V TEJ EPIZODI …
Kako lahko uspešno izkoristiš Črni petek brez popustov? V tem podcastu razkrivam kreativne načine, s katerimi lahko pritegneš več strank, povečaš nakupe in gradiš svojo skupnost – vse to brez klasičnih popustov!
Omenjen program v epizodi: Akcijska kampanja (Črni petek, prazniki…)
NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓
// OMENJENI LINKI ⇩
Omenjen program v epizodi: Akcijska kampanja (Črni petek, prazniki…)
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
Kako izkoristiti Črni petek (tudi brez popustov)
Ob črnem petku se marsikateremu podjetniku in podjetnici zavrtijo oči in si rečejo, da ne želijo sodelovati v tem noriji. Kaj pa, če ti povem, da obstaja način, kako lahko ohraniš svojo avtentičnost, ne ponujaš velikih popustov, a kljub temu izkoristiš črni petek za svoj posel in še dodatno pocrtljaš svoje stranke? Ja, takšna pot obstaja, in v tej epizodi ti povem, kako jo izkoristiti.
Dobrodošla v podjetniškem podcastu Legendarni, ki je namenjen vsem, ki želite svojemu delu pustiti trajen pečat in ustvariti več kot le uspešen posel. Če se še ne poznava, moje ime je Maja in podjetnikom in podjetnicam pomagam graditi blagovne znamke – vse od postavitve temeljev, celostne grafične podobe, spletnih strani, ki konvertirajo obiskovalce v stranke, do podpore pri rasti in razvoju brenda. Velikokrat v podjetniških krogih slišim, da je črni petek nekaj, s čimer se podjetniki in podjetnice nočejo ukvarjati, ker se jim zdi, da je to samo trgovina s popusti in nič več.
In seveda je lahko tako, ampak ena največjih napak, ki jo opazim pri tem dogodku, je, da črni petek preprosto ne izkoristimo. Tudi jaz sem ga kdaj morda spregledala ali se mu izogibala, vendar resnica je, da če ga ne izkoristimo, bomo imeli manjšo prodajo. Mogoče bodo nekatere stranke razočarane, ker čakajo na posebne ponudbe ali popuste, in če jim nič ne ponudimo, jih bomo verjetno razočarali. Morda to niso vse naše stranke, a nekatere med njimi zagotovo čakajo na ta dogodek. In če mi nič ne ponudimo, jih bomo pustili praznih rok. Poleg tega pa izgubljamo tudi potencial za rast našega brenda, povečanje prepoznavnosti in prihodke.
To je velika škoda. Eden izmed podatkov, ki sem jih našla, pravi, da je v letu 2024 kar 65 % evropskih potrošnikov načrtovalo, da bodo med črnim petkom izkoristili popuste. To kaže, da ljudje čakajo na to obdobje, da kupijo, in so pripravljeni porabiti več. Res bi bilo škoda, če tega ne bi izkoristili. Želim poudariti, da ne govorimo o tem, da bi manipulirali s ponudbo. Če je tvoja ponudba res dobra, če spreminja in pomaga strankam, moraš preprosto poskrbeti, da bo čim več ljudi imelo dostop do nje. Ne gre za manipulacijo, ampak za to, da s svojo ponudbo pomagamo in poskrbimo za naše stranke ter poskrbimo za rast našega posla.
Črni petek je odlična priložnost, da poskrbimo za dober dotok strank in povečamo prihodke. Vsak podjetnik, ne glede na nišo, lahko izkoristi to priložnost in obenem ostane zvest svojim vrednotam. Seveda lahko pri tem upoštevamo, kaj nam je pomembno. Lahko smo uspešni podjetniki, ki avtentično izkoristimo ta dan, pa tudi Cyber Monday, ponedeljek, ki sledi. To je čas, ko lahko zadostimo pričakovanjem strank, jih še dodatno pocrtljamo, dobro zaslužimo in povečamo prepoznavnost.
Mogoče se sprašuješ, kaj pa jaz lahko ponudim, če vsi samo dajejo popuste? Lahko se odločiš za manjši popust, recimo 5 %, vendar je bolj smiselno, da to izkoristiš na drugačen način. Črni petek je čas, ko se od nas pričakuje, da so popusti res občutni. Če ponudimo samo 5 %, to ne bo imelo velikega učinka in lahko celo naredimo nasprotni učinek. Včasih so podjetja zvišala ceno, potem pa so dali velik popust, ki je dejansko znižal ceno na raven običajne cene ali pa celo višjo. To ni priporočljivo, saj lahko izgubimo zaupanje strank, če jih “nategnemo”.
Obstaja veliko načinov, kako lahko izkoristiš črni petek. Pomembno je, da se odločimo, kako bomo pristopili k temu, upoštevajoč svoje vrednote in to, kar nam je pomembno. Če si med tistimi, ki črnega petka ne izkoriščajo, je dobro vedeti, da ni vsak takšen. Nekateri ljudje čakajo prav na ta dan, da bi izkoristili popuste in posebne ponudbe. Kaj pa lahko naredimo namesto popustov? Lahko dodamo vrednost, namesto da znižujemo cene.
Eden izmed načinov je, da dodamo dodatne bonuse, lahko plačljive ali brezplačne, kot je brezplačna dostava ali ekskluziven dostop do nečesa posebnega. Druga možnost je, da ustvariš ekskluzivno ponudbo, ki je na voljo samo ob črnem petku ali v tem obdobju. To lahko pomeni omejeno število kosov ali paketov, ki jih drugače ne ponujamo. Na primer, lani sem ustvarila paket, ki je vključeval vse spletne tečaje, ki sem jih imela, in jih združila v eno ekskluzivno ponudbo po vroči ceni. Moje stranke so bile zelo zadovoljne s to posebno ponudbo.
Razmisli, kako bi lahko ustvaril svojo ekskluzivno ponudbo, ki bi zadovoljila potrebe tvojih strank. Črni petek je tudi priložnost, da povečaš lojalnost svojih strank. Lahko jim ponudiš VIP dostop, nagrade za stalne stranke ali druge posebne ugodnosti. To je še posebej smiselno, če imaš redne stranke, spletno trgovino ali članski center. S tem lahko še dodatno pocrtljaš svoje zvesto občinstvo.
Potem je seveda to način, kako začeti in povečati svojo email listo za prihajajoče kampanje. Lahko pripraviš kakšno novo darilo, ki bo na voljo le v tem obdobju, namesto popustov. Takšno darilo, ki je na voljo le za omejen čas, bo še bolj privlačno in bo povečalo prijave, saj bo obiskovalec občutil nujnost, da ne zamudi priložnosti. To je lahko dober način, da izkoristiš črni petek ali da ponudiš brezplačno dostavo za nakup nad določenim zneskom, še posebej če imaš spletno trgovino. S tem spodbujaš večje nakupe.
Če je pri tebi dostava draga, na primer pri pohištvu, kjer se cena za dostavo hitro poveča, bo brezplačna dostava zelo privlačna. To lahko kombiniraš tudi z dodatnim darilom – na primer, če stranke kupijo določen izdelek, prejmejo brezplačno dostavo in še darilo. Vse to lahko lepo zapakiraš v en paket.
Ena izmed super idej pa je tudi donacija za vsak nakup. Namesto da znižaš ceno za 30-40%, lahko za vse nakupe, opravljene med črnim petkom in ponedeljkom, določiš odstotek, ki bo namenjen dobrodelnim namenom. Seveda je pomembno, da poveš, kam bo ta denar šel, in da obvestiš stranke o zbranem znesku. Tak pristop lahko poveča število nakupov, saj boš poleg tega dodala še element pomoči drugim. Stranke bodo zadovoljne, ker bodo imele občutek, da so pomagale, prejemniki donacij pa bodo prav tako veseli.
Obstaja kar nekaj načinov, ki jih lahko izkoristiš. Če se želiš poglobiti v to tematiko, ti bom spodaj v opisu te epizode postavila še link do mini tečaja, kjer so vključeni vsi potrebni predlogi in kampanje, ki jih lahko uporabiš za črni petek ali katere koli druge praznike, tudi prihajajoče božične.
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš na podcast v svoji najljubši aplikaciji, da ne zamudiš naslednje epizode. Vesela bom tudi povratnih informacij o tem, kako ti je bila epizoda všeč in če želiš več.
Hvala ti in želim ti vse dobro!
Komentiraj