Kaj se zgodi s tvojim biznisom, če jutri Facebook/Instagram izgine?
Kdaj razmišljaš o tem?
Če do zdaj še nisi, potem verjetno tudi nisi razmišljal/a o tem, da bi imela svojo mailing listo, svojih najzvestejših sledilcev/strank?
Veliko sem že pisala o tem, kako pomembno je imeti mailing listo za svoj biznis. Danes se bom pa bolj dotaknila, 5 idej, kako lahko brez večjega napora poskrbiš za rast mailing liste.
“Prijavi se na novice!” že kar nekaj časa več ne deluje. Enostavno smo vsi preobremenjeni z e-maili, da bi se brez posebnega razloga prijavili na novice. Zato je potrebno dodati spodbudo, obrazložiti, zakaj bi se nekdo sploh želel prijaviti na novice.
5 idej, kako brez večjega napora poskrbeti za rast mailing liste
1 | Dodaj povezavo do prijave na novice v svoj e-mail podpis, na vizitko
Tudi jaz sem dolgo časa bila krivec tele točke. Zakaj ne bi izkoristila podpisa v mailu in povabila vse s katerimi komuniciraš tudi, da se prijavijo na novice (npr. brezplačen webinar, snami freebie, kako do xy…)
Še korak naprej pa je, da link dodaš tudi na svojo fizično vizitko, seveda če je to smiselno.
2 | Dodaj povezavo do prijave na novice na družabnih omrežjih
Res je očitna, pa velikokrat spregledana. Že imaš link do novic, freebijev, brezplačnih webinarjev… tudi na Facebooku? Instagramu? Če ne, jih je vredno dodati + če imaš več možnosti, da se nekdo prijavi na tvoje novičke, ponudi vse!
Povezave, vabila do npr. freebijev, pa lahko dodaš tudi, kot pin na Pinterest.
3 | Dodaj povezavo do prijave na novice na spletni strani
Če še nimaš, dodaj povezavo tudi na spletno stran. Imaš kar nekaj možnosti, kam vse jo lahko vključiš! Odvisno je seveda od tebe in tega, kaj ponujaš v zameno za prijavo na novice.
Nekaj možnosti je:
- noga spletne strani ( čisto spodaj),
- primarni meni,
- stranska vrstica,
- kot popup (pazi, da ni to prvo za novega obiskovalca – je lahko preveč moteče),
- se pripelje na stran in leve/desne/zgoraj/spodaj.
4 | Ustvari “evergreen” pozdravno/izobraževalno serijo
Serije so lahko super, sploh če ustvariš serijo npr. izobraževalnih mailov, ki je zmeraj aktualna. Da jo ustvariš je seveda potrebnega kar nekaj dela, vendar je potem to lijak, ki ni časovno omejen in zmeraj aktualen.
Kaj sploh je takšna serija?
To je serija, kjer novi naročniki novic, vsak dan prejmejo npr. en izobraževalen e-mail. Pri tem pa je zelo pomembna kvaliteta tega sporočila. Nikakor te maile ne uporabljaj samo za promocijo.
5 | Nadgradi vsebine ali freebi pri novih objavah na blogu
Za nove naročnike na novice lahko pripraviš tudi nadgradnjo vsebine posameznega bloga ali jim kot dodatno/nadgradnjo ponudiš še kakšen priročnik – oz. freebi.To je lahko tudi video, webinar, slike, grafike, brezplačni nasveti, sestanek, izziv… ali kaj podobnega.
6 – Bonus | Povabi na gostujočih kanalih (npr. podcast, blog, delavnica…)
Če imaš priložnost, da sodeluješ na gostujočih kanalih – npr. si gost/ja v podcastu – zakaj ne bi tega izkoristila in vse poslušalce povabila še, da snamejo brezplačno gradivo na tvoji spletni strani? Izkoristi vsako priložnost! Seveda pa ne, da si preveč vsiljiv/a.
Upam, da ti katera izmed teh idej koristi!
Komentiraj