Kako pripraviti zares slastne ovsene kosmiče čez noč

Kako pripraviti zares slastne ovsene kosmiče čez noč

Okusen in zdrav zajtrk?
 
Pa zjutraj nimaš časa?
 
Potem te lahko ovseni kosmiči čez noč rešijo. Ovseni kosmiči, ki se pripravljajo/počivajo čez noč, naredijo pripravo zajtrka precej enostavnejše, saj so pripravljeni večer prej. Če se ti zjutraj res mudi, lahko ta zajtrk vzameš kar s sabo na pot.
 
Recept pa si lahko prilagodiš po svojem okusu.
 

 

Potrebuješ:

  • 1/3 skodelice ovsenih kosmičev
  • 1/3 skodelice mleka (navadnega, mandljevega, riževega ali drugega)
  • 1/3 skodelice grškega jogurta
  • 1/2 zmečkane banane
  • 1/2 žlica chia semen
  • 1 žlička medu
  • ščepec soli
  • ščepec cimeta

 
Za na vrh: jagode, maline, borovnice, narezane banane, češnje ali drugo sadje. Lahko pa dodaš tudi granolo.
 

Priprava:

  1. Mleko, ovsene kosmiče, jogurt, chia semena, banane, med, sol in cimet v kozarcu ali posodi dobro premešaj.
  2. Okrasiš z želenim sadjem (glej ideje zgoraj).
  3. S pokrovom ali plastično folijo zapri kozarec in ga čez noč postavi v hladilnik.
  4. Naslednje jutro ga vzameš iz hladilnika in uživaš ob zares dobrem zajtrku.

 
Če boš poskusil/a, deli spodaj v komentarju z nami še svoje mnenje.
 
 

Želiš nedeljske novičke? + brezplačen dostop do vseh freebies.
JA, SEVEDA! >>

Ni komentarjev

Napiši komentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.