Ustvariti domačo stran ni tako enostavno, kot se morda zdi na prvi pogled, sploh če želiš res dobro, ki bo pomagala pri prodaji. V tem videu bom s tabo delila ključne elemente in skrivnosti, ki so potrebni za takšno stran.
Še preden pa gremo v akcijo, mi zaupaj: na lestvici od 1 do 10, kako naporna ti je priprava vsebin za spletno stran? Zapiši spodaj v komentar.
Če si morda pomislil/a, da priprava vsebin za domačo stran res ni nekaj posebnega in pač narediš, kot imajo ostali… potem pozor.
Če samo kopiraš od konkurence, spreminjaš besedila in slike, potem kopiraš tudi vse njihove napake in neizkoriščene elemente. Poleg tega, da tvoja spletna stran ne bo izstopala iz konkurence, ne bo pripravljena za pozitivno uporabniško izkušnjo tvojih idealnih strank, kar pa lahko pripelje do izgube velikega števila prodajnih priložnosti.
Pa gremo po vrsti. Kakšno vsebino torej potrebuješ najprej?
1 | Naslovnica
Ko nov obiskovalec pride na tvojo stran, bi moral v 5 sekundah dobiti odgovore na naslednja vprašanja:
- Kaj počneš oz. kateri problem mi rešiš?
- Kako bo ta ponudba izboljšala moje življenje?
- Kaj moram narediti za nakup?
Glavni naslov je tako usmerjen v rezultate, transformacijo in zbuja čustva – kar nam pomaga pri nakupovanju s čustvi.
Podnaslov pa lahko potem izkoristiš za kratko razlago, kako prideš do rešitve.
Tretji zelo pomemben del je potem še gumb s klicem k akciji, ki je usmeritev, kaj moram narediti, da pridem do ponudbe oz. nakupa.
Naslov, podnaslov in gumb, pa lahko še podpremo z fotografijo oz. grafiko. Morda se ti ne zdi pomembno, ampak po nekaterih podatkih, bi se naj na naslovni strani ustavili celih 6 sekund. To je za spletne strani ogromno časa in izjemna priložnost, da se še bolj povežemo na čustveni ravni.
Seveda, če to fotografijo dobro izkoristimo! Namesto dolgočasnega ozadja, npr. neba, narave, zgradb in podbno, raje izberi fotografijo, ki izraža, kako se bodo po nakupu počutili.
Če prodajaš produkte, naj ne bo le fotografija produktov, ampak zadovoljne stranke, ki uporablja produkt.
Če ponujaš storitve, naj fotka sporoča rezultate, ki jih bodo imeli. Npr. za pasjo šolo je to lahko fotografijo lepo vzgojenega psa in zadovoljnih vodnikov, ki uživajo v družbi svojih štirinožnih prijateljev.
2 | Neuspeh
To je del, kjer pojasniš, kaj se bo zgodilo, če se ne odločiš za nakup ali kateri problem mi lahko rešiš. Usmeriš se v čim bolj konkretne primere iz življenja tvoje idealne stranke. Bolj konkretni, kot so problemi, lažje se bodo tvoje idealne stranke vživele.
3 | Uspeh
Del o uspehu lahko vključuje tudi primere neuspeha in razloge, zakaj jim ni uspelo, ter nato predstaviš rešitev.
V tem delu torej jasno napoveš, kakšen uspeh lahko pričakujem, če se odločim za nakup.
4 | Koristi oz. prednosti
Ta razdelek je namenjen, da izpostaviš koristi oz. prednosti tvoje ponudbe, ki te ločujejo od konkurence. To lahko izgleda v obliki ikone, naslova in čisto kratkega opisa. Uporabi 3 glavne prednosti.
Še preden pa nadaljuješ, ti pojasnim razliko med prednostmi in lastnostmi ponudbe. Če pogledamo primer Tesla:
Stay Connected
Instantly connect with multi-device Bluetooth, or fast charge devices with wireless and 36-watt USB-C charging.
Sublime Sound
A 22-speaker, 960-watt audio system with Active Road Noise Reduction offers the best listening experience wherever you are.
Naslov: Stay Connected in Sublime Sound sta prednosti.
Opisi: pa sta opis lastnosti oz. bolj natačno specificirana ponudba.
Zakaj je to pomembno?
Ker s takim načinom opisa, zadovoljiš čustveni in logični del nakupa, ki sta ključnega pomemena pri odločitvi za nakup.
5 | Načrt, kako bo potekalo
V tem razdelku po korakih pojasniš, kaj lahko pričakujem in kako bo potekalo sodelovanje. Pri tem pazi, da korakov ni preveč – priporočljivo je tri ali maksimalno pet. S preveč koraki, lahko namreč preobremeniš in obiskovalca odvrneš od nakupa.
In ne pozabi, eden izmed korakov naj vsebuje tudi klic k akciji!
In zdaj morda tvoj pomislek, da bi vse strani zgledale enako, ali pa da je tvoj brand nekaj čisto posebnega, potrebuje drugačne elemente.
Razumem in slišim te. To so osnovni deli domače strani, ki so potrebni na večini strani in jih lahko prilagodiš glede na svoje potrebe.
Po potrebi pa lahko dodaš še:
- predstavitev vseh ponudb, če imaš različne ponudbe,
- kratko predstavitev sebe, če delaš neposredno s strankami in želiš, da te spoznajo,
- izjave zadovoljnih strank, ki so usmerjene v rezultate, ki so jih dosegli,
- zadnje objave iz bloga,
- vabilo na brezplačno ponudbo,
- pogosto zastavljena vprašanja,
- …
Skratka, predstavljaj si, da so ti elementi kot Lego kocke, ti pa izbereš in sestaviš tiste dele, ki so najbolj smiselni za tvoj posel in predvsem tvojo idealno stranko.
Zdaj, ko razumeš, kateri deli so potrebni, pa te vabim, da v komentarju deliš svoje mnenje: na lestvici od 1 do 10, kako zahtevna ti je zdaj priprava vsebin za domačo stran?
Ne pozabi pa tudi klikniti na “Subscribe ali Naroči se”, da ne zamudiš naslednjega videa.
Komentiraj