A je to sploh možno?
Biti bolj produktiven in to z manj stresa?
Seveda!
Tukaj je 5 trikov, ki ti lahko pri tem pomagajo. Zraven teh trikov pa imam zate cel program…
Ampak najprej 5 trikov, na koncu bloga, pa najdeš tudi več info in link do programa.
1 | Načrtuj dan, za vsako nalogo določi maksimalen čas, dodaj na koledar.
Če me spremljaš že dlje časa, potem že veš, da so vsa moja opravila na koledarju in vsak dan načrtujem že takoj zjutraj.
Kako?
Najprej naredim seznam vseh opravil in jih razporedim po pomembnosti (od najbolj pomembne, do najmanj pomembne).
Odprem koledar (Google koledar) in za vsako nalogo predvidim maksimalen čas – ta časovni blok dodam na koledar. Pri tem sistemu takoj vidim, ali bo posameznem dnevu možno, da naredim vse, kar sem želela. Če ne, se glede na pomembnost lahko odločim, kaj bom prestavila na drug dan.
2 | Izklopi obvestila, opomnike (Notifications, Alerts).
Velikokrat sem brala, da je dobro izpolniti opomnike, obvestila… ker so to moteči dejavniki, ki te vržejo iz fokusa.
Moje misli pa so bile…
Kaj pa, če te kdo nujno rabi?
A ni to sebično, celo nesramno (da se npr. ne javiš na telefon)?
Potem pa sem začela o tem razmišljati… kdo želim, da oblikuje moj dan/življenje? Vsi drugi in njihove potrebe ali sama?
Odgovor je bil hitro zelo jasen.
In ko sem to vpeljala v svoje življenje – VAUUU, šele zdaj razumem o čem sem brala.
Če si v dvomih, si zastavi ta izziv samo za en teden in preizkusi.
Če je kaj življensko nujnega… bo boljše če se oseba obrne na 112, ane? (No ok, razen če delaš v medicini).
Skratka: izklopi VSA obvestila in opomnike na telefonu in računalniku. Poglej samo, ko planiraš čas za to.
3 | Najprej se loti najtežje naloge.
Najprej se loti najtežje/najmanj všečne naloge! Brez odlašanja samo skoči in opravi.
Potem te pa čaka še samo dan, v katerem bodo vsa opravila veliko boljša!
Super, ane?
Pri meni so to npr. vsa birokratska opravila… teh se zmeraj lotim najprej, ker se spomnim tistega olajšanja, fajn občutka, da je to narejeno.
Motivacija po tem, blazno naraste.
4 | Planiraj in izkoristi odmore. Reci ne.
To dvoje je za veliko ljudi blazno težki, no pač tako težki, kot si ju naredimo (tudi meni je bilo noro težko vzet pavzo ali reči ne).
Zato ti priporočam, da planiraš redne odmore – npr. za kosilo/malico, sprehod… To bo pozitivno vplivalo na tvoje delo in produktivnost. Seveda se drži tudi tega, da če planiraš pol ure, da je to res pol ure in se ne spremni v ure (npr. Netflixanja).
Drugo je, da rečeš ne, oz se naučiš reči ne.
Ta močna beseda je samostojna in ne potrebuje nujno spremljave, še posebej pa ne opravičevanja.
“Ne” lahko rečeš, tudi če ne čutiš ali se ti enostavno ne da.
In ne pozabi, zmeraj ko rečeš ja, hkrati rečeš tudi “ne” vsemu drugemu.
5 | Delegiraj in avtomatiziraj.
Opravila, ki ti niso tvoje področje… delegiraj – predaj jih strokovnjakom. In ni nujno, da to pomeni, da imaš zaposlene, predaš lahko tudi zunanjim sodelavcem.
Zraven delegiranja pa lahko veliko stvari v svojem poslu tudi avtomatiziraš.
Avtomatiziraš kar se da enkrat in potem deluje dolgoročno – npr. avtomatizacija maila, cilji, načrtovanje…
To je mini investicija za super rezultate!
Če te zanima več o tem, kako lahko optimiziraš svoj biznis, te vabim na program:
Spletni program
Organiziraj in avtomatiziraj svoj posel
Kako iz kaosa spremeniti svoj posel v organizirano in avtomatizirano celoto, ki ti bo generirala veliko prostega časa in profita.
Komentiraj