Na žalost ni čarobne formule, ampak obstaja nekaj korakov, da se čimbolj izogneš, da bodo tvoje novičke pristale med spam pošto. V tej objavi tako delim nekaj načinov, kako poskrbeti, da se novičke, čim bolj izognejo spam predalu:
Za novičke uporabljam Mailchimp, vendar ti koraki niso namenjeni samo uporabnikom Mailchimpa.
Metadata
Vedno dodaj meta-podatke npr. izpolni polje »Za«, novice pošiljaj preko preverjenih (verified) domen in prejemnike prosite, da te doda v svoj imenik.
Kodiranje, formatiranje novičk
Filter za neželeno pošto se hitro sproži, če so v emailu slabo formatirane, oblikovane vsebine. Npr. če kopiraš besedilo iz Microsoft Word in ga prilepiš vključno s formatiranjem, je velika možnost, da bo pošta označena kot spam. Še nekaj priporočil:
- dobro in jasno oblikovanje, če kopiraš-prilepiš iz MS Worda, poskrbi, da bo brez formatiranja,
- spodbudi prejemnike, da pogledajo mai, kliknejo na link v mailu…,
- vsebine naj bodo pripravljeni v skladu s tvojim brandom,
- ne uporabljajte napačnih ali zavajajočih naslovov,
- uporabi pravilni HTML,
- če ni potrebno, se izogibaj slikam oz vsaj samo eni sliki v mailu (potem naj bosta vsaj 2),
- po svojih najboljših močeh optimiziraj slike (velikost, meta podatki).
Mailing listo obravnavaj kot eno izmed vej svojega branda.
Vedno pridobi dovoljenje za pošiljanje e-sporočil, nikoli ne domnevaj, da imaš dovoljenje
Nikoli in res nikoli ne domnevaj, da imaš dovoljenje za dodajanje oseb na svoj poštni seznam (tudi če so to tvoje najbolj zveste stranke!). Vedno potrebuješ pisno soglasje. Ne uporabljaj kupljenih, najetih ali slabih poštnih seznamov – običajno ti niso zakoniti niti koristni zate. Lahko pa sodeluješ z osebami in ti povabijo svoje naročnike, da se naročijo na tvoj poštni seznam.
Dobro izberi način za prijavo na novičke
V zameno za prijavo na novičke ponudi zanimive informacije, freebije ali vsaj povej, kaj lahko v novičkah pričakujejo. Seveda naj bo povezano s tvojim biznisom.
Ne čakaj predolgo, preden pošlješ prvi e-mail.
Bodi čim bolj dosleden in redno pošiljaj novičke, vsem ki so se prijavili na prejemanje. Kako pogosto je najboljše? To pa moraš testirati ali celo vprašati svoje prejemnike, kako pogosto si želijo slišati od tebe (npr. tedensko, mesečno..).
Odjava naj bo enostavna
Odjava od novičk naj bo za uporabnika enostavna. Za nekoga, ki ne želi več prejemati tvojih novičk je veliko bolje, da se enostavno odjavi, kot pa označi tvojo pošto kot spam.
Upam, da ti ta objava pomaga, da bo čim manj tvojih sporočil pristalo v spamu.
Komentiraj