Si predstavljaš, da bi imel/a zemljevid in vse potrebne korake, kako ustvariti brand?
In ne glede na to ali šele začenjaš, ali se ti morda mogoče malo ustavilo in rabiš pospešek.
Danes s tabo delim potrebne korake, da ustvariš svoj brand.
1 | Vizija
Ne glede na to ali šele sanjaš o svojem brandu, ali je že v polnem zagonu je dobro, da imaš jasno vizijo. Vizijo, kaj si želiš, da tvoj brand predstavlja in kaj doseže.
Brand je namreč orodje, ki ti pomaga živeti poslanstvo in je vozilo, ki ti pomaga do uspeha.
Preden se torej sploh lotiš grajenja svojega branda, ti priporočam, da raziščeš in testiraš, kaj je tisto pravo zate.
2 | Temelji branda, strategija
Ko gradimo hišo, potrebujemo najprej načrt, zato da lahko potem postavimo temelje.
Če želimo zgraditi enonadstropno mini hiško ali ogromen dvorec je razlika v temeljih precej različna. Pa zraven tega rabimo tudi različna gradbena dovoljenja in tako naprej…
Podobno pa je tudi pri gradnji branda.
Najprej potrebujemo jasen načrt, kakšen brand želimo ustvariti in na podlagi tega lahko potem ustvarimo temelje in strategijo branda.
Od samega pozicioniranja, kako želimo, da nas dojemajo idealne stranke, kdo sploh so, kje jih najdemo in kako, kakšni bodo viri dohodkov, kakšen bo sistem za gradnjo prepoznavnosti, pa učinkovito poslovanje, pa vse do magnetično privlačne ponudbe…
Skratka ta korak je ključnega pomena za gradnjo dobrega branda.
3 | Celostna grafična podoba
Na podlagi temeljev in strategije, lahko potem zgradiš celostno grafično podobo (CGP).
Pogosto se zgodi, da se tega podjetniki lotijo že takoj v začetku… včasih celo preden odprejo svoje podjetje.
In čisto razumem, navzven je to zelo privlačen korak in lahko deluje oz. daje občutek, da gre za resen posel.
Ampak, če ni ta vizualna strateško postavljena in ne bo magnetično privlačna za idelano stranko, dajala pravega sporočila… ne bo opravljala naloge, ki je potrebna.
4 | Sistem za avtomatsko pridobivanje strank
Če imaš posel, potem so stranke nujno potrebne!
In veš kaj?
Če jih pridobivaš avtomatsko, tudi takrat ko ne delaš je to super način.
Zato potrebuješ mehanizem oz. strategijo, ki bo avtomatsko pretvarjala obiskovalce (npr. na spletni stranki) v stranke.
5 | Spletna stran, ki bo delovala kot tvoj najboljši prodajalec 24/7
Ko imaš vse to je pa čas tudi za tvojo online prisotnost – spletno stran.
Spletna stran, ki ni zgrajena na podlagi strategije, je običajno le lep ali manj lep okrasek tvojega branda.
In take spletne strani ne potrebuješ!
Potrebuješ pa spletno stran, ki bo obiskovalce pretvarajala v stranke.
In to 24/7, vse dni ve letu, brez dopustov in bolniških!
6 | Grajenje skupnosti in tiste prave spremembe v svetu
Zadnji korak, ki ga želim danes omeniti pa je grajenje skupnosti.
Ko imaš svojo misijo in vizijo, ki je večja od samega posla je gradnja skupnosti zelo pomembna. S podporno skušnostjo lahko namreč zgradiš bradn na nov nivo in v svetu narediš tiste taprave spremembe.
Zato je zelo pomembno, da v svoj sistem vključiš tudi del, ki bo poskrbel za navdušene stranke, tudi po nakupu.
To so zelo na hitro koraki, ki so potrebni pri grajenju dobrega branda. Ti kateri še manjka? Zapiši spodaj v komentar.
Ne pozabi pa se tudi naročiti na moj YouTube kanal, s tem mi pomagaš, da lahko kreiram še več takih vsebin in dosežemo skupaj še več podjetnikov/ci. YouTube pa ti bo že priporočil naslednji video.
Komentiraj