Landing page ni katerakoli pristajalna stran, ampak je stran na katero pride obiskovalec preko iskanega termina, oglasa… namenjena je točno določeni storitvi ali predstavitvi in prodaji izdelka.
Landing page ima torej točno določen cilj. To je lahko prodaja izdelka/storitve/prijava na novice…
Preden se lotiš ustvarjanja nove landing strani, najprej določi cilj strani.
Sedaj, ko imaš cilj je pomembna vsebina – tukaj je 5 ključnih sestavin landing strani:
1 | Odlični naslov in podnaslovi
Sestaviti dober naslov ni tako lahko, kot se morda zdi. Naslov in podnaslovi naj bodo privlačni in kar se da kratki – pojasnjevalni.
2 | Privlačne fotografije in grafike
Fotografije ali/in grafike naj bodo kvalitetne in privlačne. Če je pristajalna stran za izdelke, naj bodo fotografije ne samo izdelka samega, ampak tudi fotografije med uporabo izdelkov.
3 | Dober opis, predstavitev problema in rešitve
Vsebina je ključnega pomena. Skozi vsebino predstavi, kaj je problem, ki ga rešuje tvoj izdelek/storitev in kakšni so rezultati po uporabi izdelka/storitve.
Primer:
storitev: vadba joge,
problem: stresno življenje, izčrpanost,
rešitev: kvalitetno življenje brez stresa.
4 | Izjave zadovoljnih strank
Izjave zadovoljnih strank so super, če jih lahko pridobiš. Sploh pomembne so pri višjecenovnih izdelkih in storitvah. Izbiraš lahko med različnimi formati – video, tekst – če je le možno izberi video, ki je trenutno bolj priljubljen.
5 | Garancija na zadovoljstvo
Ponudiš lahko tudi garancijo na zadovljstvo in tako zmanjašaš tveganje na strani stranke, s tem pa strankam pomagaš pri odločitvi o nakupu.
To je 5 ključnih elementov landing strani dodaš pa lahko seveda druge informacije, ki so pomembne za tvojo stran.
Komentiraj