Koliko mailov običajno pride v tvoj e-mail nabiralnik vsak dan?
Koliko od teh zares prebereš v celoti?
Verjetno ni potrebno posebej poudariti, da je zraven vsebine maila, ki je seveda na prvem mestu, pomembna tudi oblika. V tej objavi s tabo delim 5 elementov, ki so pomembni za e-mail kampanijo.
1 | Vsebina – storytelling, personalizacija
Vsebina je na prvem mestu, če vsebina ni zanimiva, bo verjetno mail prebralo veliko manj prejemnikov. Naj bo tvojo besedilo brez dolgovezenja, odlično delujejo besedila, ki so napisana kot zgodba, torej da imajo rep in glavo, bralec pa si pri tem lahko predstavlja celotno zgodbo.
Če je le možno, naj bodo besedila tudi čimbolj personalizirana. To lahko dosežeš s tikanjem (s tem takoj porušiš nevidni zid med tabo in bralcem), uporabiš lahko tudi bralčevo ime in podobne informacije, ki jih hraniš v svojem email sistemu.
2 | Layout – tipografija, razmerje med besedilom in sliko
Layout oz. razporeditev vsebine je prav tako pomembna za prvi vtis. Ogromni bloki teksta, mini velikosti, bodo bralca najbrž hitro spodbudili, da mail hitro zapre.
Fino je, da je pisava v skladu s CGP, dovolj velika, da se lepo bere in je lepo razporejena – torej, da diha.
Paziti je potrebno tudi na primeren kontrast med ozadjem in besedilo (naj ne bo preveč ali premalo kontrastno.
Svoje lahko naredijo še fotografije, ki celotno zadevo samo še popestrijo, da je branje še večji užitek.
Dobro je, da je razporeditev takšna, da oko lepo teče po celotnem mailu. Jasno naj bodo označeni posamezni deli, kot je npr. noga…
3 | CTA – Call to Action
Če v svojem mailu želiš od bralca določeno akcijo, to jasno sporoči – ne pozabi na CTA.
Kaj želiš, da bralec naredi? Morda kupi produkt? Prebere novo objavo na blogu? Sodeluje v nagradni igri? Všečka na Facebooku? Ti odgovori na vprašanje?
CTA naj bo jasen, vendar nikakor vsiljiv! Naj deluje bolj kot povabilo, vendar jasno in prijazno.
4 | Čas in redno pošiljanje
Redno pošiljanje je pomembno. Še vedno pa je kvaliteta pred kvantiteto. Ni potrebno poslati maila vsak dan (to ti celo odsvetujem) je pa fino, da pošlješ dovolj pogosto, da te bralec popolnoma ne pozabi.
Kaj je dovolj pogosto, pa je čisto odvisno od tvojih bralcev in idealne stranke/bralca… Tudi ura, kdaj pošlješ je pomembna. Npr. če so tvoje novičke namenjene mladim mamicam, bo verjetno primerno pošiljati vsebine takrat, ko bodo imele čas, da jih preberejo – morda zvečer? Če organiziraš izlete, morda ponedeljek zjutraj ne bo najprimernejši termin, večji efekt bo morda imel konec tedna, ko iščemo ideje, kaj početi čez vikend. 🙂
Najbolje je pretestirati in ugotoviti, kdaj je najbolj primeren čas in tudi dan.
5 | Subject Lines – naslov in uvodno besedilo
Tudi, če je vsebina e-maila vrhunska, najboljša razporeditev in vse ostalo, nič ne pomaga, če nihče ne odpre tvojega maila. Še preden odpremo mail, je nujno, da je naslov in uvodno besedilo dovolj privlačno, da sploh kliknemo.
Nekaj časa nameni tudi temu, da bosta uvodna teksta dobra, vendar nikakor zavajujoča.
Komentiraj