NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓
NOVO
DARILO 2.0.
Ustvari neustavljivo darilo 2.0 (‘freebie’) za potencialne stranke, ki jih bo pritegnilo, ogrevalo in naravno vodilo do prve transformacije ter nakupa – vse to na avtopilotu.
NOVO
7 napak pri gradnji branda, ki podjetnike/ce stanejo prepoznavnosti in strank
(+ rešitve, kaj lahko narediš že ZDAJ, in 5 manj očitnih načinov, kako lahko povečaš prepoznavnost in prideš do več strank brez dodatnih €)
BREZPLAČEN IZZIV
Od neznane, dobro varovane skrivnosti do #1 zaželenega branda
BREZPLAČEN KVIZ
Kako dober prodajalec je tvoja spletna stran?
5-min kviz, ki ti bo pomagal transformirati spletno stran v najboljšega prodajalca in asistenta.
BREZPLAČEN 10 DNEVNI AVDIO TRENING
Transformacija branda
Od neprepoznavnega do magnetično privlačnega branda.
Kako lahko tvoja ponudba izstopi iz konkurence?
Če ponujaš enako, kar ponujajo tvoji konkurenti, po enaki ceni in ne dodaš nobene druge dodatne vrednosti, potem je težko izstopiti iz konkurence.
Ampak, to ni razlog za obup, ampak priložnost, da na ponudbo pogledaš iz druge perspektive.
Stranka najprej
Namesto vprašanja “Ali je ta ponudba dobra/privlačna?” se vprašaj “Kako lahko maksimalno podpreš svoje stranke?”.
Stranka je na prvem mestu in najprej je fokus na tem, kdo tvoja idealna stranka sploh je. Pri tem ne izhajaš iz tega, kdo trenutno kupuje od tebe, ampak USTVARIŠ svojo idealno stranko – in glede na tvoje izkušnje, vizijo, poslanstvo je to zelo specifičen profil strank.
Kako lahko izboljšaš svojo ponudbo in popolnoma izstopiš iz konkurence?
- Ohrani avtentičnost, zaupanje, odkritost/poštenost.
- Deli svojo zgodbo, vizijo – to je unikatna zgodba, ki jo lahko imaš samo ti in preko katere pritegneš svoje idealne stranke.
- Dodaj vrednost: kakšna je čustvena, družbena in filozofska vrednost tvoje ponudbe. Primeri:
- Električno kolo: čustveno – se zaljubiš v vadbo, gibanje, družbeno – si leader, pridobiš status, filozofska – varstvo okolja, ne onesnažuješ
- TOMS čevlji (“one-for-one” model): čustveno – pomoč otrokom v nerazvitih državah, družbeno – pridobiš status pomočnika, filozofsko – skupaj lahko naredimo lepši svet.
- Oblikovanje unikatne ponudbe, ki maksimalno podpre tvoje idealne stranke.
- Kdo je tvoja idealna stranka?
- Kaj so razlogi za “ne” pri odločitvi za nakup?
- Kako lahko stranke še bolj podpreš? Kje imajo izzive?
Komentiraj