Vsebina na spletni strani mora biti zmeraj enostavna, razumljiva in jasna.
Celo tako zelo, da bi jo razumela tudi babica (tista, ne preveč računalniško pismena).
Če bi babica pogledala to spletno stran in znala odgovoriti na spodnja tri vprašanja, je to to!
Tukaj pa so 3 vprašanja, na katera mora takoj odgovoriti vsaka spletna stran:
1 | Kaj ponujaš?
Prvo mora biti na strani zelo jasno, kaj ponujaš.
Brez olepšav, poezij…
Naj bo takoj jasno, kaj ponujaš in komu.
Zakaj?
Predstavljaj si, da se na dopustu v novem-nepoznanem mestu, sprehajaš po ulicah in naletiš na zanimivo trgovino.
Vstopiš.
Kaj ta najprej zanima?
Ali imajo kaj zanimivega zate, ane?
Če odgovora ne dobiš takoj, se najbrž obrneš in zapustiš trgovino.
In enako je pri spletnih straneh.
Če obiskovalec takoj ne dobi jasnosti, da je na pravi strani, bo zelo verjetno kliknil tisti “X”.
2 | Kako bo to izboljšalo moje življenje?
Redko kdo brska po spletu brez namena, da išče rešitev za svoj problem. Pa to ni mišljeno samo kot nek resen problem, lahko je enostavno samo dolgčas ali za zabavo.
Čisto odvisno od tega, kaj ponujaš.
Bistvo je, da tvoja ponudba takoj jasno pove, kako bo obiskovalec s tvojimi storitvami ali produkti izboljšaš svoje življenje (in rešil svojo težavo).
Npr. prodajalna modnih personaliziranih oblačil lahko jasno sporoča, da se ob nakupu njihovih oblačil ženska takoj počuti bolj ženstveno in seksi, brez da razkaže vse obline.
Super, ane?
In kateri problem obiskovalke rešuje?
Ja, ravno nizka samozavest ali slabo počutje v svojem telesu.
3 | Kaj moram narediti, da kupim to storitev/produkt?
To je ena izmed zelooo pogostih napak, da ni jasno skomuniciran, naslednji korak, ki ga mora obiskovalec narediti, da pride do te super rešitve.
Temo pravimo tudi “CTA” (Call to Action) ali klic k akciji.
Če je le mogoče (in smiselno), jasno opredeli korake, naj bodo lahkotni in hitri. Nato pozovi obiskovalca k prvemu koraku.
To je lahko direkten nakup ali vabilo na posvet oz. drug prvi korak, ki ga mora narediti.
Nikoli ne pričakuj, da se bo obiskovalec že znašel in te kontaktiral.
V tem primeru na (poslovni) mizi puščaš veliko denarja.
Če ne veš, ali je tvoja vsebina dovolj jasna, poišči nekoga, ki se ne spozna na tvoj posel (npr. babica) in tetsiraj. Postavi mu/ji zgornja vprašanja in rezultati bodo hitro znani.
Če potrebuješ dodatno pomoč, mi zmeraj lahko pišeš na maja@mod.si ali pošlješ sporočilo na katerih od družabnih omrežij.
Komentiraj