Imaš svoj posel in se fokusiraš le na svoje primarno delo?
Tvoj posel pa ne raste, kot bi si želel/a?
Uspešen posel namreč potrebuje pozornost na treh večjih področjih.
Ne, ni dovolj, da se fokusiraš samo eno, če želiš da tvoj posel uspešno raste.
V tej objavi ti predstavim ta tri področja + delim brezplačno predlogo, ki ti bo pomagala, da bo planiranje vsakič potekalo gladko in hitro!
1 | Prihodki (Revenue)
Ker govorimo o poslu in ne hobiju je to eden izmed najbolj pomembnih delov vsakega posla. Seveda je odlično in čudovito, da to ni edini razlog za posel. Verjetno pa se strinjamo, da je zelo pomemben del in tudi ključen za “preživetje”.
Kako lahko planiraš prihodke na mesečni ravni?
Idealno je, če imaš plan oz. približno letno idejo ali za 6 mesecev ali ¼ leta.
Potem pa mesečni plan le še izpiliš in načrtuješ izvedbo.
Najprej premisli, kakšne vse prihodke lahko ustvariš.
Uporabi domišljijo!
Nekaj idej, da ti bo lažje začeti: prodaja izdelka/ov, storitve/ev, manjša storitev, delavnica, gostujoča predavanja, vodenje, administracija, pomoč, svetovanje, mentorstvo, spletni program…
Ne omejuj se, napiši vse možnosti, kasneje ti pokažem sistem, ki ti pomaga pri ožji izbiri.
2 | Prepoznavnost (Awareness)
Da pa lahko prodajaš, karkoli si si v prejšnji točki zamislil/a, je potrebno to predstaviti javnosti. Zato je pomembno graditi prepoznavnost.
Nimam v mislih gverilskih tehnik!
Bolj tiste, da na lep in prijazen način opozoriš in opomniš nase (oz. svoj posel).
Spet te povabim, da si vzameš nekaj minutk in premisliš, na kakšne vse načine lahko spomniš nase, se predstaviš. Običajno je to dolgoročni postopek, ki ne zraste, kar čez noč.
Nekaj idej za lažji začetek: blog, objave na družabnih omrežjih (Facebook, Instagram, Linkedin, Pinterest…), Facebook skupina, brezplačne online/ofline delavnice, freebiji (brezplačna gradiva), mailing lista, gost na podcast, objava v medijih, sodelovanje z drugimi podjetniki…
Ne omejuj se, napiši vse možnosti, kasneje ti pokažem sistem, ki ti pomaga pri ožji izbiri.
3 | Učinkovitost (Efficiency)
Biti učinkovit pomeni, da v najkrajšem času opraviš vse potrebno in da avtomatiziraš in optimiziraš vse, kar je možno. Ja, vem da se vse ne da avtomatizirati in nekatere stvari niti ni priporočljivo, ampak zakaj ne bi optimizirali tistega, kar se da…
Nekaj idej za lažji začetek: avtomatizirane mailing liste (dostopi do brezplačnih gradiv, prijave, avtomatske sekvence mailov), avtomatski/ali vsaj pripravljeni odgovori na maile, sistem za rast mailing liste, sistem za online nakup (npr. spletna trgovina), objavljene vse informacije, ki jih potrebuje potencialna stranka in jih ne rabi pridobivati vsakič znova, načrt dnevnih opravil, uporaba koledarja za planiranje…
Ne omejuj se, napiši vse možnosti, v naslednji točki ti pokažem sistem, ki ti pomaga pri ožji izbiri.
Sistem: kako se lotiti in odločiti, katere ideje izbrati in izvesti v prihajajočem mesecu?
Ko imaš zbrane vse ideje, za vsako razmisli:
Kako zelo si jo želiš izpeljati?
Če odmisliš vse prepreke, kako zelo si želiš izpeljati posamezno idejo? Oceni od 0 – 10 (0= sploh ne, 10 = noro si želim).
Kako je ta ideja izvedljiva?
Je ta ideja finančno, časovno izvedljiva? Potrebujem dodatno pomoč? Investirati v svoje znanje? Oceni od 0 – 10 (0= sploh ni, 10 = popolnoma izvedljivo).
Je to kratkoročni, srednjeročni ali dolgoročni cilj?
Za vsako idejo potem razmisli, ali je ta cilj bolj kratkoročen, srednjeročen ali dolgoročen.
Da ti bo še lažje, lahko tukaj snameš video navodila in že pripravljeno predlogo, ki ti bo nadaljni postopek še dodatno olajšala:
Pridobi predlogo:
Kako izbereš mesečne cilje?
Mesečne cilje za posamezno področje izbereš tako, da za vsako idejo sešteješ. Tiste z najvišjim seštevkom in oznako “kratkoročne” so najbolj primerne, da se jih lotiš najprej.
V predlogi zgoraj, se ti bodo najprimernejši cilji avtomatsko obarvali!
Planiraj njihovo izvedbo in ponovi mesečno. 🙂
Za dodatno motivacijo pa v komentar spodaj zapiši, kateri cilji za naslednji mesec so pri tebi najprej na vrsti.
Če se želiš še bolj poglobiti, potem je ta spletni tečaj idealen zate:
[do_widget id=text-31]
Komentiraj