NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓
Se ti je že kdaj zgodilo, da posnameš super video, pripraviš brezplačno darilo, delavnico, webinar… ko pa odpreš mail, da bi napisal/a vabilo za to gradivo/dogodek, se ti ustavi.
Kaj napisati?
Kako učinkovito povabiti?
Kje začeti?
V tem videu ti razkrijem formulo, ki jo lahko potem zmeraj znova in znova uporabiš.
- Nagovarjaš zmeraj eno osebo, ne množice (tudi, če bo prejemnikov več)
- Če je le možno personaliziraš z imenom (seveda moraš to potem zbirati ob prijavi).
- Formulo prilagodiš svojemu načinu pisanja in dolžini.
Formula:
👉 Pozdrav (npr. Hej, IME!).
👉 Postaviš vprašanje (npr. Ali veš, da…) ali dodaš napovednik (npr. Zate imam XY..)
👉 3-4 točke problemov / rezultatov
👉 Klic k akciji (npr. Klikni tukaj in se prijavi.)
👉 Pozdrav (npr. Uživaj in lep dan)
👉 P. S. z dodatnim razlogom, zakaj bi se pridružili (npr. Razkrijem ti tudi xy.) ali dodatno sporočilce (npr. Se vidiva na livu!)
Primer e-maila, ki sem ga poslala za ta live:
Hej, IME.
Kaj pa če obstaja formula za pisanje e-mailov, ki…
✓ zbudi zanimanje,
✓ navduši, da bralec naredi naslednji korak in to brez zavajanja ali manipuliranja,
✓ tebi olajša pisanje, ker točno veš, kakšna je formula.
Si bi jo želel/a?
Če da, se vidiva jutri ob 9h na livu: “Formula za e-mail vabilo, ki pritegne pozornost in pozove k akciji“
Uživaj in lep dan,
Maja
p.s. formula pa je uporabljena tudi v tem sporočilu. 😉 Se vidimo
Primer e-maila z problemi:
Hej, IME!
A veš, da 99 od 100 ljudi, ki poskuša napisati knjigo, obupa?
Ja, žalostno. Glavni razlogi, zakaj pride do tega pa so:
- ne znajo napisati vsebine, ki se bo prodajala,
- ne znajo tehnično oblikovati knjige,
- ne vedo, kako je objaviti.
Ampak zate imam super novico in sicer, sem posnela nov video, v katerem ti pokažem, kako rešiš se te probleme – hitro in enostavno.
Klikni tukaj in poglej: URL
Uživaj in lep dan,
Maja
p.s. V komentar pod video zapiši naslov tvoje naslednje nove knjige. 😉
Komentiraj