Facebook Pixel ni novost, se pa pogosto pojavljajo vprašanja kaj to sploh je in kako se uporablja. Zato ti v tej objavi na kratko pojasnim, kaj je in kako se uporablja, na enostaven način, tako da bo hitro jasno.
Kaj je Facebook pixel?
Gre za analitično orodje, ki ti omogoča spremljati uspešnost Facebook oglasov. Uporabljaš jih lahko:
- da se Facebook oglasi prikazujejo pravim ljudem (torej tvoji idealni stranki),
- za povečanje prodaje,
- za merjenje uspešnosti Facebook oglasa,
- za retargeting oglaševanja.
Poenostavljeno povedano je to tekstovna koda, ki se vstavi v glavo spletne strani in tako omogoči, da lahko Facebook spremlja tudi obiskovalce na tvoji spletni strani.
Kako namestiti Facebook pixel?
V Facebook Events Manager izberi Pixels > Create a Pixel. V postopku poimenuješ pixel in ko prideš do kode jo lahko kopiraš in vstaviš na stran (Manually Install the Code Yourself) ali jo pošlješ razvijalcu spletne strani, ki bo to naredil zate.
Kako preveriti, če deluje Facebook pixel na tvoji spletni strani?
Ko je koda vstavljena na spletno stran, lahko testiraš ali deluje pravilno. To lahko narediš s pomočjo vtičnika za Chrome: Facebook Pixel Helper. Enostavno ga namestiš, obiščeš svojo spletno stran in skozi nameščen vtičnik hitro vidiš ali vse deluje kot mora.
Podrobnejša navodila za namestitev Facebook pixel najdeš na uradni strani Facebook pixel setup guide.
Komentiraj