• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
5 simple trikov za SEO optimizacijo in višje rangiranje na Googlu

5 simple trikov za SEO optimizacijo in višje rangiranje na Googlu

25/10/2020

Tukaj najdeš 5 trikov, ki sem jih prejšnji teden delila na Instagram Stories. To so triki za SEO optimizacijo, da se bo tvoja spletka uvrščala višje med iskanimi rezultati na Googlu.

5 simple trikov za SEO optimizacijo in višje rangiranje na Googlu

5 simple trikov za SEO optimizacijo in višje rangiranje na Googlu

1 | Ključne besede

Ena pomembnih stvari pri SEO optimizaciji so ključne besede. To so besede, preko katerih obiskovalec pride na tvojo spletno stran. To torej niso nujno besede, ki si jih ti zamisliš, ampak besede, ki jih nekdo dejansko vpiše v Google.

👉   Kako izbrati ključne besede brezplačen spletni tečaj

Ključne besede potem vstaviš v spletno stran, uporabiš v naslovih, besedilih URL-jih, meta opisu, opisu slik.

 

2 | Optimizacija fotk
Optimizirati je treba tudi fotografije!
✅  Najprej jih pomanjšaš na pravo velikost za tvojo spletno stran.
✅  Potem jih stisneš s programi za stiskanje fotk – npr. JPEG mini ali ImageOptim.

5 simple trikov za SEO optimizacijo in višje rangiranje na Googlu
✅  Naložiš jih na želeno stran, objavo, trgovino.
✅  Vsaki fotki dodaš vsaj alt tekst (nadomestno besedilo) – ne pozabi uporabiti tvojih ključnih besed.

 

3 | Naslov
Vsaka stran, blog, produkt… naj ima super naslov! Kakšen je to? Po pravici povedano je to, kar ena mala umetnost, tukaj pa nekaj nasvetov:
👉  privlačen (da se mu obiskovalec ne bo mogel upreti, a nikakor zavajajoč!),
👉  kratek (in sladek),
👉  vključiš lahko močne besede, kot npr. najboljši, top, kako narediti, najljubši…),
👉  vključuje naj ključno besedo za to posamezno stran.

Za analizo naslova (predvsem v angleščini) si lahko pomagaš celo z Headline Analyzer. Kjer vpišeš svoj načrtovani naslov in dobiš še kakšno dodatno informacijo, kako ga izboljšati.

 

4 | URL
Za URL strani, podstrani, bloga ali katerekoli druge vsebine je idealno, da:
✅  je URL opisen (torej brez znakov in številk npr. p1368),
✅  vključuje tvojo najboljšo ključno besedo,
✅  je kratek (ni nujno je pa priročno).

 

5 | Kratek opis
Vsaka stran bi morala imeti tudi kratek (meta) opis. To je opis, ki ga običajno lahko vidiš na Googlu med iskanimi zadetki ali ko deliš link na Facebooku. Torej vsaka stran in podstran naj ima tudi kratek opis:
✅  Idealna dolžina opisa je do 160 znakov.
✅  Za vsako stran vključi tudi ključno besedo.
✅  Najpomembnejše informacije naj bodo v prvih 120 znakih.
✅  Vsaka stran naj ima prilagojen opis, točno za to vsebino.

 

To je 5 trikov za SEO optimizacijo! Seveda pa sem zate pripravila še mini presenečenje, za vse, ki si želite še malenkost bolj poglobiti v SEO optimizacijo! Moj spletni tečaj je do konca meseca oktobra 2020 na voljo po znižani ceni! Poglej 👉  SEO začetni tečaj

SEO začetni tečaj

 

 

Posted Under: Spletne strani
Objavljeno v: Spletne strani

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke
2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke
4 izboljšave spletne strani za več strank
4 izboljšave spletne strani za več strank
Recept za domačo spletno stran

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI