• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • Podcast
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT

Kako (ne)uporabljamo mail(a)

02/03/2014

Nekaj visoko motečih opazk, katerim se pri elektronski komunikaciji izogibaj:

1. Kam dati naslovnika ali uporaba to, cc, bcc
Naslovnike lahko dodajamo v tri različna polja:

  • Za (ang. To)
  • Kp (ang. Cc)
  • Skb (ang. Bcc).

Kdaj katerega uporabljamo? Kadar pošiljamo mail samo enemu naslovniku običajno uporabljamo “Za”, kadar želimo mail, poslati v vednost še komu drugemu uporabim “Kp”. Kadar pošiljamo mail večim naslovnikom, za katere želimo, da ne vidijo komu vse je bil mail poslan, uporabimo “Skb”. 🙂

2. Naslov
Naslov (ang. Subject) naj ima pomen. Ne samo, da bo naslovnik zelo hitro seznanjen z vsebino, tudi morebitono iskanje maila bo enostavnejše.

3. Pozdrav
Kratka beseda-pozdrav, lahko popolnoma spremeni vzdušje maila, za to (prijazno vzdušje) naj poskrbita začetni in končni pozdrav. Med pogovorom pozdravi seveda niso več potrebni.

4. Kratko in jedrnato
Dolgi maili mi že takoj, ko jih odprem izbrišejo nasmešek iz obraza. Če ob branju ugotovim, da gre bolj ali manj za nakladanje, me oblije še žalost. Tukaj podajam topel nasvet: kratki, jedrnati in jasni maili so zmeraj najboljša izbira. 🙂 Le kdo si želi mailov, za katere potrebuješ pol ure, da razvozlaš njihovo bistvo?

5. Prekomerna uporaba ločil
Ločila so super zadeva, ampak le če se uporabljajo v mejah okusnega. O čem govorim? Enako besedilo lahko ima dva precej različna pomena:
Kaj je to?!??!?!?!? ali Kaj je to?
Več o tem verjetno ni potrebno pisati, ane? Le skromno z ločili!

6. Maili na preblisk
Za čisto vsaki preblisk, ki se ti utrne, ni potrebno pošiljati maila. Za obojestransko dobro bo bolje, da pošiljatelj premisli, vse prebliske zbere v enem mailu in jih pred pošiljanjem smiselno uredi.

7. Vljudnost, prijaznost
Lepa beseda lepo mesto najde, bi si moral reči vsak, ki ima po prebranem mailu pritisk na max in bi kar takoj planil na pošiljatelja. Preden se lotiš pisanja (v takem stanju) najprej globoko vdihni, morda si privošči kratek sprehod, kavo… Ko se pritisk normalizira in spoznaš da je tako banalno, da je že kar smešno, se loti pisanja. Potrudi se, da bo mail čimbolj prijazen. Vprašaj se, če je morda prišlo do nesporazuma.

8. (Ne)Odgovarjanje
Odgovarjanje na maile je osnovni bonton spletnega komuniciranja! Še posebej vljudno je odgovoriti na maile, ki vsebujejo Vprašanje. Pošiljatelj namreč (najbrž) pričakuje in čaka na odgovor. Tudi ni mišljeno, da pošiljatelj po poslanem mailu še kliče, v smislu si dobil mail? Današnja tehnologija namreč omogoča precej zanesljivo elektronsko komuniciranje in te poizvedbe niso (več) potrebne. 🙂 Precej nadležna reč namreč, ki mi včasih povzroča že skoraj sive lase.

Še morda kakšen nasvet/priporočilo s tvoje strani?

p.s. Na področju komunikacije se nimam za strokovnjakinjo, ta zapis je le plod mojih izkušenj. 🙂

Posted Under: Bloganje, Spletne strani
Objavljeno v: Bloganje, Spletne strani

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

4 izboljšave spletne strani za več strank
4 izboljšave spletne strani za več strank
Recept za domačo spletno stran
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI