Morda razmišljaš o svojem novem podjetju, ki bo delovalo večinoma online ali pa si ravno na začetku svoje poti. Ne glede na to si verjetno že odkril/a kar nekaj strategij, ki bi ti naj pomagale pri online prepoznavnosti.
Pa… nimam v mislih prepoznavnosti v smislu ogromnem številu (bot) sledilcev na družabnih omrežjih, ampak bolj v smislu kaj lahko narediš, da postaviš dobre temelje in te ljudje začnejo opažati online (tebe oz. tvoj posel).
V tej objavi ti predstavim moj pogled in katerih pravil se držim jaz.
Najprej pravila, ki se jih držim in so se mi izoblikovala čez leta:
1 – vedno poslušaj sebe in delaj samo to, kar je v skladu s tabo in ob čemer se počutiš dobro (to ne pomeni, da se ne podaš čez cono udobja, le ne delam tistega, kar je v nasprotju z mano)
2 – “vsaka promocija je dobra promocija” je največji bulšit ever in zame definitivno ne velja. 🙂 Edina promocija, ki je zame sprejemljiva je pozitivna in nezavajujoča.
3 – na prvem mestu so iskreni in pozitivni odnosi
4 – nikoli ne moreš dati preveč znanja, idej, pomoči… (to seveda ne pomeni, da je izkoriščanje ok)
Zdaj pa k stvari! Torej, kako zgraditi prepoznavnost online?
1 | Oblikuj privlačno vizualno podobo/brand
Prvi vtis šteje! Najprej je zato bistveno, da je tvoj posel (storitev, izdelek…) kvalitetna, da verjameš vanj in zažariš, ko ga nekomu predstaviš. Temu primerna pa naj bo potem tudi celostna grafična podoba – od logotipa, izbire barvne palete, promocijski materialov, vizitke, ponudbe, računov, grafik na družabnih omrežjih…
Če imaš občutek in nekaj znanja lahko za to poskrbiš tudi sam/a, seveda je pa idealno, da ti to predstavi oblikovalec/ka, ki se s tem ukvarja.
2 | Spletna stran naj bo tvoj online dom
Spletna stran je tvoj virtualni dom, kamor pridejo potencialne stranke po pomoč, izdelke… Zato poskrbi, da se bodo počutile dobro in hitro dobile informacije oz. enostaven nakup, storitev…
Če se bodo stranke v tvojem domu dobro počutile in bodo zadovoljne, se bodo verjetno tudi z veseljem vrnile.
Da pa kljub temu zadovoljstvu ne pozabijo nate, jim lahko ponudiš še, da ostanete v stiku preko novic, dodatnih nasvetov, brezplačnih gradiv in podobno.
3 | Družabna omrežja naj bodo odličen kanal za grajenje odnosov
Družabna omrežja so lahko zelo odlično in zelo močno orodje!
Na družabnih omrežjih je najpomembnejše, da še naprej gradiš na odnosih. O čem govorim?
Zamisli si znamko/posameznika na omrežjih, ki ti je res všeč.
Imaš občutek, da ga/jo poznaš?
Najverjetneje poznaš o tej osebi tudi kakšne bolj osebne stvari, ki niso nujno povezane s poslom. Imaš občutek, da to osebo poznaš in ji do neke mere tudi zaupaš?
Kaj če ti ta osebe predstavi nek izdelek v katerega res verjame in ga tudi uporablja?
Te bi zanimalo več, morda te celo zamika nakup?
Verjetno drži, ane? Zakaj pride do tega? Ker enostavno nekoga, ki ga poznamo (tudi samo online) in mu zaupamo, tudi bolj zaupamo priporočilom.
Seveda pa to ne pomeni, da je ok takšne odnose izkoriščati. Ljudje pač tak odnos že na daleč zavohamo. 🙂
Zato je za družabna najboljše:
- zgraditi dobre odnose
- odpri se, predstavi se, spusti ljudi v svoje življenje (seveda ni nujno, da govoriš o čisto vseh svojih podrobnosti, tudi nekaj zasebnosti lahko ohraniš)
- pomagaj po svojih najboljših močeh.
Komentiraj