Če je tvoja ponudba enaka, kot ponudba od konkurence, zakaj bi se nekdo sploh odločil zate?
Tukaj je postopek, kako lahko kreiraš svojo manetično privlačno ponudbo, v videu pa zraven razlage najdeš še bonus, kako še dodatno dodelati ponudbo, da se bo tvoja idealna stranka lažje odločila za tebe.
Opomba: nikoli ne govorim o kakršnemkoli zavajanju. Zmeraj je cilj ustvariti ponudbo, kjer so zmagovalci vsi vpleteni.
Tukaj pa je postopek, kako kreirati unikatno magnetično privlačno ponudbo:
1 | Kaj je problem, ki ga rešuješ?
To je problem, ki ga ima tvoja idealna stranka in tvoja rešitev je najboljša rešitev za ta problem. Problem mora obstajat, idealno je če je poznan, velik, trdovraten… in si ga tvoja idealna stranka res želi hitro rešiti.
Npr. Problem = shujšati.
2 | Zapiši vse “pod-probleme” tega problema.
Zapiši vse probleme, ki tvoji idealni stranki onemogočajo, da bi rešila njen glavni problem.
Npr. kako se prehranjevati, vaditi, hujšati tudi, če greš ven na večerjo, kako vzdrževati telesno težo…
3 | Za vsak problem poišči idealno rešitev
To naj bo idealna rešitev za stranko. V primeru, da ti ne ponujaš ali ne moreš ponuditi takšne rešitve, lahko razmisliš o kakšnem sodelovanju z drugim podjetnikom, ki bi ponujal rešitev za del celotnega problema.
4 | Sestavi idealno ponudbo
Glede na vse rešitve potem sestaviš ponudbo, ki bo pisana na kožo tvoji idealni stranki.
5 | Zastavi si glavno vprašanje
Ko imaš ponudbo sestavljeno, si zastavi še vprašanje ali bi ti, kot idealna stranka kupil/a to ponudbo. Če je odgovor da, brez pomisleka, potem je to to. Če kolebaš in dvomiš, potem je čas, da postopek še ponoviš in izpiliš svojo ponudbo.
Komentiraj