate postane ne samo redna stranka, ampak navdušenec, ki širi glas o tvojem produktu ali storitvi.
Si za?
Svoje mesto rezerviraš tukaj: www.mod.si/blagovna-znamka-z-misijo
[do_widget id=text-31]
Komentiraj