Za vse, ki se še ne poznamo – moje ime je Maja in pomagam podjetnikom/c pri gradnji branda – vse od temeljev, CGP, pa do spletne strani, ki konvertira obiskovalce v stranke.
Danes bomo govorili o 4-ih stvareh, ki jih lahko narediš že danes, da prideš do več strank.
Najprej moramo razumeti: kaj spletna stran je in kaj ni:
❌ okrasek branda
✓ tvoj najboljši prodajalec
Če še ni tvoj najboljši prodajalec in asistent, zamujaš ogromno priložnosti.
4 izboljšave spletne strani za več strank
Kaj lahko narediš že danes, da na spletni strani pridobiš več strank – če že imaš spletno stran, je v izdelavi, ali jo načrtuješ.
1 | Pozitivna uporabniška izkušnja idealne stranke.
- potrebuješ idealno stranko – če nagovarjaš vse, te nihče ne bo slišal,
- načrt strani – potovanje idealne stranke,
- naj se počutijo kot doma,
- dobrodošlo,
- vodeno – vodi v večje zaupanje,
2 | Brezplačna ponudba, ki se ji idealne stranke ne morejo upreti.
- Novi obiskovalci se ne odločijo za nakup ob prvem obisku, zato jih je dobro obdržati v bližini.
- Magnetično privlačna brezplačna ali nizko-cenovna ponudba.
- S tem jim daš možnost, da na spoznajo.
3 | Dovolj, a ne preveč informacij, da obiskovalec sprejme informirano odločitev o nakupu.
- Preveč vsebine = lahko preobremeniš.
- Premalo vsebine = ne vedo za kaj gre.
4 | Jasen in dovolj pogost klic k akciji (CTA).
- Obiskovalca vodimo od obiska po spletni strani.
- Vsaka stran naj ima vsaj en klic k akciji.
- Jasen klic k akciji brez poetičnih napisov. Npr.: preberi, kupi, rezerviraj termin…
- Dodaj razlog, zakaj zdaj – urgentnost.
Zapiši, kaj najbolj manjka na tvoji spletni stran.
Komentiraj