Če se sprašuješ, ali je čas za prenovo ali spremembo tvoje spletne strani, potem ti bodo odgovori na spodnja vprašanja pomagali pri odločitvi.
Ali je vsebina na spletni strani aktualna?
Če vsebina na tvoji spletni ni več aktualna in/ali neuporabna za obiskovalce, jo čim prej zamenjaj z aktualno.
Ali je izgled spletne strani zastarel?
Te bodo obiskovalci jemali resno, če je tvoja spletna stran že vizualno zelo zastarela in jo je že pred kakšnim desetletjem povozil čas? Verjetno ne. Zato čim prej v akcijo za novo spletno stran, že nekaj osvežitev lahko naredi veliko.
Ali spletna stran opravlja svojo nalogo?
Če imaš spletno stran, ki ponuja storitve npr. spletno trgovino in ta ne upravlja svoje funkcije, torej prodaje izdelkov (ki so seveda aktualni in privlačni), potem tvoja stran najverjetneje potrebuje nekaj izboljšav.
Ali je spletna stran prilagojena za mobilnike?
To je eden hitrih in takojšnjih kazalnikov, da stran potrebuje prenovo oz. prilagoditev. Če tvoja stran še ni prilagojena za mobilnike jo je nujno prilagoditi. Danes namreč vedno več obiskovalcev brska po spletu kar preko svojega mobilnika.
To je resneje vzel tudi Google, ki po novem višje uvršča strani prilagojene za mobilnike. Če ne veš, ali je tvoja stran prilagojena, jo lahko testiraš na Googlovem testu.
Ali obiskovalec hitro najde iskane informacije na spletni strani?
Brskanje po nepregledni strani je lahko za obiskovalce preveč naporno, zato lahko hitro zapustijo tvojo stran, kar pa ni tvoj cilj. Zato poskrbi, da bo navigacija spletne strani pregledna in vsebina dobro razporejena.
Je spletna stran optimizirana za iskalnike (SEO)? Jo Google hitro najde?
Če te obiskovalci ne najdejo na Googlu je to dober pokazatelj, da stran potrebuje optimizacijo, ki bo pripomogla, da bo stran hitro najdena.
Ima tvoja spletna stran visoko stopnjo odboja (“Bounce Rate”)? Obiskovalci takoj zapustijo stran?
Če spremljaš analitiko, super! Preveri Bounce Rate in če je ta visok, to pomeni, da obiskovalci takoj zapustijo stran. Zakaj do tega prihaja je možnih več razlogov: dobijo zelo slab prvi vtis, takoj ne najdejo iskanega, neprimerna/nepričakovana vsebina…
Je tvoja spletna stran počasna, se vsebina na njen dolgo nalaga?
Če se na računalniku ali na mobilniku stran zelo dolgo nalaga (več kot 2 sekundi), je vsekakor potrebna izboljšave. Hitrost strani lahko preveriš s PageSpeed testom.
Obiskovalec na strani hitro najde kontaktne podatke?
Le redke so strani, ki ne potrebujejo kontaktnih podatkov. Če na tvoji strani niso dostopni, pomisli, če res niso potrebni.
Če je večina tvojih odgovorov na zgornja vprašanja pritrdilen in ugotavljaš, da tvoja stran ni v najboljšem stanju, potem je prenova čimprej potrebna! 🙂 Če pri tem potrebuješ pomoč, me seveda lahko kontaktiraš.
Komentiraj