V tem videu s tabo delim, zakaj velikost mailing liste ni najbolj pomembna za tvoj posel.
Velika mailing lista je super, ni pa najbolj pomembna za tvoj posel.
Kaj je še bolj pomembno?
Še bolj pomembna je KVALITETA tvoje mailing liste.
Zakaj?
Predstavljaj si, da je na tvoji mailign listi 100 naročnikov, potem pa si predstavljaj, da je na drugi mailing listi 10 000 naročnikov.
Katera mailing lista je boljša za tvoj posel?
Iz perspektive kvalitete recimo, da se jih na prvi mailing listi odloči 20 za nakup – to je kvalitetna mailing lista.
Na drugo mailing listo, pa se recimo nihče sploh ne odzove. Torej je teh 10 000 naročnikov je popolnoma “neuporabnih”. Na to mailing listo so se verjetno prijavljali tisti, ki jih tvoja ponudba ne zanima.
To so lahko napačno targirane potencialne stranke.
Lahko je kupljena mailing lista (kar ti toplo odsvetujem).
Ali pa je kak čisto drugi razlog.
In če imaš na mailing listi 10 000 naročnikov in se nikoli ne najde niti en kupec, je velikost mailing liste čisto brez pomena.
Pri grajenju kvalitetne mailing liste je tako zelo pomembno, koga targiraš in kdo se nanjo prijavi. Idealno je, da so to tvoje idealne stranke. Kar pomeni, da če jim ponudiš neko brezplačno vsebino, je ta vsebina res prilagojena za ta tvoj posel in tvoje idealne stranke.
Pri grajenju kvalitetne mailing liste je zelo pomembno na kakšen način pridobiš naročnike.
Idelano je, da so to torej tvoje idealne potencialne stranke, ki se prijavijo z razlogom, ker jih zanima tvoje delo, ponudba in vsebine.
Torej, če ponujaš brezplačno vsebino, naj bo ta prilagojena za tvoje idealne stranke in tvoj posel.
Fino pa je tudi to, da vsakega nove prijavljenega jemlješ kot eno osebo.
Kot potencialno idealno stranko.
Ko začneš tako gledati na svojo mailing listo in imaš potem v resnici 100 idealnih potencilanih strank (in tako z njimi tudi ravnaš) je tudi učinek lahko veliko večji.
Tudi če je na tvoji mailing listi trenutno le 5 naročnikov z njimi ravnaj, kot bi jih bilo 100 000.
Kar pomeni, da pošiljaš res kvalitetne vsebine in so tvoje novice res top.
S temi potencialnimi strankami tako gradiš dobre in kvalitetne odnose. Zraven tega pa treniraš tudi pisanje in ustvarjanje vsebin za e-novice.
4 smernice, kako izboljšati mailing listo
1 | Ponudi brezplačno gradivo (freebie)
To je brezplačno gradivo, ki ga nekdo dobi v zameno za e-mail. Naj ne bo to kar nekaj na hitro narejeno, ampak naj bo res kvalitetna vsebina, ki bo pri naročniku že naredila prvo mini transformacijo.
S tem lahko že takoj na začetku gradiš na zaupanje in navdušiš potencialno stranko, da bo rekla wau, če dobim to brezplačno, kaj bo šele v plačljivi ponudi.
2 | Redno pošiljaj e-novice
Redno pošiljaj kvalitetne e-novice in ne samo takrat, ko je čas za kakšno promocijsko kampanijo. Ostani v stiku s strankami, redno.
3 | Deli nekaj ekskluzivnega
To je lahko kak dodaten nasvet, zgodbe iz zakulisja, nekaj novega, ki prihaja… tako, da se bodo naročniki na tvoji maling listi počutili kot eni “insaiderji”, ki imajo dostop do prav posebnih vsebin, ki niso na voljo drugje.
4 | Začni zdaj!
Pravi čas, da začneš graditi svojo mailing listo za svoj posel je zdaj! Sploh, če je še nimaš ali je majhna.
Priporočma ti postopek:
- ustvari magnetično privlačno brezplačno ponudbo (če še nimaš),
- povabi potencialne idealne stranke, da se prijavijo,
- pripravi avtomatsko serijo mailov dobrodošlice,
- redno pošiljaj novice.
Komentiraj