Se ti je kdaj v biznisu že zgodilo, da odlašaš z opravilom, ki bi ti vzelo nekaj minutk. Razlog za to pa je, ker veš, da nimaš pojma, kje točno so shranjeni vsi dokumenti, ki jih rabiš za to opravilo.
Uf, nisi sam/a!
Ali pa se odlašaš z začetkom novega projekta, ker ne veš, kje se ga sploh lotiti (čeprav ti je projekt noro zanimiv, te vsakič, ko se ga želiš lotiti, kar malo stisne v želodcu).
Kaj je sploh prvi korak?
Moče ti priprava za računovodstvo vzame 1 dan v mesecu, namesto max 30min?
Mogoče delaš, delaš, delaš in si nooooro bizi, nimaš pa večje vizije, načrta za razvoj za svoj biznis?
Imaš slabo vest, si vzeti 1 dan v tednu za popolni odklop? Ker pač… uf veš, kaj vse še lahko naredim v enem dnevu…
Ali pa imaš 100+ neprebranih mailov. Da bi bilo 0 pa je misija nemogoče.
Zelo poznano. In veš, kaj lahko sledi?
Pregorelost…
Upad energije…
Ugasne tisti notranji plamen…
In če se zares vprašaš, lahko hitro ugotoviš, da porabiš ogromno (beri čisto preveč) časa za opravila, ki te ne izpolnjujejo, v njih ne uživaš…
Pa vseeno so nujna!
Kar pa ni nujno je to, da ti vzamejo toliko čas.
Zato v današnji objavi….
3-je načini, kako prihraniti denar in čas v svojem biznisu
Ker pač… ČAS = DENAR
1 | Uporaba e-mail predlog
Predloge za e-maile lahko na prvi pogled delujejo neosebno, brezveze, ker je vsak mail zgodba zase, vzamejo preveč časa…
Zdaj si pa predstavljaj, da se ti reeees mudi in moraš poslati samo še en mail stranki in ji razložiti, kakšni so naslednji koraki za tvoj coaching in ji predlagati prvi termin.
Koliko časa ti bi vzelo pisanje takega maila?
Kaj pa, če imaš ogrodje že sestavljeno in v mail vstaviš samo termin, ga po potrebi prilagodiš?
Bistvena razlika, ane?
Zdaj si pa še predstavljaj, da te velikokrat potem stranke vprašajo še za eno dodatno informacijo. To informacijo pa dodaš v predlogo, tako da jo bodo dobile tudi vse bodoče stranke.
Izpadeš tudi veliko bolj profesionalno, ane?
Ravno zato so predloge za e-maile res noro uporabne in priporočljive. Pripraviš si jih lahko iz nule, ali pa pobrskaš med starimi e-maili.
2 | Avtomatizacija procesov
Res je, vsega v biznisu se ne da avtomatizirati, pa tudi ni priporočljivo.
Je pa veliko stvari, ki ti z avtomatizacijo lahko prihranijo veliko časa in €.
Npr. če prodajaš storitve ali produkte, dodaj na spletno stran vse informacije, ki jih potencialna stranka potrebuje, da se odloči za nakup.
Na ta način se izogneš celemu kupu dodatnih vprašanj, pa tudi bolj profesionalno izpadeš v očeh potencialne stranke.
V naslednjem koraku lahko proces nakupa popolnoma avtomatiziraš s pomočjo spletne trgovine, kjer stranka sama opravi nakup in izvede plačilo. Če so izdelki digitalni, jih tudi avtomatsko prejme po plačilu, če niso je to tvoje delo – edini del neavtomatiziranega procesa (precej manj, ane).
Kaj pa, če moram o stranki izvedeti več, da sploh ugotovim, ali sva pravi “fit”?
V tem primeru lahko na spletni strani ponudiš vse potrebne informacije, da je stranka seznanjena s tvojo ponudbo in če ji je ta všeč, izpolni “kontaktni” obrazec.
Ampak, ta obrazec ni čisto navaden!
Tukaj lahko zastaviš vprašanja, ki jih potrebuješ za odločitev in se tako izogneš celi kupici nepotrebnih mailov. Če namesto vprašalnika, želiš brezplačen osebni posvet – lahko avtomatiziraš tudi ta del: ti vnaprej določiš termine, ko si na voljo za sestanke – stranka pa potem samo izbere in rezervira željeni termini.
Skratka… premisli, katere vse procese lahko avtomatiziraš in olajšaš delo sebi in potencialni stranki.
3 | Strateško planiranje
Ni tak bau bau, kot se mogoče zdi.
Gre za planiranje biznisa, projektov po sistemu, da najbolj optimalno izkoristiš čas in z najmanjšim možnim naporom prideš do zastavljenih ciljev!
Moj predlog je: najprej potrebuješ širšo sliko – vsaj cilje za 1 leto (ni vezano na novo leto!). Te cilje potem strateško razporediš po mesecih, razdeliš na manjše sklope nalog in razdeliš po tednih, posamezna opravila pa potem po dnevih.
Ko je večji cilj, razdeljen na čim-manjše delčke, ga je veliko lažje izpolniti in se ga tudi lotiti.
Zate imam pa še nekaj! Nov spletni program: Avtomatizacija + organizacija = VEČ ČASA v katerem ti še podrobneje pokažem, kako lahko optimiziraš svoj biznis in pridobiš ogromno časa!
Si za?
Več informacij in prijavo najdeš tukaj (prijave so možne le do 15.8.2021, potem se program zapre) 👉 www.mod.si/avtomatizacija-organizacija
Spletni program
Avtomatizacija + organizacija = VEČ ČASA
Kako iz kaosa spremeniti svoj biznis v organizirano in avtomatizirano celoto, ki ti bo generirala veliko prostega časa.
Komentiraj