Naroči se na moj YouTube kanal in ne zamudi naslednjega videa!
Te zanima, kako lahko spremeniš vprašanje idealne stranke iz
“Naj sodelujem s tabo?” v
“Kako lahko sodelujem s tabo?” ?
Trik je v tem, kako predstaviš svojo ponudbo.
Ko je ponudba predstavljena, kot samostojni element – torej samo ena ponudba, bo tvoja idealna stranka primerjala tvojo ponudbo z drugimi ponudniki.
Če pa je tvoja ponudba rešila problem idealne stranke v celoti in bo razdeljena npr. na različne pakete, bo ta idealna stranka izbirala le še med paketi in ne bo imela razloga, da išče drugega ponudnika.
Ampak pozor! To pa ne pomeni, da je bolj obširna ponudba boljša. Ravno obratno, če je ponudba preširoka, bo to za stranko preveč in zelo verjetno sploh ne bo pogledala tvoje ponudbe.
Kakšna je torej prava ponudba?
Prava ponudba je celotna rešitev za problem, ki ga rešuje idealna stranka. In je rešitev o kateri tvoja idealna stranka sanja in si jo želi.
Ta ponudba se potem lahko razdeli na različne pakete – od mini, srednji in maksi paket – pri čemer je tudi mini paket zelo kakovosten in rešuje problem idealne stranke.
Ti paketi si sledijo po velikosti, tako, da imajo:
Različno vsebino – npr.:
Različne formate – npr.:
Če paketi niso smiselni, lahko uporabiš različne načine sodelovanje – npr.:
Pri paketih (sploh prvi primer, ko si sledijo po velikosti) je najboljše uporabiti 3 različne pakete. To je po raziskavah najbolj optimalno število ponudb.
Komentiraj