3 razlogi, zakaj vsako podjetje in blog potrebuje svojo mailing listo

3 razlogi, zakaj vsako podjetje in blog potrebuje svojo mailing listo

Družabna omrežja so lahko močno marketinško orodje, vendar so lahko e-maili, ki prispejo na prave naslove še močnejši. Veliko online podjetij je prepričanih, da ne potrebujejo mailing liste, v resnici pa zamujajo veliko priložnosti. Tukaj so zato trije razlogi, zakaj je uporaba e-mail liste vseeno pametna:
 

Ostaneš v stiku s potencialnimi kupci, bralci

Ena pomembnejših online pristopov je graditi na zaupanju in vrednosti svojih obiskovalcev. Tisti, ki so ti posredovali svoj elektronski naslov, bodo namreč bolj verjetno tudi tvoji bodoči bralci oz. stranke. Zato je pomembno, da ostaneš z njimi v stiku.

 

Družabna omrežja se spreminjajo in zraven spletne strani je elektronska pošta edina, nad katero imaš nadzor

Družabna omrežja se spreminjajo, nekatera se celo ukinejo, nastajajo nova, maili pa ostajajo. Zato je pametno vlagati v nekaj, nad čimer imaš nadzor in je stabilno. Čeprav so omrežja odlična orodja za doseganje in obveščanje, pa je pametno pozornost nameniti tudi mailom.

 

Večja obiskanost strani

S komunikacijo preko elektronske pošte bo več stran, bralcev obveščena o tvojih storitvah in vsebinah in zato tudi večja verjetnost, da se jih bo več odločilo stran tudi obiskati.

 

Prekomerno pošiljanje elektronskih sporočil seveda ni najboljša pot. Obstajajo pa načini oz. vsebine, nad katerimi bodo prejemniki navdušeni in bodo vsakič z veseljem odprli vsak e-mail. Točno to pa želimo. Ane? Nekaj predlogov takšnih sporočil:

  • novice
  • obvestilo o novem izdelku, ponovni dobavljivosti
  • obvestila o posebnih ponudbah, akcijah
  • voščila ob praznikih, rojstnih dnevih
  • nasveti in triki
  • posebna obvestila
  • povratne informacije (preko kratkih anket)
  • o tebi, tvoja zgodba

Želiš nedeljske novičke? + brezplačen dostop do vseh freebies.
JA, SEVEDA! >>

No Comments

Post A Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.