Za svoj posel potrebuješ stranke, ane?
Pridobiš jih lahko na različne načine: offline, na družabnih omrežjih, preko mailing liste…
Eden izmed odličnih načinov je preko mailing liste – ne samo, ker je v tvoji lasti (kar omrežja niso in se algoritmi večkrat spreminjajo), ampak tudi zaradi višje konverzije + lahko se avtomatizira!
Ja, res je – tvoja mailing lista/stranke lahko avtomatsko raste/se pridobivajo.
Ampak “Ostani v stiku” za nove potencialne naročnike ne deluje, ker enostavno zanje nima to nobene vrednosti! Da se nekdo prijavi na tvojo maling listo, moraš ponuditi nekaj res uporabnega in koristnega.
Kako ustvariti sistem, da se bodo potencialne stranke prijavile na novice, postale stranke?
Tako, da ustvariš in ponudiš nekaj vrednega za stranko (tako koristnega, da se enostavno ne bo mogla upreti)!
Tukaj je 5 načinov za generiranje potencialnih strank oz. rast mailing liste za tvoj posel:
1 | Prenosljiv dokument/pdf
Zelo pogosto je to pdf, ki ga lahko stranke prenesejo in uporabljajo. Seveda po tem, ko oddajo svoje kontaktne podatke (npr. email, ime). Čeprav je pdf lahko precej preprost, pa mora biti vsebina odlična in seveda povezana s tvojim poslom.
Nekaj idej:
- Natisljiv ali interaktivni pdf vodič kako narediti XY
- Brezplačna e-knjigao
- Kontrolni seznami (za kljukat)
- “Plonk” list
- Vodič
- Kit (npr. medijski kit)
- Predloge
- Seznam virov za posamezno tematiko
- Primeri za hitro uporabo (npr. prirpavljeni emial odogovri)
- Delovni list
- …
2 | Spletni tečaj, brezplačno usposabljanje, webinarji, kvizi
Vse to je lahko v živo ali vnaprej posneto. Običajno so npr. tečaji posnet vnaprej in na ta način zmeraj dostopni, to pa pomeni avtomatska rast mailing liste – brez dodatnega dela (no, razen promocije za ta tečaj).
Spletni tečaji, brezplačno usposabljanje ali spletni seminarji so lahko v video formatu – več videoposnetkov ali samo en video ali celo serija e-mail sporočil. Vsebina je lahko dostopna tudi po “drip” sistemu – to pomeni, da bo naslednji video/vsebina za naročnika na voljo npr. čez en dan.
Te vsebine morajo biti zmeraj zelo uporabne za naročnika in povezane s tvojim poslom.
Primer: notranji oblikovalec lahko ponudi mini usposabljanje o tem, kako očistiti dom v 5-ih dneh, ali preproste trike za urejen in čist dom, ali kako kombinirati barve, dekor…
3 | Demos ali brezplačna preizkusna različica (“trial”)
Najbolj pogosto se pojavita pri aplikacijah ali programski opremi. Ampak oboje se lahko uporabi tudi pri drugih vrstah posla. Še posebej, če imaš daljši oz. “membership” program.
Nekaj primerov:
- 7-dnevni brezplačni dostop
- Prvi brezplačen obisk joge
- Demo: 15min video vadba
4 | Brezplačni vzorci
Brezplačni vzorci niso samo za makeup in druge kozmetične izdelke, ampak se lahko uporabljajo tudi v drugih industrijah, npr: dostavi hrane (v tujini npr. Blue Apron), fitnes vadba, ura joga, hrana za ljubljenčke, čiščenje doma…
Z brezplačnimi vzorci dobi stranka hitro občutek o tvojih storitvah/izdelkih in na ta način za stranko odstraniš dvome – z brezplačnim vzorcem nima česa zgubiti.
5 | Dogodek v živo
Dogodki v živo so lahko super, da privabiš nove potencialne stranke in jim pokažeš svoje super izdelke/storitve v živo.
Nekaj primerov:
- kuharski tečaj za kuharje, ki poučujejo, prodajajo svojo kuharico ali celo kuhinjske pripomočke;
- mini trening za kužke za trenerje psov ali agility inštruktorje;
- ura joge za joga inštruktorje;
- …
Seveda pa danes “dogodek v živo” ni več omejen le na fizični prostor, ampak so lahko dogodki v živo tudi kar online – preko Zoom ali Facebook live.
Prosim deli spodaj v komentar: kateri je tvoj najljubši način in katerega si želliš implementirati v svoj posel?
Komentiraj