Največji napredek na Instagramu bo, ko se lotiš engagment – ko postaneš aktiven/a Instagramovec/ka.
Kaj je engagment na Instagramu?
Kot že samo ime družabno omrežje pove, so omrežja namenjeno druženju, komunikaciji, spoznavanju novih ljudi… Engagement bi lahko opredelila kot interakcijo med uporabniki v obliki všečkov, komentarjev, direktnih sporočil, deljenja objav…
Zakaj je engagment pomemben?
Pomemben je za tvojo rast na Instagramu. Pomemben je, da s svojimi potencialnimi strankami zgradiš odnos, pristen odnos, ki temelji na zaupanju in kasneje morda celo poslovnem sodelovanju. Če delaš s strankami 1:1, je na obeh straneh za dobro sodelovanje pomembno, da je dober odnos in razumevanje.
Kako se lotiti?
Ne glede na to ali Instagram tvoje najljubše omrežje ali ne, ti je verjetno pomembno, da ni potrebno porabiti ure in ure časa na omrežju. Če imaš strategijo, ki deluje, lahko na dan porabiš 15-30 min in rezultati bodo zagotovo hitro vidni.
Kako do resničnega engagementa?
To je tisti pristen, ne engagement botov ali v stilu samo enega znaka v komentarju. Bodi pristen/a!
1 – komentiranje
Potrudi se pustiti komentarje na posameznih objavah – ti pa naj bodo premišljeni, izogibaj se enemu srčku, zvezdici ali “cool”. Komentarji naj bodo premišljeni sestavljeni iz vsaj štirih besed (to je pomembno za Instagramov algoritem).
2 – zgodbe
Deli svojo zgodbo. Pokaži, kaj se dogaja v zakulisju, kako poteka zavijanje izdelkov, sestanki, tvoj proces dela…
3 – všečkaj
Všečkaj vsebine, ki so ti všeč.
4 – DM – oz. direktna sporočila
Tale korak je lahko velik, vendar naj ne bo spam. V DM lahko pozdraviš nove sledilce, jim ponudiš pomoč, vprašaš, kako jim lahko pomagaš in to bo dovolj. DM ne uporabljaj za spam sporočila z namenom promocije – tega nihče ne mara. Redno pa seveda odgovori na vsa sporočila, ki jih prejmeš.
5 – komentarji na Stories
Še en način, da začneš komunikacijo so Stories! Pusti komentarje, priporočila, nasvete tudi na Stories.
Načrt oz. strategija za engagment
Najboljše bo, da testiraš in narediš načrt oz. strategijo za engagement. Kar bo na eni strani najenostavneje zate in najboljše za tvojo prisotnost na Instagramu.
Začneš lahko s 15 min dnevno, ali podaljšaš čas čisto po želji:
👉🏻 5min za pregled feeda, všečkanje, komentiranje.
👉🏻 5min za interakcijo vseh, ki so pustili komentarje na tvojih objavah. Komentarji naj bodo kvalitetni, če je možno postavi še kakšno dodatno vprašanje, kot bi bilo, če bi bilo to offline srečanje 🙂
👉🏻 5min za heštege, izberi nekaj heštegov, ki jih pogosto uporabljaš. Tam običajno najdeš vsebine, podobne tvojim. Komentiraj, všečkaj, poveži se z morebitnimi novimi sledilci.
Pripravila sem ti tudi seznam, da ne pozabiš biti aktiven/a na Instagramu
Ne pozabi pa, da več o Instagramu najdeš v tečaju: Instagram za male podjetnike
Komentiraj