5 aplikacij za bolj organizirano in učinkovito bloganje

5 aplikacij za bolj organizirano in učinkovito bloganje

Pisanje, pisanje, pisanje… fotografiranje… urejanje… objava… promocija…

 

Bloganje je lahko kar dolgotrajen postopek.

 

Z dobrimi aplikacijami pa je to lahko veliko hitrejše, manj naporno in bolj učinkovito. Uporabljam in testiram kar nekaj aplikacij (sem firbec, priznam), tukaj pa je mojih 5 najljubših, ki jih uporabljam pri ustvarjanju novih objav in mislim, da bodo tudi tebi pomagale k bolj organiziranemu in učinkovitejšemu bloganju.

 

Meistertask: za naloge, taske

Če me tukaj na blogu spremljaš dlje časa, potem ti je Meistertask najbrž že poznan. 🙂 Uporabljam ga za organizacijo vseh idej in kot seznam opravil, ki jih moram še postoriti za blog. V aplikacijo zabeležim vse nove ideje za objave, ki jih nato še razvrstim po temah oz. kategorijah. Za vsako objavo dodam še vse taske, ki jih moram opraviti pred objavo.

 

Googlov koledar: Za načrtovanje novih objav in mesečnih opravil na blogu

Za načrtovanje novih objav uporabljam Googlov koledar, v katerega si zabeležim, temo o kateri želim pisati. Zraven elektronske oblike koledarja uporabljam seveda tudi natisljivo (več o tem). Online koledar je zelo priročen, saj mi je na voljo zmeraj in povsod, predvsem pa je lažje prestavljati objave, če si premislim in želim pisati o čem drugem. 🙂

 

 

Google Drive: Za pisanje in hranjenje vseh gradiv

Vsako objavo pišem v Gooogle dokumentih. V Google Drive imam mapo “Blogi 2017”, v kateri hranim v vsaki posamezni podmapi tudi vse objave, skupaj s fotografijami, freebies, delovnimi datotekami… Zakaj Google Drive? Ker imam tako zmeraj pri roki, ne glede na to na katerem računalniku sem in ker do gradiv lahko dostopam kadarkoli in kjerkoli. Hkrati pa mi ni treba skrbeti še za varnostne kopije. 🙂

 

Photoshop: za urejanje fotografij

Za urejanje fotografij vedno uporabljam Photoshop, za pripravo grafik uporabim Ilustrator in za freebies InDesign. Ja, sem precejšen navdušenec Adobovih programov. 🙂 Najprej prenesem fotografije iz fotoaparata, uredim raw fotografije in jih po potrebi še dodatno polepšam. Shranim jih v primerni velikosti in jih nato še optimiziram.

 

JPEGmini Pro: za optimizacijo fotografij

Fotografije zmeraj optimiziram oz. skrčim, preden jih naložim. Za optimizacijo uporabljam JPEGmini, ki je vsekakor moja najljubša aplikacija, kadar je potrebno fotografije stisniti. Pred JPEGmini sem uporabljala ImageOptim, ki je prav tako dobra aplikacija, vendar se pri optimizaciji JPEGmini bolje izkaže.

 
p. s. danes je na mailingu izšla tudi nova predloga za planiranje blogov za Avgust, če ne veš, o čem govorim, preveri tukaj.

  

Želiš nedeljske novičke? + brezplačen dostop do vseh freebies.
JA, SEVEDA! >>

Ni komentarjev

Komentiraj

Proti spamu uporabljam Akismet. Več....