Podobno kot imamo pri matematiki različne formule za računanje je tudi pri spletni strani formula, za dobro vstopno – domačo stran (“homepage”).
Heheh, ja… matematika je bila zmeraj eden izmed mojih ljubših predmetov.
Danes ti pa bom namesto matematike razkrila to formulu, ki pa ima seveda za vsako posamezno stran svoje spremenljivke. Zato je formulo fino uporabiti, ampak prilagoditi za svoje potrebe.
Formula za osnovne dele domače strani:
1 | Slogan
Takoj, ko nekdo vstopi na spletno stran je fino, da ve, kaj lahko pričakuje. Vsaj približno. Zato je fino imeti kakšen slogan, ali pa sliko, kjer jasno in glasno poveš, kaj je tukaj za obiskovalca.
2 | Storitve, produkti
Predstavi svoje storitve oz. produkte. Če je tega veliko, poskusi obiskovalca voditi, da po korakih pride do najbolj idealne storitve ali produkta.
Mogoče lahko izpostaviš kaj, kar je trenutno aktualno ali v akciji (npr. če imaš spletno trgovino z dodatki, je zdaj fin čas, da izpostaviš C-vitamin). Ne pozabi, da je spletna stran živa stvar, zato je fino, da tudi ta del smiselno posodobiš.
3 | Izjave zadovoljnih strank
Izpostavi tudi kakšno dobro izjavo zadovoljnih strank. Z odebeljenim tekstom izpostavi del, ki je rešil težavo stranke ali pa kak bolj sočen del izjave. Idealno je, da dodaš še sliko in ime stranke iz izjave.
4 | Freebie, lead
Ne pozabi na prvi strani izpostaviti tudi svojega odličnega freebija ali druge brezplačne ponudbe s katero gradiš svojo mailing listo. Seveda je nujno, da je ta “lead” kvaliteten in vsebinsko smiseln za tvoj biznis.
5 | Predstavitev
Predstavi se, da te obiskovalec takoj spozna. Predstavi kakšno zanimivo dejstvo o sebi ali svojem timu. Potem pa ponudi še, da si več lahko preberejo na tvoji strani.
Seveda pa predstavitev ni nujna v besedi, če si bolj pogumne narave, lahko posnameš video, ali pa ustvariš kak zabaven gif!
To je pet osnovnih delov, ki jih je fino vključiti na spletno stran. Seveda pa se ti deli lahko prilagodijo tako v vrstnem redu, kot vsebini glede na posamezni biznis.
Komentiraj