OMENJENO V VIDEU: 25.7.2023 od 9:00-13:00 – BREZPLAČEN SEMINAR IZ OBISKOVALCEV V STRANKE KAKO DO VEČJE OBISKANOSTI IN KONVERZIJE NA SPLETNE STRANI Brezplačen spletni seminar, kjer ti pokažem, kako na spletni strani obiskovalce pretvoriti v stranke + primere, kjer bomo na dejanskih primerih pogledali najpogostejše napake in kako jih izboljšati (pogledamo lahko tudi tvojo spletno […]
Spletne strani
Tvoja spletna stran izpolnjuje pravilo 5 sekund?
V VIDEU:01:06 Kaj je bistvo spletne strani?01:29 Je relevantna?01:55 Lahko zaupam tej spletni strani?02:53 Kaj moram narediti?03:21 Je spletna stran dovolj hitra? Danes govorimo o pravilu 5s in ne to ni tisto pravilo od Mel Robbins. Čeprav je super pravilo, sem danes želela govoriti o pravilu 5s na spletni strani. Tvoja spletna stran izpolnjuje pravilo […]
Od agresivne do naravne prodaje na spletni strani
V VIDEU:00:50 FILTER03:20 ODNOSI06:38 KLIC K AKCIJI (CTA) Tudi ti ne maraš prodaje in se na vsak način izogibaš gumbom “kupi” na svoji spletni strani? Potem te vabim, da z odprto glavo pogledaš ta video in pristopiš k prodaji na svoji spletni strani drugače. Dajmo najprej pogledat: kaj je prodaja? Če razumeš prodajo kot manipulacijo, […]
Kako uporabiti umetno inteligenco za blog in družabna omrežja
V VIDEU:02:57 KORAK 1: Določi temo vsebine03:50 KORAK 2: Prijava in dostop do ChatGPT04:47 KORAK 3: Vpiši iskalni niz oz zahtevano akcijo06:12 KORAK 4: Generiraj vsebino06:50 KORAK 5: Urejanje vsebine V tem videu ti pokažem kako lahko ChatGPT izkoristiš pri pisanju vsebin za spletno stran, kot je npr. blog ali objave za družabna omrežja kot […]
5 najhitrejših načinov, da izgubiš potencialno stranko na spletni strani
V VIDEU:00:06 Prvi način00:26 Drugi način01:01 Tretji način01:42 Četrti način02:28 Peti način Želiš 5 najhitrejših načinov, kako izgubiš potencialno stranko na spletni strani? Tukaj so: 1. Na spletni strani odstrani vse klice k akciji. Najboljše je uporabiti sistem “znajdi se, kakor veš in znaš”. To je sistem, kjer se obiskovalec znajde sam, če želi opraviti […]
Kako izboljšati spletno stran v 1h
Ne potrebuješ spletne strani, potrebuješ pa spletno stran, ki konvertira obiskovalce v stranke. In v tem videu ti pokažem, kako lahko izboljšaš svojo spletno stran v 1h. Naloga tvoje spletne strani je, da je tvoj najboljši online prodajalec, ki deluje 24/7, tudi čez vikende, praznike, brez bolniških in dopustov. In ker veliko spletnih strani nima […]
Kako do profitabilnega branda z misijo (brez da se skuriš in zapraviš tone denarja)
Omenjeno v videu:01:22 Prva skrivnost02:04 Druga skrivnost03:01 Tretja skrivnost04:00 Rešitev in dariloBREZPLAČNA VSTOPNICA ZA PODJETNIŠKI POSPEŠEVALNIK TUKAJ Hej, a veš, da za svoj posel ne rabiš spletne strani? Vem, da se to sliši čudno, sploh ker se ravno s tem ukvarjam in pogosto slišimo, da to pomembno za našo prepoznavnost. In čeprav je spletna stran […]
Si termometer ali termostat svojega posla?
Omenjeno v videu:Kdo je tvoja idealna stranka Veš kakšna je razlika med termometrom in termostatom? Termometer je naprava, ki izmeri temperaturo in jo potem prikaže. Termostat pa naprava, ki spremlja temperaturo in jo potem prilagodi na željeno. In kakšno ima to vezo s tvojim poslom in brandom? Podjetniki delujemo podobno. Včasih smo bolj podobni temostatu […]
6 nujnih elementov strani “O meni/nas”
V tem videu:1:19 1. Privlačen naslov2:11 2. Zagotovilo, da so na pravem mestu2:34 3. Zakaj ti3:20 4. Predstavi sodelovanje4:10 5. Tvoja osebnos ali osebnost tvojega branda5:52 6. Klic k akciji6:31 Bonus nasveti7:53 Kaj nikoli ne vključit na stran “O nas”? Omenjen video: Formula za poimenovanje ponudbe, ki pritegne pozornost Stran “O nas/meni” je običajno 2. […]
5 načinov, kako zaslužiti več, brez dodatnega dela
Še preden gremo v akcijo prodaje je dobro razmisliti še o kakšnem sistemu, kjer bi prodali več in to brez dodatnega dela. Torej, da je sistem avtomatiziran. Se sliši dobro, ane? Evo tukaj je 5 načinov, kako lahko prodaš oz. zaslužiš več brez dodatnega dela: UpsellingJe tehnika, ki se uporablja, da kupec kupi dražji (in […]
5 trikov za višjo uvrstitev na Googlu v 2022
OMENJENI LINKI V VIDEU: ⟡ Kako izbrati ključne besede⟡ Optimizacija spletne strani za Google Glavni faktor, ki vpliva, na katerem mestu med rezultati na Googlu bo tvoja spletna stran je SEO. SEO je optimizacija spletne strani za Google in druge iskalnike. In zakaj je sploh pomembno, na katero mesto se uvrščaš na Googlu? Prvi zadetki […]
Ključna akcija, ki jo obiskovalec mora narediti na spletni strani
Ko nov obiskovalec pride prvič na spletno stran, je zelo mala verjetnost, da bo opravil nakup. Super je, če prebere tvoje super uporabne vsebine. Ampak pričakovati, da se bo spomnil in redno pogledal na tvojo spletno stran, če so na voljo nove vsebine, je skoraj malo hecno. Vsi imamo v življenju različne aktivnosti in potrebujemo […]
Kako 5x povečati konverzijo obiskovalcev v kupce na spletni strani
Kaj pomeni konverzija na spletni strani? To pomeni, da obiskovalec naredi tisto, kar od njega želiš – običajno je to, da se obiskovalce na spletni stranko kovertira v stranko, torej opravijo nakup. Kot sem že večkrat delila… Glavna naloga spletne strani je pridobivanje novih strank. In razmerje med številom obiskovalcev in število kupcev je zelo […]
3-je načini, da bo spletna stran delala zate
Čudovita in privlačna spletna strani, ni dovolj za uspešen posel! In če je glavna naloga tvoje spletne strani čudovit okras posla, potem… Se sploh zavedaš, koliko denarja puščaš na mizi? Koliko neizkoriščenih priložnosti? Koliko prostega časa? Privlačna in lepa stran ni dovolj. Njena glavana naloga je, da pridobiva nove stranke, kot tvoj najboljši prodajalec, ki […]
5 lukenj na spletni strani, kjer ti odtekajo € in stranke + rešitve
Lepa spletna stran je dandanes že skoraj nujna, da sploh pritegne obiskovalce. Zraven tega pa bi morala imeti še eno funkcijo… Naj ti povem najprej eno skrivnost: za svoj posel ne potrebuješ spletne strani. Potrebuješ pa spletno stran, ki konvertira obiskovalce v kupce. In zdaj, ko poznaš to skrivnost… Če tvoja spletna stran, ni generator […]
Spletna trgovina vs spletna stran
V tej objavi ti pojasnim razliko med spletno stranjo in spletno trgovino, ki ti bo pomagala, da se lažje odločiš, kaj je prava izbira zate in tvoj posel. Čisto enostavno povedano je spletna trgovina nadgradnja spletne strani, ki ima več funkcionalnosti. Na prvi pogled morda te funkcionalnosti niso vidne ali jih morda sploh ne opaziš, […]
Kako deluje prodajni lijak
Kaj je prodajni lijak? To je super “avtomat”, ki pretvarja obiskovalce spletne strani v stranke! Si želiš tak avtomat? Super! Najprej pa je fino, da razumeš, kateri so sploh glavni deli takega lijaka? Kako deluje spletni lijak in kaj so njegovi glavni deli? 1 | Kako te idealne stranke najdejo? Prvi korak pred je zmeraj […]
3 vprašanja, na katera mora takoj odgovoriti vsaka spletna stran
Vsebina na spletni strani mora biti zmeraj enostavna, razumljiva in jasna. Celo tako zelo, da bi jo razumela tudi babica (tista, ne preveč računalniško pismena). Če bi babica pogledala to spletno stran in znala odgovoriti na spodnja tri vprašanja, je to to! Tukaj pa so 3 vprašanja, na katera mora takoj odgovoriti vsaka spletna stran: […]
Kako pogosto moram preoblikovati mojo spletno stran?
Veliko podjetnikov ima prepričanje, da je potrebno spletno stran spreminjati zelooo pogosto. Celo vsak mesec. Pa to mislim bolj oblikovno (oz. “Redesign”) in spreminjanje ponudbe. S tem pa lahko naredijo veliko zmede med obiskovalci. Samo predstavljaj si, če bi tvoja najljubša trgovina s prehrano imela vsakič, ko jo obiščeš čisto novo razporeditev in izgled. To […]
Tri glavne prednosti SEO (optimizacija za iskalnike-Google) in zakaj je tako pomemben
Spletno stran je potrebno optimizirati za iskalnike, kot je Google. Zakaj? Tukaj so tri glavne prednosti SEO (optimizacija za iskalnike – Google) in zakaj je tako pomemben: 1 | SEO poveča organsko rast obiskanosti spletne strani in bolj kakovostne obiskovalce Dobro optimizirane spletne strani z dobrimi vsebinami, rednimi posodobitvami… in vse kar spada pod SEO […]
Najboljši format izjav za tvojo spletno stran
Izjave na spletni strani so lahko zelo koristne, ampak to že najbrž veš. Mogoče pa se ob pridobivanju izjav, kdaj vprašaš, v kakšnem formatu bi jih bilo najboljše pridobiti. Kateri format je najbolj priporočljiv? Seveda je format odvisen tudi od stranke, nekateri npr. zaradi sramežljivosti ne želijo dati izjave v video formatu, z veseljem pa […]
3-je razlogi, zakaj je redno vzdrževanje spletne strani tako pomembno za tvoj posel
Veliko podjetnikov misli, da vzdrževanje spletne strani ni potrebno. Pozabljajo, da njihova spletna stran in njena uspešnost na koncu koncev vplivata na to, kako ljudje dojemajo in ocenjujejo njihov posel. In vzdrževanje je ena izmed nujnih stvari, ki jih moraš redno delati na svoji spletni strani. Zakaj? Tukaj so 3-je razlogi, zakaj je redno vzdrževanje […]
5 napak na spletni strani zaradi katerih te bo Google grdo gledal
Verjetno že veš, da je blazno pomembno, da se tvoja spletna stran uvršča čim višje med zadetki na Googlu, ane? Ker to pač pomeni več obiskovalcev spletne strani in več potencialnih strank! In s tem lahko s svojo storitvijo ali izdelki pomagaš še več ljudem. Čista zmaga! Pogosto pa vidim, kar nekaj napak, ki jih […]
5 znakov, da tvoja spletna stran potrebuje generalno spomladansko čiščenje
Ob besedi pomladno čiščenje najprej pomisliš na: Čiščenja bivalnih prostorov? Marie Kondo? Detox telesa? Čiščenja spletne strani? In če ti slučajno ni jasno, zakaj bi bilo pomembno spomladansko čiščenje spletne strani, potem je tukaj: 5 znakov, da tvoja spletna stran potrebuje generalno spomladansko čiščenje. Ok, priznam, da ni nujno, da je to ravno v tem […]
Prve 3 stvari, ki jih obiskovalec želi takoj zvedeti, ko pride na tvojo spletno stran
Zakaj najpogosteje odpreš neko spletno stran? Ker ponuja rešitev za tvoj problem? Želiš pridobiti določene informacije? Samo za zabavo, šoping…? Karkoli je tvoj razlog, poskusi to prenesti na svojo spletno stran in pogledati z druge strani. Ali obiskovalec najde takoj, to kar potrebuje? Tukaj so prve 3 stvari, ki jih obiskovalec želi takoj zvedeti, ko […]
Top 3-je razlogi za počasno spletno stran + rešitve
A veš, da je le nekaj sekund (ali še manj) potrebnih, da potencialna stranka zapre spletno stran, še preden se ta uspe v celoti odpreti? Ja, ta čas je zelo kratek in zelo pomemben. In veliko spletnih strani je lahko na začetku zelo hitrih, sčasoma pa postanejo zeloo počasne, kar pa ne vpliva le na […]
3 ključna vprašanja, na katera mora odgovoriti tvoja spletna stran
Veš, da je število porabljenih kalorij obiskovalca spletne strani dober pokazatelj, kako dobra je spletna stran? Kakšno imajo vezo kalorije ali spletna stran? Veliko! Dobra spletna stran od obiskovalca zahteva minimalno količino kalorij. Možgani so namreč eden največjih porabnikov kalorij. In dobra spletna stran omogoča dobro uporabniško izkušnjo, kjer imajo možgani minimalno dela. In ker […]
Kako prihraniti čas s pisanjem bloga in objav za družabna omrežja
“Joj, nimam še časa za blog, preveč časa porabim že za vsebine za Facebook/ Instagram/LinkedIn.” To v vseh različicah slišim zadnje čase precej pogosto. Ja, če si med tistimi, ki so mi to poslali na DM, mail ali postavili vprašanje na katerem izmed predavanj/delavnicah… potem imam točno tebe v mislih! 🙂 In da ne odgovarjam […]
Kaj MORAŠ vedeti o SEO na spletni strani + 3 hitri popravki, ki se jih lahko lotiš zdaj
SEO (optimizacija za iskalnike) na spletni strani je ena najbolj pomembnih stvari in hkrati zelo spregledanih/ignoriranih delov spletne strani. SEO je namreč lahko precej zahteven in nerazumljiv. V tem prispevku zato več o SEO in nekaj trikov, ki ti bo olajšalo delo. Kaj je SEO? (za vse, ki še ne poznajo) SEO je kratica za […]
Kako narediti svojo spletno stran (DIY spletna stran)
Mogoče si ravno začel/a s svojim novim biznisom in testiraš, ali je to to. Ne želiš veliko vložiti v spletno stran, ker pač gre za test… Razumem. In v začetni fazi mogoče nimaš financ, mogoče nimaš še ideje kaj točno želiš početi, zato se ti investicija v spletno stran ne zdi najboljša ideja. Mogoče se […]
Iščeš pomoč pri pisanju vsebin za spletno stran? Tukaj je brezplačna predloga za pripravo vsebin za spletno stran
Pisanje vsebin za spletno stran je lahko prava umetnost. Da ti bo lažje, sem ti pripravila brezplačno predlogo, ki ti bo pomagala pri pisanju standardnih vsebin za spletno stran.
7 napak pri pisanju besedil za spletno stran in kako se jim izogniti
Če imaš svojo spletno stran ali pripravljaš besedila za novo spletno stran, potem veš, da ni čisto enostavno pripraviti dobrih vsebin. Včasih se ti lahko zatakne že pri sami vsebini – kaj sploh napisati, včasih pa že pri tem, kako se sploh izraziti. In ja… vaja dela mojstra, s testiranjem pa vidiš, kaj deluje zate […]
Kako naredim svoj spletni tečaj
Spletni tečaji so postali precej zanimivi za vse podjetnike. Če tudi ti razmišljaš o tem in ne veš, kje začeti, je ta objava zate.
5 Razlogov zakaj moraš redno posodabljati spletno stran
Do vdora in velike škode na spletni strani lahko pride tudi zaradi neposodobljene spletne strani. To pa ni edini razlog za redne posodobitve…
Zakaj je SEO pomemben za mala podjetja, kaj, kako, kje začet
SEO? Kaj je to? SEO je kratica za “Search Engine Optimization” in po domače povedano, pomeni optimizacija spletne strani. Torej nujno potrebna, da Google sploh poindeksira tvojo spletno stran in jo potem uvrsti med svoje zadetke.
Anatomija spletne strani (glavni deli in zakaj je fino, da to poznaš)
Tako kot imamo ljudje posamezne dele telesa in organe, ima tudi spletna stran svoje dele… In fino poznati vsaj osnovno anatomijo spletne strani.
Zimzeleni lijak + brezplačno darilo (Freebie) – kaj je, kako ga narediti
Kako narediti zimzeleni marketinški lijak z brezplačnim gradivom, ki bo poskrbel, da tvoja mailing lista raste iz dneva v dan 🚀
Priprava na spletno stran: domena in gostovanje
Preden se lotiš spletne strani, si je potrebno pripraviti kar nekaj gradiv. S tem bo proces spletne strani tekel veliko lažje, bolj organizirano in hitreje.
Zakaj je spletna stran pomembna za tvoj biznis?
Je spletna stran za moj biznis res pomembna? Saj imam Facebook, Instagram… Kaj pa če Facebook spremeni algoritem (kar sej že kar nekajkrat zgodilo) in nihče več ne vidi tvojih vsebin?
4 ključne naloge vsake spletne strani
Spletne strani imajo različne glavne naloge. Vse pa imajo nekaj skupnih nalog. V tej objavi ti pokažem 4 naloge in še nekaj idej, kako jih lahko morda izpiliš pri svoji spletki.
Formula dobre domače strani
Podobno kot imamo pri matematiki različne formule za računanje je tudi pri spletni strani formula, za dobro vstopno – domačo stran (“homepage”). Danes ti pa bom namesto matematike razkrila to formulu, ki pa ima seveda za vsako posamezno stran svoje spremenljivke. Zato je formulo fino uporabiti, ampak prilagoditi za svoje potrebe.
Kako se pripraviti na črni petek
Tudi, če ne maraš popustov in ti je črni petek kar nekaj… je dejstvo, da je v tem obdobju nakupovalna mrzlica definitivno večja.
Zato se ti morda splača izkoristiti?!
Bodi kreativen/a in pripravi svojo ponudbo, ki bo vibrirala s tabo in tvojo idealno stranko!
Kako ustvariti privlačno stran za storitev
Ena izmed strani na spletni strani biznisa s storitvami je tudi podstran (ali podstrani) s storitvami in ponudbami. Zelo pomembna stran, ki lahko tvoje obiskovalce spremeni v stranke.
Ja, zato je precej pomembna!
Kaj pa naj bo na tej strani?
5 simple trikov za SEO optimizacijo in višje rangiranje na Googlu
Tukaj najdeš 5 trikov, ki sem jih prejšnji teden delila na Instagram Stories. To so triki za SEO optimizacijo, da se bo tvoja spletka uvrščala višje med iskanimi rezultati na Googlu.
Kako počistiti cache v katerem koli brskalniku
Brskalnik shranjuje cache, a zakaj je to problem? Ni nujno. Je pa problem, če posodabljaš spletno stran, pobrišeš cache na strani, spremembe pa še zmeraj niso vidne.
Počakaj, počakaj… ampak, kaj je cache?
Kako preprečiti novičke pred neželeno pošto
Na žalost ni čarobne formule, ampak obstaja nekaj korakov, da se čimbolj izogneš, da bodo tvoje novičke pristale med spam pošto. V tej objavi tako delim nekaj načinov, kako poskrbeti, da se novičke, čim bolj izognejo spam predalu.
Fotografije za spletno stran
Ti je to poznano?
Končno se odločiš, da je koooončno čas za prenovo spletne strani… seveda potrebuješ top fotke!
Najdeš super fotografa/injo in rezerviraš termin.
Dan d – dan fotkanja…
…in potem se sprašuješ, kakšne fotke sploh potrebuješ?!?!
Spletka brez strategije nima smisla
Si predstavljaš, da zaposliš novega delavca, ki dela 24/7, med prazniki, brez počitkov, brez dopusta, ne zahteva plače, nima bolniške (razen samo zelo nujne tu in tam)…
Sumljivo?
Ne, ne!
To je dobra spletna stran, ki opravlja svoje delo.
Da pa vse to res deluje, potrebuje strategijo!
Kviz: Kakšen je stil tvojega branda?
V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pridobiš pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete za naslednji korak!
Spletna stran kot paket – zakaj in kaj vsebuje
Verjetno že veš, da se ukvarjam tudi z oblikovanjem in izdelavo spletnih strani. Mogoče pa še ne poznaš, da so te spletke cel paket – od samega načrtovanja, oblikovanja, postavitve pa vse do optimizacije. V tej objavi ti podrobneje predstavim kaj vsebuje paket.
Kako otvoriti spletno stran z bumom! + Freebie
Tvoja nova ali prenovljena spletna stran je v zaključni fazi in kmalu bo čas za otvoritev… ti pa ne veš, kako se sploh lotiti otvortive!
🙀
Podobno kot pri otvoritvi restavracije… ob otvoritvi zagotovo ne želiš praznih miz? Podobno je pri spletni strani, ne glede na to, kako čudovita in uporabna je tvoja nova spletna stran, če nihče ne ve zanjo, potem tudi ne morejo uživati v tvojih vsebinah/ponudbah.