Veš, da je število porabljenih kalorij obiskovalca spletne strani dober pokazatelj, kako dobra je spletna stran?
Kakšno imajo vezo kalorije ali spletna stran?
Veliko!
Dobra spletna stran od obiskovalca zahteva minimalno količino kalorij.
Možgani so namreč eden največjih porabnikov kalorij. In dobra spletna stran omogoča dobro uporabniško izkušnjo, kjer imajo možgani minimalno dela.
In ker obiskovalec pride na spletno stran v iskanju rešitve ZASE, mu je dobro ponuditi to, kar išče!
Zato so tukaj 3 ključna vprašanja obiskovalca, na katera mora odgovoriti tvoja spletna stran:
1 | Kaj ponujaš?
Tvoja ponudba naj bo čimbolj jasna. Velikokrat se zgodi, da se pri ustvarjanju vsebine za spletno stran zapletemo v zgodbe, olepševanje…
In seveda so zgodbe super, ampak naj bo jasno, kaj ponujaš.
Običajno veliko bolje deluje direkten opis ponudbe – da ti bo lažje je tukaj primer:
Če ponujaš striženje las, je to to.
Ne pa: popolno nov izgled in bolj samozavesten občutek.
Pri drugem si težko predstavljaš, kaj bi to bilo, ane?
Naj bo jasno, kaj ponujaš, lahko pa potem še dopolniš s kakšnimi dodatki.
Npr.: striženje las, za popolno preobrazbo v bolj samozavestno osebo.
2 | Kako bo to izboljšalo moje življenje?
To je za obiskovalca najbolj pomembno vprašanje. In spletna stran je pravo mesto, da mu razložiš, da bo npr. nova frizura pripomogla k boljši samopodobi, samozavesti…
Ni potrebno odkrivati tople vode, veliko bolje delujejo kar direktna, jasna komunikacija.
Kratko, jedrnato, direktno je prava izbira.
Dopolniš pa lahko še s kakšno grafiko ali fotografijo, ki prikazuje ta cilj.
3 | Kaj naredim, da to dobim/kupim?
Pogosto se zgodi, da podjetniki na spletni strani nočejo biti preveč “prodajni” češ, da mora uporabnik začutit in ga ne želiš “prisiliti” v nakup.
Ne želijo biti vsiljivi…
Se strinjam in razumem, ampak rezultat je pa običajno potem, da je nakup skoraj kot iskanje igle v senu.
Na spletni strani naj bo jasno opredeljeno, kako poteka nakup, kaj kupec dobi in kateri je prvi korak, ki ga mora naredi.
Npr. striženje las:
- rezerviraš termin,
- ob dogovorjeni uri prideš v naš salon,
- posvetujemo se o tvojih željah in naredimo načrt,
- naredimo frizurco tvoji sanj.
Rezerviraj termin tukaj (+gumb ali link).
Ne pozabi: če ne ponudiš, ne moreš prodati. In če ponudbo razumeš, kot pomoč/olajšanje življenje kupcu (in seveda taka tudi je ponudba), potem je fino, da je jasno za kupca, kako opravi nakup.
Jasnost in enostaven jezik se na spletnih straneh zmeraj izkažeta za boljšo izbiro. Testiraš lahko tako, da se vprašaš, ali bi razumel tudi otrok.
Če na tvoji strani obiskovalec še ne najde odgovorov na zgornja vprašanja, potem je morda čas, za kakšno dopolnitev.
Komentiraj