V tem videu ti pokažem sistem, ki ti bo pomagal povečati produktivnost.
Pomagal ti bo tudi počistiti tvojo to-do listo, tistih nalog, ki niso najbolj pomembne in s tem zmanjšati stres.
Sistem, ki ga delim s tabo Eisenhower-jeva matrika, ki ti bo pomagala, da lahko lažje prioritiziraš, kaj je pomembno in kaj ne. In ta sistem temelji na dvojem:
1 – pomembnosti posamezne naloge in
2 – nujnosti posamzne naloge.
Pa najprej poglejmo, kaj sploh pomeni, da je naloga pomembna.
Pomembne naloge so tiste, ki nas peljejo do našega cilja oz. tistega, kar nam je pomembno. To seveda niso samo poslovni cilji, to je tudi tvoje zdravje, družina, dobro počutje… vse, kar je pomembno, da te vodi do tvojega cilja.
Kaj je pa nujna naloga?
Nujne so naloge, ki potrebujejo tvojo takojšno pozornost. To niso nalogo, ki lahko počakajo, ampak potrebujejo tvojo takojšnjo pozoronost in akcijo.
Ko imaš seznam vseh nalog, se za vsako nalogo najprej vprašaj dvoje: je posamezna naloga pomembna in ali je ta naloga nujna?
Glede na ta dva odgovora pade naloga v enega izmed 4 kvadratov:
- Pomembno in ne nujno nalogo → nardiš takoj oz. čimprej.
- Nujna in nepomembno nalogo → delegiraš.
- Nenujno in pomembno nalogo → načrtuješ za kasneje.
- Nenujno in nepomembne → pobrišeš.
Tako lahko za vsako nalogo takoj določiš, kaj se bo z njo zgodilo.
In to je čudovit sistem, ki ti bo pomagal določiti, kaj je pomembno in kaj ne v tvojem dnevu.
Komentiraj