• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • Podcast
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT

5 korakov do bloga

21/04/2014

Ko sem se odločila, da postavim svoj prvi blog, se mi je sprva zdelo, da sem si zadala preveč in da tega ne bom zmogla. Ampak korak za korakom sem se naučila veliko novega in na koncu prišla do cilja. Danes,  po kar nekaj izkušnjah, gledam na vse skupaj iz druge strani. Zato sem se odločila, da napišem nekaj nasvetov, ki bodo koristili tistim, ki se ali odločajo za postavitev bloga ali le njegovo prenovo. 🙂
 


 

1. Ime

Najprej je potrebno naumiti ime bloga, ki je lahko mačji kašelj ali zahteven proces izbire. Pri tem pa se je fino vprašati:

⇒ kakšna bo tema bloga: že veš o čem boš pisal/a ali teme nimaš določene oz. se ne želiš omejiti? 🙂

⇒ gre za profesionalni ali “privatni” blog: če želiš ustvarit profesionalni blog naj bo tudi ime takšno. 🙂

⇒ je ime brezčasno: imena ni priporočljivo spreminjati (vsaj ne vsak teden), saj lahko med bralci povzročiš nepotrebno zmedo, zato izberi ime, ki ti bo všeč tudi čez teden, mesec, leto…

⇒ si bodo bralci zapomnili ime: ime uporabi tudi na Twitterju, Instagramu in drugih omrežjih. Bralci te bodo tako lažje prepoznali.

⇒ je izbrano ime primerno tudi za domeno: osebno se mi zdijo blogi na svoji domeni veliko bolj resni in profesionalni. Pa nimam v mislih resnih tem, ampak le to, da svoje delo “blogerja” jemljejo resno.

⇒ kakšno končnico naj ima domena: za bloge se mi zdi najbolj smiselno izbirati med končnicama .si in .com. Odvisno komu je blog namenjen. Če je blog namenjen slovenskim bralcem bo .si dobra izbira, če bo blog namenjen (tudi) tujim bralcem bo boljša izbira .com.
 

2. Programska oprema

Obstaja kar nekaj platform, namenjenim blogom. Večinoma brezplačnih. Katero izbereš je odvisno od tvojih želja, pričakovanj, teme bloga, tvojega znanja, željene oblike, funkcionalnosti… Ne glede na zgoraj našteto ti predlagam, da se seznaniš s platformami:

⇒ WordPress
⇒ Blogger
⇒ Joomla
⇒ Tumblr

Osebno mi je najljubši Wordpres, ker je enostaven za uporabo in ima odprte možnosti urejanja, oblikovanja…
 

3. Oblika

Oblika je eden izmed pomembnejših delov bloga. Večinoma lahko na vseh platformah izbiraš med oblikami, oz. že pripravljenimi predlogami. Če imaš nekoliko več znanja, pa lahko ustvariš čisto svojo predlogo, ali obstoječo prilagodiš po svojem okusu. Po potrebi lahko dodaš še vtičnike (“Plugins”).
 

4. Vsebina

Ustavrjaj, ustvarjaj, ustvarjaj…. 🙂
 

5. Analitika in agregati

Sedaj, ko je blog v polnem teku je super, če veš kaj tvoje bralce najbolj zanima, kaj je na tvojem blogu najbolj popularno… Zato je potrebno, da omogočiš analitiko (npr. Google Analytic). Da bo še več ljudi izvedelo za tvojo ustvarjanje, svoj blog vključi še v agregate blogov oz. zbirke blogov.

 

Posted Under: Bloganje, Spletne strani
Objavljeno v: Bloganje, Spletne strani

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

4 izboljšave spletne strani za več strank
4 izboljšave spletne strani za več strank
Recept za domačo spletno stran
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI