NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓
NOVO
DARILO 2.0.
Ustvari neustavljivo darilo 2.0 (‘freebie’) za potencialne stranke, ki jih bo pritegnilo, ogrevalo in naravno vodilo do prve transformacije ter nakupa – vse to na avtopilotu.
NOVO
7 napak pri gradnji branda, ki podjetnike/ce stanejo prepoznavnosti in strank
(+ rešitve, kaj lahko narediš že ZDAJ, in 5 manj očitnih načinov, kako lahko povečaš prepoznavnost in prideš do več strank brez dodatnih €)
BREZPLAČEN IZZIV
Od neznane, dobro varovane skrivnosti do #1 zaželenega branda
BREZPLAČEN KVIZ
Kako dober prodajalec je tvoja spletna stran?
5-min kviz, ki ti bo pomagal transformirati spletno stran v najboljšega prodajalca in asistenta.
BREZPLAČEN 10 DNEVNI AVDIO TRENING
Transformacija branda
Od neprepoznavnega do magnetično privlačnega branda.
Priporočilni sistem, ki prinaša stranke
Verjetno se strinjava, da se hitreje odločiš za nakup, če ti tvoja najboljša prijateljica potrdi, da je bila z nakupom zadovoljna in ti ta produkt/storitev priporoča, ane.
In enako je tudi pri tvojih strankah.
Priporočila pospešijo odločitev pri nakupu.
Tudi, če so nad tvojimi storitvami/izdelki več kot navdušene, te morda ne bodo priporočili naprej v takšni meri, kot bi te lahko.
Zakaj? Lahko imajo čisto konkreten razlog, lahko pa se enostavno ne spomnijo, razen če jih nekdo direktno vpraša, ali pa se sploh ne spomnijo, da bi na primer podelili na družabnih omrežjih.
To pa ne pomeni, da moramo kot podjetniki vse prepustiti naključju in čakati na “mogoče pa bo”, ampak jih lahko spomnimo in celo spodbudimo, da priporočajo naprej.
S tem ne samo, da hitreje pridemo do novih strank, ampak gradimo tudi na prepoznavnosti (večkrat kot se naš brand pojavi, bolj si nas ljudje zapomnijo).
Pri tem pa je zelo pomembno, da poslušaš sebe in svoje idealne stranke – kakšen način je najbolj primeren.
Kaj pa je sploh potrebno, da pride do priporočila?
✓ Zadovoljne stranke
Npr. dobijo to kar so želeli + kar v resnici potrebujejo (glavobol – tableta + voda)
✓ Dobijo več, kot so pričakovali
Npr. v programu Legendarni so čez celo leto dodatni bonusi, presenečenja, dogajanje v zakulisju – nova znanja / izkušnje / kaj trenutne deluje…
Sistem, ki je pisan na kožo tebi in tvojim idealnim strankam
Primeri
Priporočilni sistem
Za pripeljano stranko…
- se odklenejo nove online vsebine,
- pridobiš darilo,
- naredim nekaj zate (DFY),
- izplačam provizijo (v % ali €)
- …
Poznaš koga, ki…
- ima točno ta problem, ki ga rešujem
- ima enak problem, kot si ga imela ti
Povabi prijatelje
- možnost deljenja na zahvalni strani ob nakupu / prijavi,
- v e-novicah,
- družabna omrežja.
Komentiraj