V videu:
01:16 Steber 1
02:15 Steber 2
02:50 Steber 3
04:10 Bonus formula
Vsako leto propade ogromno podjetij. Naj ne bo tudi tvoje med njimi.
Poskrbi za vse 3 ključne stebre, ki bodo naredili tvoj posel uspešen!
Največji razlogi za propad so premalo strank, če imaš premalo strank, ne moreš preživeti na dolgi rok.
Drugi: premalo dobička, kar pomeni, da podjetje ne more preživeti, ker ima previsoke stroške.
In tretji razlog: fokusirano samo na en vir dohodkov, kar je lahko precej kritično in se je že zdaj izkazalo za precej slabo izbiro.
Zato je pomembno, da poskrbiš za vse 3 stebre. Na koncu videa pa s tabo delim še formulo za določanje glavnih ciljev podjetja.
3-je glavni stebri posla, ki jih ne smeš zanemariti:
1 | PRIHODKI
Če nimaš prihodkov, potem najbrž gre za hobij. Fino je tudi, da nimaš le enega vira dohodkov v primeru, da s tem zgodi kaj nepričakovanega. Idealno je, če je med njimi tudi kakšen pasiven dohodek.
2 | PREPOZNAVNOST
Če te nihče ne pozna, potem težko prodaš, ne glede na to kako zelo super je tvoja ponudba. Zato je pomembno, da redno skrbiš za dobro prepoznavnost svojega branda.
3 | UČINKOVITOST
Če si na začetku, potem mogoče razmišljaš, da vse lahko narediš ročno, sam/a… ampak tukaj je ena velika zanka, v katero se ni dobro ujeti. Če ne gradiš svojega posla čimbolj učinkovito, potem bo ob rasti in navalu novih strank to velik problem, saj ti enostavno ne bo uspelo vsega narediti in urediti ročno.
Zato je zelo pomembno, da sproti optimiziraš in avtomatiziraš vse, kar je možno.
Bonus – formulo za določanje glavnih ciljev, pa ti razkrijem v videu.
Komentiraj