NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓
Naj obstoječe vsebine ne gredo v pozabo
Ker vsako darilo ni dobro darilo.
SNAMI TUKAJ:
Manj dela, boljši rezultati: alternativa nenehnemu objavljanju na družabnih omrežjih
Če bi pogledala svoj koledar, kaj bi zavzemalo večji del? Za veliko podjetnikov in podjetnic je to pisanje vsebin za družabna omrežja.
Če je tudi pri tebi tako, se morda najdeš v naslednjem:
- Imaš občutek, da nimaš časa za vse, kar bi moralo biti narejeno.
- Cele dneve delaš, a ni vidnih rezultatov.
- Počutiš se kot hrček na kolesu, ki nenehno ustvarja nove vsebine.
- Počutiš se že preobremenjeno ali celo izgorelo.
- Zmanjkuje ti idej, kaj še objaviti …
Pa je to res najbolj učinkovita pot? Če pogledaš, koliko časa vlagaš v te naloge in kakšen je “izplen”, ali je to zadovoljivo?
Če ni, nisi edini/a. Popolnoma razumem, saj pogosto slišimo, da moramo biti konsistentni in veliko objavljati.
Ampak, če bi to res vodilo do rezultatov (beri: strank) … zakaj potem nekateri večji influencerji, ki imajo na tisoče sledilcev in redne objave, nimajo prodaje? Verjetno si že slišal/a za takšne zgodbe, kajne?
Ena izmed težav je, da je organski doseg objav res slab. Leta 2024 naj bi bil na Instagramu 7,6 %, na Facebooku pa 5,9 %. To pomeni, da se tvoja objava na Facebooku prikaže le približno šestim od stotih sledilcev. 👀
To je kar žalostno, še posebej če za pripravo objav nameniš veliko časa.
Ampak … obstaja bolj učinkovita pot, in sicer da trud raje nameniš svoji platformi – spletni strani.
V obliki bloga, ki je lahko v video, pisni ali audio (podcast) formatu.
S tem:
✓ Gradiš na organskem prometu iz Googla.
✓ Vsebina ima “online dom” in ne gre v pozabo, kot na družabnih omrežjih (življenjska doba je veliko daljša).
✓ Objavljati ti ni treba vsak dan (kaj šele večkrat na dan).
✓ Objavo lahko uporabiš v delčkih za VEČ objav na družabnih omrežjih.
In najboljša stvar pri tej strategiji? Potencialnim strankam daš razlog, da pridejo na tvojo spletno stran, kar poveča možnost, da si ogledajo še kaj drugega in se odločijo za nakup.
Opomba: ne pravim, da ne uporabljaj družabnih omrežij, le da je bolj učinkovito, če je tvoj primarni fokus na platformi, nad katero imaš nadzor. Družabna omrežja so odlično dopolnilo.
Kako se lotiti?
1 | Izbira oblike, formata in pogostosti.
2 | Strateško izbrana vsebina za objave, ki bo pretvorila obiskovalce v kupce.
3 | Element za deljenje.
4 | Možnost prijave na mailing listo (nadgradnja vsebine, darilo …).
5 | Delčki se objavijo na družabnih omrežjih v formatih: pisni + slika, napis na barvni podlagi za začetek pogovora, kratek video, vrtiljak (vse to je lahko enaka vsebina v različnih formatih ali različni koščki iz bloga).
6 | Ponovna objava – “repurpose” na družabnih omrežjih.
To pomeni, da si z vsakim novim blogom zgradiš knjižnico objav, ki jih čez nekaj časa lahko objaviš v enaki (ali modificirani) obliki še enkrat na omrežjih. In če ne veš, kako voditi to evidenco, sem ti pripravila predlogo: Naj obstoječe vsebine ne gredo v pozabo
Implementacijski lab: V komentar zapiši:
- Koliko časa na teden trenutno porabiš za pripravo objav za družabna omrežja?
- Kaj si že prej naredil/a, da bi rešil/a ta izziv, in ni delovalo?
- Kateri je tvoj največji “aha” trenutek iz tega videa?
- Ali dovoliš, da tvoje izkušnje delim kot študijo primera v javnosti (blog, social media, novice …), s čimer tudi ti prideš pred novo občinstvo?
Naj obstoječe vsebine ne gredo v pozabo
Ker vsako darilo ni dobro darilo.
SNAMI TUKAJ:
Komentiraj