Končno ti uspe dokončati novo objavo.
S pisanjem, izboljševanjem… fotografijami je bilo kar nekaj dela. Nastala je ena res dobra in zanimiva objava, na katero si res ponosen/a.
Objaviš.
Objava je res koristna za bralce. Ampak kako jim sporočiti, da je na voljo nekaj novega?
Tukaj najdeš 7 načinov promocije nove objave na blogu:
1 | Mailing lista (poštni seznam)
Pri meni so novičke na prvem mestu, njim namenim prav posebno pozornost, saj so na tem seznamu posamezniki, ki zares želijo biti obveščeni – VIP skupina ljudi. Zraven informacij o novi objavi, delim tudi marsikatero podrobnost, novost, ki je na voljo le v novičkah.
2 | Facebook
Facebook je še en dober kanal za obveščanje. Če imaš svojo stran, potem tam objavi post o novi objavi, nekaj več časa pa lahko nameniš tudi besedilu in na kratko opišeš vsebino, tako da bo takoj jasno, o čem govori nova objava na blogu. Ne pozabi pa še na primerno fotografijo!
Dodaten nasvet: Če na Facebook nalagaš .jpg format slike in je kvaliteta zelo slaba, poskusi .jpg spremeniti v .png.
Če je relevantno novo objavo deli tudi na svojem Facebook profilu, ali pa deli objavo iz Facebook strani tudi na svojem profilu.
Obstajajo tudi skupine, ki so namenjene (tudi) deljenju novih objav. Najbolje je poiskati skupine, ki so skladne s tvojo vsebino. Če se odločiš sodelovati, je nujno, da spoštuješ pravila posamezne supine. Nekaj takih skupin je npr.:
Slovenski blogerji in blogerke
Slovenski lepotni blogerji in vlogerji
Blogging Network
Blogging Boost
Blogging with a Smile
Bloggers Supporting Bloggers
3 | Instagram Stories
Instagram Stores je lahko odličen vir, saj je vedno več aktivnih uporabnikov in vedno večje omrežje. Da opozoriš na svojo novo objavo, lahko objaviš delček bloga, video v katerem naznaniš novo objavo ali za bolj pogumne – greš kar live in morda odgovoriš na vprašanja, povezana z novo objavo.
4 | Twitter
Twitter je lahko še eno dobro orodje za obveščanje, vendar le če ga uporabljaš. Naj ne bo le enostranski kanal za tvojo promocijo. Če ga uporabljaš lahko napišeš nekaj besed o vsebini na blogu, dodaš sliko in seveda link do bloga.
5 | Pinterest
Če svoje objave deliš na Pinterestu, potem za ta namen pripravi tudi fotografije. Priporočena velikost je 800x1200px, na njej pa naj bo viden naslov in tudi URL tvoje strani. Tako bo med množico vseh fotografij na Pinterestu tvoja izstopala in bo privlačna za tvoje obiskovalce. Fino pa je, da so vse fotografije, oz. grafike za Pinterest narejene v podobnem stilu, tako bodo bralci že na prvi pogled hitro prepoznali tvoje prispevke.
6 | StumbleUpon
Je še ena zbirka različnih virov, preko katerih lahko potencialni obiskovalci najdejo tvoje vsebine. Pri tem pa je treba paziti, da nisi spam in dodajaš le vsebine iz svoje strani. Najboljše razmerje tvoje vsebine – druge vsebine je 20%-80% (torej na 8 virov iz drugih strani, objaviš še 2 iz svoje).
7 | Bloglovin
Bloglovin je omrežje, kjer lahko slediš svojim najljubšim blogom in drugi tudi tebi. Kar je pomembno je, da ustvariš račun in povežeš blog z Bloglovin. Tako se bo vsaka tvoja novo objavljena vsebina avtomatsko prikazala tudi na omrežju.
Kakorkoli promoviraš svojo novo objavo, naj bo z dobrim namenom in preveč vsiljeno. Ne zavajaj ljudi, da kliknejo na povezavo in nato razočarano ugotovijo, da to ni to, kar so mislili, da bodo dobili.
Imaš še kakšne dodatne predloge? Prosim, deli jih z nami spodaj v komentar.
Komentiraj