NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓
30 – dnevni akcijski načrt za večjo prepoznavnost
Snami brezplačen izvod:
Snami brezplačen izvod:
3-je načini za povečanje prepoznavnosti
Kaj je pogost razlog, da novi/neprepoznavni podjetniki nimajo strank?
Velikokrat je razlog ravno v prepoznavnosti. Njihova ponudba je vrhunska in stranke, ki jih imajo, so več kot navdušene. Običajno pa je največja napaka, da postavijo ponudbo, morda tudi spletno stran, potem pa čakajo, da bodo stranke prišle.
In potem sledi tišina. Le tu in tam se prikaže kakšna stranka.
V današnjem času pa je to premalo oz. je možno, ampak je proces po nepotrebnem precej daljši. Čakati, da bodo stranke naključno ali preko priporočila prišle na spletno stran, je prepuščanje “kaj bo, pa bo” in običajno ga spremlja občutek obupa in nemoči.
Tudi, če je ponudba nepoznanega podjetnika fantastična, pa ga nihče ne pozna, bo posel trpel. In če njihove/njene idealne stranke sploh ne vedo, da obstaja takšna rešitev za njihov problem, jim tudi ne more pomagati in tako tudi ne pride do nakupa.
Pa ni nujno tako.
Obstaja tudi lažja in predvsem hitrejša pot, kjer lahko vsak dan stopa pred novo občinstvo, se povezuje, gradi skupnost in da priložnost, da ga/jo stranke tudi spoznajo in spoznajo, kaj počne. In pri tem ohrani svojo avtentičnost.
In večja prepoznavnost potem pomeni tudi več strank, in iz nepoznanega podjetnika/podjetnice se transformira v magnet za svoje idealne stranke.
Ta način, ki ti ga pokažem, je v resnici zelo enostaven in morda na prvi pogled ne zgleda nič posebnega, vendar pa ima veliko dolgoročno moč za grajenje prepoznavnosti.
1 | Spletna stran
Samo spletna stran ni dovolj, potrebuje še razlog, da bi se idealne stranke redno vračale. Blog, podcast, YouTube videi ali podoben lasten šov je lahko dobra izbira. Pomembno pa je, da če se odločiš za video ali podcast, te vsebine dodaš tudi na blog svoje spletne strani – video/podcast vgradiš, dodaš opis ali prepis, ter tako poskrbiš tudi za SEO optimizacijo.
Tako svojim idealnim strankam konstantno daješ vrednost, kar pomeni grajenje odnosov, hkrati pa jim daš tudi možnost, da te tudi spoznajo (tebe in tvoj način dela) in se v neki točki morda odločijo tudi za nakup.
2 | Družabna omrežja
Pri uporabi družabnih omrežij je ključno, da spremljamo, koliko ljudi dosega objava, kakšna je interakcija in predvsem, da z sledilci gradimo iskren odnos. Dodaten pospešek pa lahko dodamo še z Facebook oglasi.
3 | Dogodki
Eden najhitrejših načinov za grajenje prepoznavnosti je z dogodki – online ali v živo. In to dogodki, ki jih lahko organiziramo ali se kot gostujoči predavatelj pojavimo na drugih. In to so lahko delavnice, webinarji, live … ali celo taki, kjer povabimo več gostov – npr. summit. Če so gosti komplementarni našemu delu in služimo enaki idealni stranki, potem je s takim sodelovanjem sodelovanje zmagovalno.
To pa še ni vse! Zate sem pripravila tudi 30-dnevni akcijski načrt za večjo prepoznavnost.
30 – dnevni akcijski načrt za večjo prepoznavnost
Ta akcijski plan te po korakih vodi z dnevnimi akcijskimi aktivnostmi, da prideš do večje prepoznavnosti.
A to pomeni, da boš cele dneve delal/a še samo objave za družabna omrežja?
Ne. Število objav lahko prilagodiš, kot vidiš, pa 3 za vsak teden imaš že skoraj pripravljene. Potrebno jih je samo še malenkost dodelati (npr. dodati sliko, spisati besedilo …). Ampak to ti prihrani ogromno časa v primerjavi s tem, da moraš za vsako objavo najprej najti idejo.
A moram vsak dan objavljati?
Ne, število objav lahko prilagodiš, če pa želiš izziv oz. “booster”, pa je to super priložnost. Objave lahko nadomestiš oz. dopolniš še z zgodbami.
Kaj pa, če želim kakšen dan v tednu prost?
Super, prilagodi spodnji načrt svojemu urniku.
Kaj pa, če še nimam bloga?
Potem je to zate odlična priložnost, da začneš in pridobiš tudi več obiskovalcev na spletno stran.
Je lahko moj blog tudi v video/podcast formatu?
Seveda! Uporabi format, ki te najbolj pritegne in ga imajo rade tvoje idealne stranke. Vseeno pa video/podcast potem dodaj kot blog objavo (video/podcast vgradiš v blog) in opremi z pisno vsebino – idealno s transkriptom ali povzetkom.
Kaj pa po 30-ih dneh?
Oceni, kaj je zate delovalo fantastično in kaj bi se lahko izboljšalo, optimiziralo, kaj lahko morda delegiraš, avtomatiziraš … potem pa se ponovno lotiš novih 30 dni 🙂
30 – dnevni akcijski načrt za večjo prepoznavnost
Snami brezplačen izvod:
Snami brezplačen izvod:
Komentiraj