• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
Kako do cilja in ostati organiziran z Asano

Kako do cilja in ostati organiziran z Asano

12/01/2020

Samo zastavljanje ciljev nima nobenega smisla, če ne nameravaš narediti nobenega koraka, do tega cilja.

Čeprav je v tem času tudi veliko negativnih mnenj glede zastavljanje ciljev, mislim, da se je vseeno tu in tam fino ustaviti in premisliti, kje v življenju si in kam želiš nadaljevati svojo pot.

Seveda ni nujno, da je to za novo leto je pa lahko fina motivacija.

Torej ta objava ni samo za zastavljanje novoletnih ciljev, ampak kadarkoli želiš.

 

“Kako veš, da si prispel, če ne veš kaj je tvoj cilj?”

 

Kako do cilja in ostati organiziran z Asano

Kako sploh izbrati cilj?

Za veliko ljudi mogoče to ni problem, za nekatere izmed nas pa je včasih kar malo težava določiti natančen cilj.

Najprej ti svetujem, da narediš “brainstorming” idej vseh ciljev, brez filtrov. Zapiši si vse ideje za tvoj cilj(e).

Potem označi tiste, ki te prebudijo in navdušujejo.

Za vsak tak cilj pa premisli ali je dovolj natančen. Natančen cilj mora biti:

  • Konkreten (specific): čim bolj natančno opredeliš, kaj je tvoj cilj.
  • Merljiv (measurable): ga lahko izmeriš, npr. v denarju, času, kg, cm…
  • Dosegljiv (achiavable): ga je sploh možno doseči.
  • Ima rezultat (result): končni rezultat tega cilja.
  • Časovno opredeljen (time bounding): je časovno opredeljen, npr. do kdaj ga želiš doseči.
  • Te navdihuje (inspirable): te sploh motivira, da ga dosežeš.

Če za tvoj cilj veljajo vse zgornje zahteve, potem je čas, da ga planiraš v Asani. Po želji lahko uporabiš tudi kakšno drugo aplikacijo, ali kos papirja in koledar.

Primer cilja: 10.11.2020 bom pretekla 50km maraton.

Za pomoč sem ti pripravila tudi brezplačen priročnik, ki ti bo pri tem pomagal:

Kako do cilja in ostati organiziran z Asano

  Snami Freebie

 

1 | Ustavriš nov projekt (Create New Project)

Najprej ustvariš nov projekt in izpolniš vsa potrebna polja:

  • Project name: naslov projekta
  • Team: kje želiš, da se ta projekt nahaja. V mojem primeru je to Cilji (za vsak cilj kreiram svoj projekt).
  • Spodaj lahko izbereš privzeti izgled – zame je “list” najboljša izbira
  • Pod privacy – pa lahko določiš še zasebnost.
  • S klikom na “Create project” kreiraš nov projekt.

Primer: 50km maraton

 

2 | Dodaj mini cilje (Sections)

Vsak cilj je lažje doseči, če ga razdeliš na manjše dele. Jaz temu rečem “mini cilji”.

Primer mini ciljev:

  • Oprema za tek
  • Pravilna prehrana
  • Izobraževanje – trener
  • Treningi
  • Maraton

 

3 | Dodaj vse naloge za vsak mini cilj (task and subtasks)

Za vsak mini cilj določi kaj so naloge, ki jih moraš narediti.

Primer mini ciljev s podnalogami:

  • Oprema za tek
    • Kakšno opremo potrebujem
    • Iskanje najboljše opreme – seznam
    • Nakup opreme
  • Pravilna prehrana
    • Kakšna je pravilna prehrana – svetovanje, izobraževanje
    • Priprava jedilnika
    • Nakup hrane
    • Priprava obrokov
  • Izobraževanje – trener
    • Kaj vse zraven treninga je še potrebno (npr. počitek, raztezanje…)
    • Kateri trener je najboljši, kontaktiranje
    • Kako se pripraviti na trening
  • Treningi
    • Kakšen trening je najprimernejši
    • Sestavi načrt treningov
    • Priprava koledarja treningov in počitkov
    • Trening 1: 2km
    • Trening 2: 3km…
  • Maraton
    • Priprava na maraton
    • Tek

 

4 | Določi časovnica (Due Date)

Nato pripraviš časovnico za celoten cilj, vse mini cilje in posamezne naloge. Fino je, da si planiraš tudi nekaj rezerve, če se morda kdaj kaj zavleče. Najprej določi datum cilja. Potem se premikaš po časovnici od cilja do danes in razvrščaš posamezne naloge in mini cilje, tako da je vse izvedljivo.

Primer malih ciljev s podnalogami:

  • Opreme za tek (do 3.2.2020)
    • Kakšno opremo potrebujem 1.2.2020
    • Iskanje najboljše opreme – seznam 2.2.2020
    • Nakup opreme 3.2.2020
  • Pravilna prehrana (do 10.2.2020)
    • Kakšna je pravilna prehrana – svetovanje, izobraževanje 4.2.2020
    • Priprava jedilnika 5.2.2020
    • Nakup hrane 10.2.2020
    • Priprava obrokov 10.2.2020
  • Izobraževanje – trener (do 15.2.2020)
    • Kaj vse zraven treninga je še potrebno (npr. počitek, raztezanje…) 11.2.2020
    • Kateri trener je najboljši in kontakt 12.2.2020
    • Kako se pripraviti na trening 15.2.2020
  • Treningi (do 9.11.2020)
    • Kakšen trening je najprimernejši 16.2.2020
    • Sestavi načrt treningov 17.2.2020
    • Priprava koledarja treningov in počitkov 18.2.2020
    • Trening 1: 2km 20.2.2020
    • Trening 2: 3km 22.2.2020
    • …
  • Maraton (do 10.11.2020)
    • Priprava na maraton 9.11.2020
    • Tek 10.11.2020

 

Zdaj je vse zastavljeno in se lahko po malih korakih lotiš, da prideš do svojega cilja!

 

Kako do cilja in ostati organiziran z Asano

  Snami Freebie

 

Posted Under: Brezplačniki (Freebies), Organizirano & produktivno
Objavljeno v: Brezplačniki (Freebies), Organizirano & produktivno

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

Transformiraj življenje v 12 tednih: Metoda 12-tedensko leto
Transformiraj življenje v 12 tednih: Metoda 12-tedensko leto
V tem videu ti pokažem sistem, ki ti bo pomagal povečati produktivnost. Pomagal ti bo tudi počistiti tvojo to-do listo, tistih nalog, ki niso najbolj pomembne in s tem zmanjšati stres. Sistem, ki ga delim s tabo Eisenhower-jeva matrika, ki ti bo pomagala, da lahko lažje prioritiziraš, kaj je pomembno in kaj ne. In ta sistem temelji na dvojem: 1 - pomembnosti posamezne naloge in 2 - nujnosti posamzne naloge. Pa najprej poglejmo, kaj sploh pomeni, da je naloga pomembna. Pomembne naloge so tiste, ki nas peljejo do našega cilja oz. tistega, kar nam je pomembno. To seveda niso samo poslovni cilji, to je tudi tvoje zdravje, družina, dobro počutje... vse, kar je pomembno, da te vodi do tvojega cilja. Kaj je pa nujna naloga? Nujne so naloge, ki potrebujejo tvojo takojšno pozornost. To niso nalogo, ki lahko počakajo, ampak potrebujejo tvojo takojšnjo pozoronost in akcijo. Ko imaš seznam vseh nalog, se za vsako nalogo najprej vprašaj dvoje: je posamezna naloga pomembna in ali je ta naloga nujna? Glede na ta dva odgovora pade naloga v enega izmed 4 kvadratov: MATRIKA SLIKA 1X Pomembno in ne nujno nalogo → nardiš takoj oz. čimprej. Nujna in nepomembno nalogo → delegiraš. Nenujno in pomembno nalogo → načrtuješ za kasneje. Nenujno in nepomembne → pobrišeš. Tako lahko za vsako nalogo takoj določiš, kaj se bo z njo zgodilo. In to je čudovit sistem, ki ti bo pomagal določiti, kaj je pomembno in kaj ne v tvojem dnevu.
Povečaj produktivnost in zmanjšaj stres
7 načinov, da se izogneš izgorelosti (za podjetnike/ce)
7 načinov, da se izogneš izgorelosti (za podjetnike/ce)

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI