Čudovita in privlačna spletna strani, ni dovolj za uspešen posel!
In če je glavna naloga tvoje spletne strani čudovit okras posla, potem…
Se sploh zavedaš, koliko denarja puščaš na mizi?
Koliko neizkoriščenih priložnosti?
Koliko prostega časa?
Privlačna in lepa stran ni dovolj. Njena glavana naloga je, da pridobiva nove stranke, kot tvoj najboljši prodajalec, ki dela 24/7 in vse dni v letu!
Zraven strategije potrebuje tudi še nekaj detajlov in 3 delim danes s tabo!
3-je načini, da bo spletna stran delala zate
1 | Pravilni in pogosti klici k akciji (CTA)
Vsaka stran bi morala imeti vsaj en klic k akciji. To pomeni, da obiskovalca pozoveš k naslednjem koraku, ki ga želiš, da ga naredi na spletni strani.
Npr: kupi, pridruži se, rezerviraj termin, prijavi se…
Pričakovati, da te bo potencialna stranka že kontaktirala, če bo želela kaj kupiti je slaba ideja. Verjemi, da zaradi tega izgubljaš stranke.
Če ni z razlogom drugače, je smiselno, da je na vsaki strani en klic k akciji, ki se večkrat ponovi. Torej na posamezni strani vsi gumbi vodijo na enak naslednji korak. Za domačo stran to ne bo držalo, saj je namen tiste strani drugačen.
2 | Zimzelena brezplačna ponudba
Le redko se obiskovalci ob prvem obisku odločijo tudi za nakup. Zato jih je dobro obdržati v svojem krogu. Najboljši način je, da obiskovalce pridobimo na aktivno mailing listo.
To pa je zelo učinkovito z zimzeleno brezplačno ponudbo, ki je pisana na kožo idealni stranki in je tako magnetična, da se ji ne morejo upreti.
Zimzelena pomeni, da je zmeraj aktualna.
To je torej odličen način za grajenje mailing liste, ki jo je potem vredno dobro izkoristiti (brez zavajanja).
3 | Super uporabna in unikatna vsebina
Na spletni strani je fino imeti zelo koristno vsebino, ki je obiskovalci ne najdejo drugje. To je najlažje narediti z rednimi objavami na blogu.
Te niso všeč in privlačne le za obiskovalce, ampak tudi za Google in SEO optimizacijo – pomagale ti bodo, da te Google višje uvršča med zadetki, kar pomeni več obiskovalcev.
Upam, da ti ta objava pomaga, da izboljšaš svojo spletno stran, da bo še boljše delala zate.
Komentiraj