• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
MOD chat: Katja Guiri, soustanoviteljica Time to Trawell

MOD chat: Katja Guiri, soustanoviteljica Time to Trawell

07/06/2020

Katja Guiri, soustanoviteljica Time to Trawell
www.timetotrawell.com | Instagram

Povej o sebi, da te spoznamo…

Sem Katja, soustanoviteljica Time to Trawell in ustvarjalka The Ultimate Travel Plannerja. Skupaj z Rédo, mojim možem in poslovnim partnerjem, opremljava popotnike z vsemi potrebnimi orodji za boljše načrtovanje in potovanje. Time to Trawell je moj “passion project”, saj sem sicer full-time vodja branda za nemško medijsko podjetje. Time to Trawell vzame kar nekaj mojega prostega časa, ampak mi z dobro organizacijo v prostem času še vedno uspe potovati, uživati v peki slaščic, voditi mesečne kreativne dogodke, prebrati kakšno revijo in si vzeti čas za kavo v centru Münchna.

MOD chat: Katja Guiri, soustanoviteljica Time to Trawell

Kaj je spodbudilo tvojo kariero?

Že kot majhna sem bila zelo kreativna in kritična do izdelkov, kot na primer letni planerji. Nikoli mi ni bilo všeč, kako so bili oblikovani, kakšna je bila naslovnica, koliko je bilo razmaka med vrsticami, tako da sem v Wordu in Slikarju začela sama ustvarjati svoje mesečne planerje. Kot najstnica sem oboževala jezike in z navdušenjem potovala z družino.

Strast do ustrarjalnosti, potovanj in jezikov sem negovala tekom študija mednarodnih odnosov, ki sem ga v celoti opravila v tujini (Francija in Danska), potem pa se v podiplomskem študiju v Parizu usmerila v komunikacije, marketing in branding.

Izkušnje s kariero v marketingu in brandingu sem začela nabirati v L’Oréalu v Parizu, ki je bil odlična odskočna deska in mi je dal neverjeten vpogled v delovanje največjega mednarodnega kozmetičnega podjetja. Od tam sem svojo karierno pot nadaljevala kot vodja mednarodnega marketinga v francoskem startupu, kjer sem zaradi relativno majhne strukture dobila fantastičen vpogled ne samo v razvoj marketinga, temveč tudi poslovanja, sklepanja partnerstev, razvoja izdelkov in še več.

Ko sem po selitvi v München pred začetkom službe, ki jo opravljam danes, skupaj s partnerjem razmišljala o tem, kako bi najino strast do potovanj razvila do konkretne poslovne ideje, so mi vse te izkušnje, ki sem jih intenzivno nabirala tekom zadnjih 10 let, neverjetno pomagale.

Ideja o potovalnem planerju se je razvila iz lastne potrebe po boljšem načrtovanju in beleženju potovanj, saj sama načrtovanja potovanj res ne maram. Najbolj srečna sem, ko potujem, iskanje letov, koordinacija in vnaprejšnje pripravljanje pa mi nikoli niso bili všeč. Polno potrditvenih mailov, pomembnih informacij na screenshotih in izguba večine luštnih spontanih popotniških zapisov, ki sva jih hranila na računih iz restavracij, so naju spodbudile k ustvarjanju popotniškega planerja, ki združi vse to v eno in še nadgradi z vrsto nasvetov za bolj kvalitetno načrtovanje in bolj odgovorno potovanje.

Kako izgleda tvoj dan? Popelji nas skozi tvoj običajen dan…

Moj običajen dan izgleda nekako takole. Po pravici povedano nisem ravno jutranji ptič. Ko sem še delala v pisarni, sem se zbudila okrog 8h30, pripravila za službo in pozajtrkovala kar v pisarni ob prebiranju marketinških trendov pred prvim sestankom s svojo ekipo. Zdaj, ko delam od doma, mi ostane več časa za jutranjo rutino. Skupaj z možem spijeva kavo, pred začetkom dela pa si vzamem 5 minut za moj “Five Minute Journal” in si postavim namere za dan ter zapišem par hvaležnih misli. Vedno si vzamem vsaj 1 uro časa za kosilo, ki ga izkoristim za objavljanje na instagramu, odgovarjane na sporočila ter pregled naročil, okrog 17h, ko zaključim s službo, pa si vzamem vsaj uro ali dve za konkretno delo za Time to Trawell. Načrtovanje objav, kreiranje novih projektov, raziskovanje. Če se le da, se z možem konec dneva odpraviva na sprehod, da se odklopiva od računalnikov, telefonov, dela. Zvečer pred spanjem si ponovno vzamem 5 minut za moj “Five Minute Journal” – čudovito je zaključiti dan s hvaležnimi mislimi.

Kateri je tvoj najljubši neuspeh, ki te je porinil v kasnejši uspeh?

V neuspeh ne verjamem. Sem izjemno pozitivna oseba in se v vsaki stvari trudim videti pozitivne plati, hkrati pa sem tudi zelo trmasta in ne odneham zlahka. Ovir, na drugi strani, je bilo do zdaj na moji poti ogromno. Moje načelo je, da ne moremo vedno vplivati na to, kaj se nam zgodi, vedno pa lahko vplivamo na to, kako se bomo na te dogodke odzivali. Pri tiskanju najinega Travel Plannerja, na primer, je šlo veliko stvari narobe in sem se morala kar nekajkrat prilagoditi in iskati sprejemljivi kompromis. Na podjetniško pot sem se podala brez konkretnega in strukturiranega znanja, a z veliko idejami in opazovanji. Sprva sem bila zelo perfekcionistična glede vsakega elementa v svoji podjetniški poti, potem pa sem prišla do spoznanja, da je včasih bolje biti malo bolj spontan in sproščen. Še vedno se vsak dan česa naučim in se trudim k temu pristopati z nasmehom, čeprav včasih skoraj obupaš. V takih trenutkih se vprašam, zakaj delam to, kar delam – in ponovno dobim zagon in energijo za nove podvige.

Ko si nefokusirana ali nemotivirana, kako se spraviš iz tega?

Moja služba in Time to Trawell mi omogočata veliko svobode, tako da se, ko zaznam pomanjkanje motivacije, ustavim. Naredim si kavico, prelistam revijo, pogledam kakšne smešne videe ali pa samo usedem na kavč za par minut. Če vidim, da sem res neproduktivna, ponovno pregledam najpomembnejše prioritete za dan ter delovni dan prilagodim in zaključim bolj zgodaj, ostalo pa nadoknadim naslednji dan. Zdaj, ko oba z možem delava od doma, pa včasih pokukam v njegovo pisarno, malo poklepetam, zapojem kakšno pesem in energija pride nazaj 🙂

Če bi vsem ljudem lahko poslala mini sporočilo, kaj bi to bilo?

Zavedaj se, da ima vsak svojo pot. Ne primerjaj se z drugimi. Opazuj z odprtimi očmi in uspeh drugih vzemi kot spodbudo in motivacijo. Vedi, zakaj delaš to, kar delaš, in v to verjemi. Ko bo težko in bi najraje vse pustil ali pustila, ti vera v to, kar delaš, povrne motivacijo.

Vsak ima svojo pot. Ne primerjaj se z drugimi

Kaj bi svetovala nekomu, ki začenja poslovno pot?

Ne trudi se vsega narediti sam(a). Včasih moramo samo prositi za pomoč in jo bomo z lahkoto prejeli. In še to – poskrbi zase. Samo tako boš lahko dosegel ali dosegla vse, kar si zadaš.

Posted Under: MOD chat
Objavljeno v: MOD chat

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

MOD chat: Nives Uljan, ustvarjalka
MOD chat: Nives Uljan, ustvarjalka
MOD chat: Ingrid Jaksetič Kovačič, Kožaboža
MOD chat: Uroš Brezavšček, coach ustvarjanja nove resničnosti
MOD chat: Uroš Brezavšček, coach ustvarjanja nove resničnosti

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI