Eden izmed načinov, da potencialne stranke tvoje podjetje hitreje najdejo na spletu, je orodje Google My Business.
Orodje ti omogoča, da dodaš podrobnejše opise, ponudbe, delovni čas… ti se potem prikažejo med iskanimi rezultati in pa na Google zemljevidu. To pa je še posebej pomembno za vse, ki imate za svoje stranke fizično lokacijo – npr. lokali, cvetličarna, trgovina, pekarna… Zraven tega je orodje brezplačno in v tem prispevku ti pokažem, kako ustvariš profil.
Kako do brezplačnega profila podjetja v Googlu?
1 | Ustvari račun
Najprej se prijaviš na: www.google.com/business in dodaš novo lokacijo.
Vpišeš:
ime podjetja,
izbereš ali želiš, dodati lokacijo, ki jo stranke lahko obiščejo,
dodaš naslov (ali pa kasneje),
izbereš državo,
izbereš kategorijo,
vpišeš kontaktne podatke,
Da je ta naslov res pravilen, ti običajno Google po navadni pošti pošlje kodo, ki jo nato vpišeš tukaj in tako potrdiš, da je naslov res pravilen. Da dobiš kodo običajno traja nekaj dni.
2 | Vpiši osnovne podatke
V meniju izbereš zavihek “Informacije” in izpolni čim več polj (seveda, kar je relevantno). Ti podatki se bodo prikazovali tudi potencialnim strankam na Googlu.
3 | Dodaj logo in relevantne fotografije
Na zavihku fotografije lahko dodaš še logo (priporočam) in relevantne fotografije. Ne pozabi, da bodo te res kvalitetne.
4 | Dodaj storitve
Če ponujaš storitve jih na zavihku “Storitve” lahko tudi dodaš.
5 | Dodaj objave
Zavihek “Objave” ti nudi, da lahko dodaš novosti, dogodke, ponudbe oz. izdelke, ti se prikazujejo tudi na Googlo pod opisom tvojega podjetja.
Pri objavah pazi le, da jih redno posodabljaš, saj po 7. dneh postanejo neaktivne na Googlu.
Če se ti z ustvarjanjem in urejanjem profila ne da ukvarjati, pa ga vseeno želiš imeti, mi lahko pišeš in se dogovoriva, da ti za to poskrbim jaz.
Komentiraj